The Grand Harbour Hotel
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Haven van Ilfracombe
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Grand Harbour Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 101
inclusief belastingen en toeslagen
13 jul - 14 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Luxe tweepersoonskamer (End Room)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2021
Ventilator
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2021
Ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2021
Ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2021
Ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2021
Ventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17, St James Place, Ilfracombe, England, EX34 9BJ
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality
The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
7.4 van 10, Goed, 359 beoordelingen
De prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer GBP 8.95 voor volwassenen en GBP 6 voor kinderen
- Betaald parkeren: GBP 15 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Grand Harbour Hotel Hotel
The Grand Harbour Hotel Ilfracombe
The Grand Harbour Hotel Hotel Ilfracombe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Grand Harbour Hotel
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
4,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
16 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Paul
25 sep 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Paul
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
shane
Reisde met partner
1 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
shane
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Robert L
5 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert L
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Dean
Reisde met partner
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dean
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Lewis
Reisde met partner
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Lewis
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Karen
16 sep 2023
Karen
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Mark
18 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Kelly
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kelly
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Bradley Lane
14 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bradley Lane
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Debbie
Reisde met een groep
9 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easer 2023
Debbie
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Ephril
Reisde met familie
24 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ephril
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
clifford
22 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clifford
1 nacht verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Eric
9 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Eric
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
June
27 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
June
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Anthony
7 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anthony
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
james
21 okt 2021
james
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
William
Reisde met partner
31 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
2 nachten verbleven in augustus 2021
4/10 – Matig
Muhammad
Reisde met familie
29 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muhammad
4 nachten verbleven in augustus 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 aug 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021