Three Inn

2.5-sterrenaccommodatie
Pension met een dakterras, in de buurt van Hulhumale Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Three Inn

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee | Uitzicht vanaf balkon
Voorkant van accommodatie
Internationale gerechten
Familie driepersoonskamer | Uitzicht vanaf balkon
Receptie

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Gratis extra bedden
Televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
  • 16 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Business tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Gratis extra bedden
Televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
  • 17 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familie driepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
  • 18 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Nirolhu magu 16, LOT no: 10805, Hulhumalé

In de buurt

  • Hulhumalé Central Park - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Hulhumale Beach - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Hulhumale Veerbootterminal - 11 min. rijden - 7.9 km
  • Maldives Islamic Centre - 12 min. rijden - 8.3 km
  • Kurumba-strand - 62 min. rijden - 11.1 km

Lokaal vervoer

  • Male (MLE-Internationale luchthaven Velana) - 8 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cafe Yuvie - ‬3 min. wandelen
  • ‪Lyre - ‬4 min. wandelen
  • ‪Foododa - ‬7 min. wandelen
  • ‪Gloria Jean's Coffees - ‬8 min. wandelen
  • ‪Coba Cabana Hulhumale’ - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Three Inn

Pension vlak bij Hulhumale Beach
Three Inn bevindt zich dicht bij Kurumba-strand en Vollemaanstrand en biedt een dakterras, een shoppingcenter ter plaatse en een droogkuis/wasserijservice. Avontuurlijke reizigers kunnen vissen bij dit pension. Vergeet niet te genieten van internationale gerechten bij het restaurant ter plaatse. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een businesscentrum.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en bagageopslagruimte
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een lift en een kluis bij de receptie
  • Rookvrije accommodatie, huwelijksservices en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Three Inn hebben leuke voordelen zoals open haarden en luxe beddengoed, naast voorzieningen zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Televisies van 42 inch met Netflix, streamingdiensten en premium tv-zenders
  • Balkons, waterkokers en plafondventilators

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Alleen parkeerplekken voor motoren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur: USD 10 voor volwassenen en USD 5 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Vissen
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (91 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Netflix
  • Streamingsdiensten
  • Tv van 42 inch met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Open haard
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Gasten worden per shuttlebus naar de accommodatie vervoerd. Zij worden verzocht vóór de reis de accommodatie te contacteren via de contactinformatie in de reserveringsbevestiging die zij hebben ontvangen.
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De accommodatie rekent 3.5 procent aan voor betalingen met kredietkaart.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.30 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: USD 6.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 2 jaar oud.
  • Transferkosten
  • per luchthavenshuttle: USD 20 per volwassene (rondreis)
  • Transfer per luchthavenshuttle: USD 5 per kind (retour), van 2 tot 12 jaar oud

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer USD 10 voor volwassenen en USD 5 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 20 per kamer (retour)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: USD 10 (retour), (van 2 tot 9 jaar oud)
  • De accommodatie berekent een toeslag van 3.5 procent op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Bij de accommodatie dienen gasten die niet gevaccineerd zijn voor Covid-19 mondmaskers te dragen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Three Inn Hulhumale
Guesthouse Three Inn Hulhumalé
Hulhumalé Three Inn Guesthouse
Three Inn Hulhumalé
Three Hulhumalé
Three
Guesthouse Three Inn
Three Inn Hulhumalé
Three Inn Guesthouse
Three Inn Guesthouse Hulhumalé

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Three Inn?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Three Inn voor parkeren?

Er is alleen parkeergelegenheid voor motoren.

Hoe laat kan ik bij Three Inn inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Three Inn uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.

Biedt Three Inn een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 20 per kamer.

Waar staat Three Inn?

