Een tuin, een wasserij en een restaurant verwelkomen je bij Lily The Home. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
Gratis parkeerplaatsen
Fietsverhuur, een 24-uurs receptie en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
De 50 kamers zijn voorzien van leuke voordelen zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en minibars.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Een restaurant
Dingen om te doen
Fietsenverhuur
Gezinsvriendelijk
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Wasserij
Gastendiensten
Hulp met excursies en tickets
Schoonmaakservice (dagelijks)
Buiten
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Geen lift
Meer
7 etages
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Bad of douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv van 23 inch met kabelzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Minibar
Roomservice
Meer
Airconditioning
Bureau
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Kinderen kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lily Home Hotel Hsipaw
Lily Home Hotel
Lily Home Hsipaw
Lily The Home Hotel
Lily The Home Hsipaw
Lily The Home Hotel Hsipaw
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Lily The Home?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Lily The Home voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Lily The Home inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Lily The Home uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.
Waar staat Lily The Home?
Dit hotel in Hsipaw ligt op 10 minuten wandelen van Centrale Markt, Zonsondergang Heuvel en Bawgyo Paya. Ook Myauk Myo en Centrale Rivieroever liggen op 10 minuten wandelen.
Beoordelingen over Lily The Home
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 9 beoordelingen
10 - Uitstekend
2
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 9 beoordelingen
8 - Goed
6
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 9 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 9 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 9 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
7,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Fabian, Gent, Belgium
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice to have the pick-up by the hotel at the Arrival of the train. We didn’t know. That was a nice surprise.
Nice breakfast.
The check-out at 4am was also no problem.
Fabian
3 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Frank
7 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Cold use some better cleaning
The rooms where small but have everything you need. The cleanness of the room was bad, the day we get the room, the floors where not clean at all, specially next to the bed was really bad. The walls were not clean also, a lot of dust in the corners and on the wall. the airconditioning needs some cleaning we wanted to turn it on and the smell was awefull.
The staff was very friendly and the breakfast had enough choices
Frank
3 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
bernard
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hôtel
Super hôtel,
Excellent accueil de la part du personnel très serviables. Grande chambre, tres propre,très bonne literie
Petit déjeuner buffet copieux
bernard
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
CasandraG.
Reisde met partner
10 nov 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They offer breakfast buffet style and has great location, close to the Central Market. They cleaned our room while we were out and the staff is friendly.
CasandraG.
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service
Good location, nice service, good room ( deluxe ). Good restaurant nearby ( from hotel turn left and first right, the restaurant will be on your left. Best place we had.
Bad wifi everywhere in the hotel, thats the only minus.
good breakfast.
Natta
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Natta
24 nov 2018
Sød receptionist, okay morgenmad, dårlig wifi.
Natta
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Karin
24 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean room, friendly staff, breakfast very simple
Karin
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
chris b, Bangkok
18 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent small hotel
We made the mistake of going during the Burmese water festival, so all the shops were closed. There is not much to do in Hsipaw except to go trekking.