Central Palace Hotel
Hotel met gratis ontbijt, op wandelafstand van Ben Thanh markt
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Central Palace Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

39-39A Nguyen Trung Truc, District 1, Ho Chi Minh City, 70000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Au Lac Charner Hotel
Au Lac Charner Hotel
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
16 aug - 17 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: VND 535000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
CENTRAL PALACE HOTEL Ho Chi Minh City
CENTRAL PALACE Ho Chi Minh City
CENTRAL PALACE
Central Palace Hotel Hotel
Central Palace Hotel Ho Chi Minh City
Central Palace Hotel Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Central Palace Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 jan 2017
10/10 – Uitstekend
Jackie
Reisde met een groep
21 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Jackie
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Seungjun
Zakenreiziger
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
재방문 의사 100프로
Seungjun
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ngoc Son
18 sep 2024
Ngoc Son
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Steven
Reisde met partner
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Gary
13 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Stuart
Reisde met familie
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stuart
3 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Simone
Reisde met familie
27 jun 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel penoso
Simone
2 nachten verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
William
6 jun 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
William
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
denise
25 dec 2023
Positief: Voorzieningen
denise
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Cheryl
27 nov 2023
Positief: Personeel en service
Cheryl
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
VALMORES
1 sep 2023
Positief: Netheid
VALMORES
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
paul
24 aug 2023
paul
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
全般的にはとても良いホテルです
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Keisuke
3 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keisuke
4 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Shavonn, Kula
Reisde met partner
24 jul 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shavonn
3 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
HWAIYAO
Reisde met een groep
3 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HWAIYAO
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
KARINE
Reisde met familie
24 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KARINE
5 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Graham
Reisde met familie
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Graham
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Graham
Reisde met familie
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Graham
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Ester, Bacolod City, Philippines
Reisde met familie
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ester
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
TAMARIN, PARIS
Reisde met partner
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAMARIN
13 nachten verbleven in januari 2020