Akoya Saigon Central Hotel
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Ben Thanh markt
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Akoya Saigon Central Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer laden

Economy eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, balkon laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, balkon
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, geen ramen laden

Superior tweepersoonskamer, geen ramen
8,6 van 10
Voortreffelijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Mai House Saigon Hotel
District 3
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 474 beoordelingen
De prijs is € 123
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

88 Ly Tu Trong, Ben Thanh ward, District 1, Ho Chi Minh City, 70000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

GK Central Hotel
GK Central Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 1.003 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 350000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 5 personen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 0315706737-001
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Akoya Saigon Central
Akoya Saigon Central Hotel Hotel
Akoya Saigon Central Hotel Ho Chi Minh City
Akoya Saigon Central Hotel Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Akoya Saigon Central Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Yuji
8 jul 2025
Positief: Personeel en service
Yuji
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Raya
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raya
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Desmond
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Desmond
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
SHIGERU
Reisde met een groep
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIGERU
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
19 jun 2025
Marc
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Karen, Ottawa
Reisde met een groep
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HIROSHI
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




HIROSHI
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
MARIKO
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARIKO
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
7 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Kevin
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Toshihiko
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshihiko
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
David
Reisde met een groep
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Phuong Uyen
5 mei 2025
Phuong Uyen
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tammie Lyn
26 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tammie Lyn
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
William
Zakenreiziger
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Aleksandra
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aleksandra
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Gabriel
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Monica
Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monica
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Dalila Irmgard
Reisde met een groep
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dalila Irmgard
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
KAZUYA
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
KAZUYA
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Penelope
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Penelope
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshihiro
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshihiro
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
martin
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akoya hotel
martin
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alan
Reisde met familie
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location, friendly helpful staff

Alan
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly Recommend
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025