8 Street 39, Binh Trung Dong Ward, District 2, Ho Chi Minh City, 700000
In de buurt
Centraal Park Vinhomes - 7 min. rijden - 6.8 km
Vincom Landmark 81 - 8 min. rijden - 7.1 km
Dierentuin en Botanische Tuin van Saigon - 9 min. rijden - 8.6 km
Dong Khoi Street - 9 min. rijden - 9.4 km
Ben Thanh markt - 10 min. rijden - 10.1 km
Lokaal vervoer
Station Saigon - 33 min. rijden
Metrostation Binh Trieu - 34 min. rijden
Tan Binh - Internationale luchthaven Tan Son Nhat (SGN) - 42 min. rijden
Restaurants
Nhà Hàng Phố Ốc - 9 min. wandelen
Cafe Thịnh - 4 min. wandelen
King Koi Coffe - 8 min. wandelen
GM Garden Cafe - 13 min. wandelen
Sinh tố Chung Cư 10 mẫu - 7 min. wandelen
Over deze accommodatie
Smiley Apartment District 2
Aparthotel met een dakterras en een 24-uurs receptie in Ho Chi Minh-Stad
Dit aparthotel heeft niet alleen een dakterras, maar ook een droogkuis/wasserijservice en een 24-uurs receptie. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Je vindt er ook parking voor motorfietsen. Elk aparthotel biedt een kitchenette en een waterkoker, naast gratis wifi en een regendouche. Je vindt er tevens een douche en gratis toiletartikelen. Er wordt op verzoek een schoonmaakservice aangeboden.
Smiley Apartment District 2 heeft 50 kamers met airconditioning die zijn voorzien van gratis toiletartikelen. Alle kamers beschikken over kitchenettes.
Elke badkamer heeft een douche met een regendouche. Gasten kunnen gratis gebruikmaken van wifi. Een haardroger en vervanging van de handdoeken zijn op verzoek beschikbaar. Een schoonmaakservice is op verzoek beschikbaar.
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Alleen parkeerplekken voor motoren ter plaatse
Kitchenette
Elektrische waterkoker
Slaapkamers
Beddengoed inbegrepen
Slaapkamer
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger (op verzoek)
Handdoeken inbegrepen
Regendouche
Shampoo
Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
Toiletpapier
Buiten
Dakterras
Wasvoorzieningen
Droogkuis/wasserijservice
Comfort
Airconditioning
Huisdieren
Geen huis- of assistentiedieren
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Aparte rookruimtes
Diensten en faciliteiten
24-uursreceptie
Bagageopslag
Schoonmaakservice (op verzoek)
Wisselen van handdoeken op verzoek
Veiligheidsvoorzieningen
Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
Geen rookmelder vermeld (de eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)
Algemeen
50 units
Handdoeken (verschoond op verzoek)
Schoonmaakservice (op verzoek)
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Schoonmaakkosten: VND 50000 per dag
Toeslag voor schoonmaakproducten: VND 50000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smiley District 2 Aparthotel
Smiley Apartment District 2 Aparthotel
Smiley Apartment District 2 Ho Chi Minh City
Smiley Apartment District 2 Aparthotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Smiley Apartment District 2?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Smiley Apartment District 2 voor parkeren?
Er is alleen parkeergelegenheid voor motoren.
Hoe laat kan ik bij Smiley Apartment District 2 inchecken?
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Smiley Apartment District 2 uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.
Waar staat Smiley Apartment District 2?
Dit aparthotel ligt in District 2, op 5 km afstand van SnowTown Saigon, Metro Supermarkt en Vincom Mega Mall. Ook Centraal Park Vinhomes en Vincom Landmark 81 liggen op 10 km afstand.
Beoordelingen over Smiley Apartment District 2
Beoordelingen
4,0
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 3 beoordelingen
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 3 beoordelingen
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 3 beoordelingen
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 3 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 3 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
2
4,8/10
Netheid
8,0/10
Voorzieningen
5,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Allen
25 okt 2024
Negatief: Netheid, comfort kamer
Unsanitary at check in
The place is a scam. It was not as advertised. It was unsanitary. I contacted hotels.com as soon as I arrived to see about a refund. Do not stay at this location. Run away as far as possible!!!
Allen
7 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Lucas
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
11 mei 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We found a lot of interesting street food in this area, all of it was excellent, the apartment was small but it served its purpose very well for my family to visit, it had an air conditioner and n every bedroom so that was nice, it had a washing machine and a big refrigerator. I wouldn’t hesitate to stay here again.
Lucas
6 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Yasuko
29 apr 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
At check-in time, care person requested passport and copy of entry visa. I came visa free country so nothing to show but he didn't accept it. It wasn't easy check-in because he doesn't speak English at all. Thanks to a language translation tool, finally I managed.
Description of the room was completely incorrect. The room has kitchen cabinets and sink but no equipment, (kettle, cooktop, crockery, fridge) which means I can't make even tea. All cabinet are empty. And if course no laundry facility.
I tried to ask him nicely to change room that had hot water and at least electric kettle & cups. I compromised and asked him very basic things. But he didn't want to do for free and keep saying "pay extra money, refund isn't acceptable and changing room without extra cost isn't possible" I used translation tool and showed the my request in Vietnamese, he didn't want to communicate with me. Then started to shout on me with overreacted gesture. He acted very rude and treated me aggressively. I couldn't sort this problem by myself so I asked Expedia help and checked out earlier.
Be aware of this property. The room I was offered was still hasn't finished the renovation.