Apartment Kapok
Hotel bij het congrescentrum in Hongkong met fitnessfaciliteiten
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Premier tweepersoonskamer laden

Premier tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Premier Twin kamer laden

Premier Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Block A, Causeway Centre, 28 Harbour, Road, Hong Kong Island, HKG
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Alexandra
Hotel Alexandra
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 814 beoordelingen
De prijs is € 116
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Servicetoeslag: HKD 5000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Apartment Kapok
Apartment Kapok Hong Kong
Kapok Apartment
Kapok Hong Kong
Apartment Kapok Hotel Hong Kong
Apartment Kapok Hotel
Apartment Kapok Hotel
Apartment Kapok Hong Kong
Apartment Kapok Hotel Hong Kong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Apartment Kapok
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
HOI ON
27 aug 2022
HOI ON
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
SHUK HAN
Reisde met familie
11 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHUK HAN
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Pui Shan
29 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pui Shan
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Carl m
Reisde met familie
1 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly spacious hotel
Carl m
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
12 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Hiu Ching
29 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiu Ching
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 sep 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Jordan
30 aug 2021
Jordan
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Hazel
15 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hazel
1 nacht verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 aug 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Ka Yan
Zakenreiziger
4 aug 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Yan
1 nacht verbleven in augustus 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 jun 2021
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Tsz Him
Zakenreiziger
1 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tsz Him
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Tsz Him
Reisde met een groep
1 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tsz Him
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Yuk kwan
22 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Yuk kwan
1 nacht verbleven in april 2021
6/10 – Redelijk
Oi Sze
Zakenreiziger
15 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Oi Sze
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Samuel
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samuel
4 nachten verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 jan 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terribile, andate altrove
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Peng Khoon Kenneth
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Peng Khoon Kenneth
9 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Jinny
4 dec 2019
Jinny
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 nov 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019