Brighton Hotel Hong Kong
Hotel in het centrum in Hongkong, met een bar/lounge, bij het congrescentrum
Fotogalerie voor Brighton Hotel Hong Kong





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
22 dec - 23 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
7,6 van 10
Goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Studio suite (Brighton) laden

Studio suite (Brighton)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Hyatt Hong Kong
Wan Chai
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.009 beoordelingen
De prijs is € 317
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 128, Lockhart Road, Wan Chai, Hong Kong
Over deze accommodatie
Brighton Hotel Hong Kong
Gelijkaardige accommodaties

Burlington Hotel
Burlington Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.016 beoordelingen
De prijs is € 89
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: HKD 900 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Toeslag voor extra bed: HKD 600.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brighton Hong Kong
Brighton Hong Kong Hotel
Brighton Hotel Hong Kong
Hong Kong Brighton
Hotel Brighton Hong Kong
Brighton Hotel Hong Kong Hotel
Brighton Hotel Hong Kong Hong Kong
Brighton Hotel Hong Kong Hotel Hong Kong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Brighton Hotel Hong Kong
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
James, Amsterdam
11 nov 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
James
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Will, Roosendaal
25 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, handig, overal dichtbij.
Will
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Christophe
11 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christophe
7 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 sep 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good, nice hotel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Luis, Gardena
Reisde met een groep, Zakenreiziger
25 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
MIN-YUAN
Reisde met partner
24 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
MIN-YUAN
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
PETER, Chicago
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PETER
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
DAISUKE
29 okt 2025
DAISUKE
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
DAISUKE
Zakenreiziger
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DAISUKE
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
David
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Zixuan, Irvine
14 okt 2025
Zixuan
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Terence
Reisde met familie
1 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Terence
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Ryuta
Zakenreiziger
30 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Ryuta
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Kyosuke
30 aug 2025
Kyosuke
9 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yaobin
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yaobin
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
David, Philadelphia
19 aug 2025
David
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
SUAN HUI
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUAN HUI
4 nachten verbleven in augustus 2025












