ibis Honfleur
Gezinsvriendelijke hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café
Fotogalerie voor ibis Honfleur





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 79
inclusief belastingen en toeslagen
11 jan - 12 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Cours Jean De Vienne, Honfleur, Calvados, 14600
Over deze accommodatie
ibis Honfleur
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel Entre Terre et Mer
Hôtel Entre Terre et Mer
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
8.2 van 10, Zeer goed, 212 beoordelingen
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
28 dec - 29 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.40 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12.90 voor volwassenen en EUR 6.45 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, ANCV Chèques-Vacances, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Apple Pay
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Honfleur
ibis Hotel Honfleur
ibis Honfleur Hotel
ibis Honfleur Hotel
ibis Honfleur Honfleur
ibis Honfleur Hotel Honfleur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ibis Honfleur
8,6
Uitstekend
9,0
Netheid
7,8
Locatie
8,8
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Artje
19 sep 2024
Artje
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Emile
Reisde met partner
21 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emile
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Marco
4 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Herman
4 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Herman
4 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Francky
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op wandelafstand van centrum.
Francky
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Stan, Nijmegen
Zakenreiziger
3 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stan
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Jan
16 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Jan
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
aafke
19 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helemaal Heerlijk Hotel in Honfleur
aafke
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Mengels
17 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Mengels
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Yvonne, Waddinxveen
16 jan 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk
Yvonne
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Een prettig verblijf.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Mostert, Melissant
6 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel, nette eenvoudige kamers
Mostert
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 sep 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij het centrum en gratis parkeren
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
albert, Emmeloord, Nederland
3 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor leuke prijs
albert
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Louis, Belgie
30 jun 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