Dit pension ligt in het centrum van Hulhumalé, op 1,1 km van Hulhumale Beach en op 5 km afstand van Gili Lankanfushi-strand en Paradise Island-strand. Ook Vollemaanstrand en Kurumba-strand liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Three Inn

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 21 beoordelingen

7,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sevda

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Rebecca

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Good things. 1. 2-3mins from the beach which was lovely. 2. Staff were nice. 3. Airport shuttle (to and fro) was $20 which was really good. Bad things. 1. Bad Internet service. 2. Food was not nice. Chinese restaurant with no spices and salt. Had to eat in a nearby restaurant with very fine dining. 3. Expedia messed up with communication, so we had originally booked for half board, however, this hotel doesn't offer half board. So glad we did not get half board cos the food was not nice at all (both breakfast-No English breakfast and dinner). 4. For non-Muslims, there is a mosque nearby with the loudest microphone. You can hear the call for prayers everytime especially in the morning around 4.30-5.00am. 5.Noisy guests especially when its time for prayers in the morning around. One was literally shouting loudly early in the morning. 6. Guests were smoking and we could smell it in our room. Called the reception severally before they came to warn the guests. 7. Toilet seat had some stains, the hotel could just change the toilet seat completely as it was very irritating. Bathroom bin was changed but bathroom and toilet were not washed all through our stay. 8. Day trip was scheduled by someone in the hotel, we were taken on a fishing boat, but when we walked around the beach the following day, we found better offers. So would advise anyone to lool around the beach first for better deals. Overall, our trip to Maldives was fun, but just had a couple of hiccups with the hotel.
7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rani

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good staff with clean hotel
5 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Sheeryn

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
It is near the Beach Area, Restaurant and Shops. What I don't like is that the room they gave me is not the one I have booked and the floor is very noisy.
5 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Tendai

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is strategically positioned the biggest challenge is on breakfast they really need to improve on that. Also the rate of responsiveness to client needs is a bit slow!
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Alberto, West New York

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good place as lovely service staff
4 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Roman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super

Ubytování splnilo mé očekávání a byl jsem moc spokojen.
2 nachten verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Yixin

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
There is a huge post on the wall of the only lifter there It states that if a button in the lifter is broken the customer inside it will be fined USD$200! We disliked it. If the same logic applies to the guest room, any existing minor damage in a room will also cause the same problem for the customers. In general, we felt that we were not welcomed there. You can see their cold faces easily.

10/10 – Uitstekend

Yixin

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Mikulas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

MAN FONG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Tsz chung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

可以的一間旅舍

整體上可以的,近海灘,交通方便,睡得不錯。
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible attitude and charge extra fees for weed reason. The staffs are awful,don’t come here if u would like to ruin ur trip.員工態度差極差,華人飯店,當地黑皮膚員工假裝是老闆還兇客人,不要來這裡毀了旅程的興致,極度不推薦,但部分員工也還可以
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Small.. But cosy guest house... Breakfast can be better, not " fully -filled " .
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

ムンク

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
今までで最悪の宿でした。 いきなり適当なチェックイン、朝食時間の説明やチェックアウト、その後の送迎の話も無し、無論ウエルカムドリンク、お茶さえも無い。 無料の朝食、8枚切りくらいの食パン2枚、卵リンゴオレンジひとかけら程度。飲み物はオレンジジュースとホットミルクホットコーヒー、お湯のみ 無い方がマシな朝食。 隣の席で使っていたケチャップを頼むと「無い」と言われる 隣の人が貸してくれたのでいけたが、次の日も無いと言われ「あれはチリソースだ」と、言われる。 ホテルマンの挨拶も笑顔も無し、むしろ無視されている。 バスルームの掃除が無く排水溝の水が流れない バスマットも滞在中交換無し 浴室&トイレの換気扇が機能しておらずカビ臭い トイレのあとも勿論臭い。 トイレットペーパーの予備も補充もなく、フロントにもらいに行くと、部屋まで来て紙が無いのを確認してから使いさしの半分くらいのロールを渡された 部屋にティッシュケースはあるのに中身が無く最後まで補充も無し。 天井のシーリングファンは回らない。 プライベートビーチなど無く、ビーチから帰ると足を洗えと言われ、洗ってる間監視されている。 ホテルのせいではないがフルマーレのビーチは綺麗ではない、人口ビーチなので期待しないほうが良い カウントダウンの大晦日の夜、外に出ようとすると 門限があるから出てはいけないとか言い出す。 なんとか外に出してもらい、0:20頃帰ると案の定鍵を掛けられている。ノックして開けてもらい、裏口から入らされる。 24時間対応のロビーはどこに行った? 最終日、夜にいきなりドアをノックされ、フロントに来いと呼び出される。何事かと思うとチェックアウトの時間の確認、19時のフライトなのに11:30チェックアウト、荷物の預かりも断られ、50ドル払えば13時まではいても良いと言い出し、断る! 11:30アウト12:00送迎でさっさと出て行くことにする。 部屋に戻るとまたノックされ、送迎は12:30だと言い出す。ロビーで1時間も待てないと交渉したが譲らない、チェックアウトを12:00にさせる。 チェックアウト時のホテルマンの挨拶も何も無し 送迎に20ドルも払って狭いワゴンに詰め込まれ。 帰りは空港入り口手前で下ろされ歩かされる。 おもてなしの心が全く感じられない。 下手するとモルディブそのものが嫌いになりそうな宿です。
3 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Joanna

