9 Boutique Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Victoria Harbour
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor 9 Boutique Hotel





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 34
inclusief belastingen en toeslagen
30 jul - 31 jul
Kameropties
Alle foto's voor Economy kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Economy kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Digitale zenders
Netflix
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Digitale zenders
Netflix
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Flat B, 5/F, Phoenix Apartments, 70 Lee Garden Road, Causeway Bay, Hong Kong
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Best Western Hotel Causeway Bay
Best Western Hotel Causeway Bay
- Bubbelbad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.0 van 10, Goed, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
9 Boutique
9 Boutique Hong Kong
9 Boutique Hotel
9 Boutique Hotel Hong Kong
Boutique Hotel 9
Hotel Boutique 9
9 Boutique Hotel Hotel
9 Boutique Hotel Hong Kong
9 Boutique Hotel Hotel Hong Kong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over 9 Boutique Hotel
Beoordelingen
6,2
6,0/10
Netheid
6,2/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 jun 2025
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Nozomu
25 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nozomu
4 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Natjaphak, Muang
20 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natjaphak
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
YI-CHIEH
6 jul 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
YI-CHIEH
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Saori
Zakenreiziger
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saori
24 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
John
Zakenreiziger
15 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
5 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Charlene
Reisde met partner
21 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlene
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Shun Ngan
Reisde met partner
23 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Shun Ngan
5 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Chong
Reisde met een groep
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Chong
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chan Pak
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chan Pak
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Herbert
Reisde met partner
16 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Herbert
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mark
11 apr 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kuo Hsi
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kuo Hsi
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Augustina
Reisde met familie
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Augustina
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Christian
20 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Tsjy Jing
11 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsjy Jing
18 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ex
4 feb 2025
Ex
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 feb 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025