Room is clean but service is not good. Free breakfast is just 2 slices of bread with 1 egg omelette + coffee/tea.
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Wan, Malaysia

Positief: Netheid, comfort kamer

Beach hotel

Good employees very near to eateries and shuttle provided to an from airport
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

July, 香港

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service

被迫在房只能逗留不到12小時

早餐,只有兩片方包加一隻煎蛋,吃不飽! 最不滿到達後,兩個行李生強搶行李,站在房內不走,就如要你給過保護費後,才肯離開房間! 晚機到達酒店後,櫃檯小姐說已接洽下一程酒店安排我們必須在早上8:00離開房間!但事實是他們為接待下一批8:30到達之新入住住客(房間內的床單枕頭究竟有沒有更換乾淨,留待自己去想像) 看在只住上一晚,連稅後,HK$700(不包US20交通費)三人房的租金下,只能接受 好處是: 非常近海灘! 接待酒店住客的車,是印有酒店標誌!
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Lok Wing

The place is not bad. Reception staff also friendly. However, there are impolite staffs around. On the check out morning a staff knock our door and ask us to go down immediately with a very unfriendly manner. Afterall we waited at lobby for a pretty long time. I do not understand a shutting booking at 8am required us to wait at lobby at 7:30. anyway this is their rule. Even worse is the driver who drive us to the airport on 24th Aug 2018 8am is extremely impolite. The van is a 9 seaters with three rows of seats. We get on the van and sit on the first row, the driver command us to sit at the back without explanation while there was only 6 passengers. He has very bad attitude that make us very uncomfortable. I really don't get it. I remembered we paid US$20 for the service. Finally, there were several staff still smile and friendly.
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

For a basic stay.

The positives: The hotel is new, has a lift, nicely sized and very clean and confortable rooms that are not too cramped for more than 3 adults in 1 room including a wheelchair (family room) and a good breakfast with a coffee machine (great coffee!) The staff were pleasant and accomodating and the airport shuttle was on time and even flexible. The negatives: The main reason I wouldnt recommend this hotel was because the toilet flush wasn't working properly and at one time the toilet leaked after flushing, flooding half the bathroom. Also, shower gels are provided but no hand soap given in the bathroom. Only two towels were provided though we were three people. Secondly, the check-in process was not very good as the reception staff was not proactive in providing all necessary information for a check-in. I had to prompt her for information on keys and breakfast. It was almost as if she didn't know how to do a check-in. Also, even though my resort had made an arrangement with the hotel for our pickup and transfer to the resort for the next day, the check-in staff had no idea on the timing or what the arrangement was and told me to call the resort to find out from them myself. Coordination should be done by the hotel staff as they need to liaise with each other. Thankfully the subsequent reception staff was more proficient and helpful and was able to give me a pickup time. The hotel would be more recommendable if the first of these two problems are resolved.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Ryan, 東京都

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

空港から車で15分

設備が全体的に新しくて綺麗、使いやすい。 従業員は親切で、オーナーさんにはダイブショップを紹介してほしいとお願いしたら、当日にもかかわらずすぐにローカルショップを紹介してくれてすぐにダイビングができた。 ただ、ベッドの枕に使用前から髪の毛が数本ついていたのが気になった。
1 nacht verbleven in februari 2018