Hitchin Priory

3.5-sterrenaccommodatie
Tudoriaanse accommodatie met een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hitchin Priory

Gang
Exterieur
Bar (ter plaatse)
Individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd, een bureau
Interieur

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Bar
  • Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 6 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Economy tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 9 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 12 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Premium tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een ligbad
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Tilehouse Street, Hitchin, England, SG5 2TS

In de buurt

  • Top Field - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Gordon Craig Theatre - 8 min. rijden - 10.0 km
  • Knebworth House - 10 min. rijden - 13.0 km
  • Stotfold Watermill and Nature Reserve - 12 min. rijden - 10.8 km
  • Luton Mall - 13 min. rijden - 15.6 km

Lokaal vervoer

  • Hitchin Station - 4 min. rijden
  • Londen (LTN-Luton) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Angel Vaults Inn - ‬2 min. wandelen
  • ‪The Half Moon - ‬3 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬3 min. wandelen
  • ‪Caffè Nero - ‬4 min. wandelen
  • ‪Cinnabar - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hitchin Priory

Hoogtepunten van de accommodatie
Een terras, een tuin en een bar verwelkomen je bij Hitchin Priory. Het plaatselijke restaurant met lokale en internationale gerechten, Delme, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van openlucht dineren. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), 12 vergaderruimtes en een 24-uurs receptie
  • Barbecues, bagageopslagruimte en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
De 52 kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met diepe ligbaden en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur op werkdagen en van 08.00 uur tot 10.00 uur in het weekend: GBP 9,50 tot 12,95 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Bar
  • Delme

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 12 vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 3 etages
  • 3 gebouwen
  • Gebouwd in 1700
  • Rookvrije accommodatie
  • Tudor-architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 03.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 20 augustus tot 20 augustus.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je GBP 10.00 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
1 in totaal
Alleen bepaalde kamers. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer GBP 9.5–12.95 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 10.00 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hitchin Priory Hotel
Priory Hotel Hitchin
Hitchin Priory Hotel Hitchin
Hitchin Priory England
Hitchin Priory Hotel
Hitchin Priory Hitchin
Hitchin Priory Hotel Hitchin

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hitchin Priory?

Ja, bij Hitchin Priory zijn huisdieren toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van GBP 10.00 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Hitchin Priory voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hitchin Priory inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 03.30 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hitchin Priory uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken.

Waar staat Hitchin Priory?

Dit hotel in Hitchin ligt op 1,3 km van Top Field en op 10 km afstand van Lilley Dog Walking Field en Gordon Craig Theatre. Ook Cineworld Stevenage en Knebworth Country Park liggen op 10 km afstand. Hitchin Station ligt op 22 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hitchin Priory

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 89 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 89 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 89 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 89 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 89 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service

Not somewhere I’d stay again

Had to move rooms once as no TV 2nd room, wrapper found in room on radiator so unconvinced on level of clean. No headboard on the bed so sat up against the wall with the one pillow available Earliest breakfast 08:00 so despite paying with the booking was unable to get food before having to leave for work.
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stunning location

Stunning hotel set in a beautiful setting. Fantastic food and great staff
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

John

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Dylan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

John, Grimsby

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel staff made every effort to make our trip a success. The food we had was excellent. On the negative side: I paid extra for a large double room to enable my wife and I to have room to sit in view of restricted movement within the hotel. Our room was large but the space was taken up by an extra bed and we only had one chair! I wanted to book a meal in advance but the hotel's meal booking system told me there were no places available. When we got there we could have booked any time. The hotel needs to provide much more accurate information before guests arrive.
3 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

on hotel

Amazing old priory building. Service first class. Wonderful hotel.
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

alex

Reisde met een groep
Positief: Netheid

Safe place to stay during COVID

Great COVID precautions- felt very safe there. The down side of this was that service was slow but we accept this at these times. What would have been a stunning building has been somewhat wrecked with not so modern alterations/additions which is sad. Fantastic location & grounds.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Michele, St Mary's Bay Kent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was beautiful and a very convenient location
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Neil, Uk

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent slice of history to stay in, grounds were beautiful and peaceful. Nothing was too much trouble for the staff. A special mention for Luke who made our stay even better
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Anthony

Positief: Comfort kamer

Quiet night but room tired and really ready?

It was the first week since reopening post Covid lockdown and things were clearly still working up. Bed very comfortable and room quiet - major pluses for us. Surprised that things not quite working such as shaver socket, dripping hot water tap in sink, door lock took a lot of twirling before it engaged, wet patches on carpet in entrance part of room - perhaps recent cleaning that had not dried properly. All reported as leaving to local management for attention. Shower easily controllable and good flow Breakfast (Hotels.com clients asked to pay extra) - delivered to rooms currently - asked when we wanted it said 9:00, suggested it'd be busy we said OK 9:15, by 9:30 had not arrived so called, told on way, when still not there 9:45 rang again to chase. Eventually delivered 10:00. Not all expected contents as advertised - no fruit or cereal, nor milk for coffee / cereal. Enjoyed bacon bap albeit coolish - room a long way from reception and kitchen. We solved mystery of where our previous breakfast had been delivered to on way out - a bag clearly labelled for 41 sitting on floor outside 47 On site Parking arrangements (400 yards from hotel) OK too Double billed - I said I thought I had already paid but assured not, sorted out once returned home and in doing so hotel promptly refunded duplicated charge + most of supplement we were charged for breakfast. Restaurant and bar unused as an overnight to save driving home after a meal in a favourite local restaurant
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Emma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super hotel.

Delightful hotel. Beautiful room in the old coach house with door straight to the outside. Very peaceful place and helpful members of staff.
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

A tired out and run down hotel

The main building itself looks nice but the annex is in a very poor state with patchy paintwork, exteremly thin walls and a lumpy and uncomfortable bed. The staff were friendly but in general the whole place is a bit run down and poor value for money. We wont be staying again any time soon!
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Steven

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Stopover

Bed very hard, room very dated in need of upgrade
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tired, disappointing, basic & needs major refurb

Hotel very tired, and just doesn’t resemble the photos advertised in the slightest. From the moment we arrived in the car park, which was covered with parking warning signage, we were sceptical. Polite and pleasant staff checked us in, but then allocated us a room which, at best could be described as tired, dilapidated and basic. The whole annex in which the room was housed felt dated; the walls covered in dots and dabs of paint covering old marks etc; the carpet threadbare and the room looked more 1980s than 2020s. It really didn’t stand up against its price tag, when a comparable price got a clean, modern and more relaxing double room at a nearby Premier Inn. We opted not to stay the night in the end - as we just didn’t feel comfortable, though credit to the staff they were apologetic for the inconvenience. Couldn’t fault them, simply the hotel and dated facilities.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Simon

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Sean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Stu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff manning the Reception were excellent, and very good quiet night's sleep. (I found the pillows were perfect for me).
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a great experience. Thank you. ...............
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Thomas

1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful building in an amazing setting, nicely decorated in the public areas and evidently maintained with care and high standards. But... breakfast was completely self-service and the two toasters only worked at half their capacity: 4 of the 8 toasting slots failed to heat up. The demand for toast is always high, so this created an impression of inefficiency and/or carelessness. My ‘economy single room’ contained the most uncomfortable bed l’ve ever paid to sleep in. The spavined springs complained with every movement, and a ratty old duvet had been inserted under the mattress protector in an effort to reduce the impact of lumps and failed suspension. I’ve seen better at the tip! All this came to light when l remade the bed, which was necessary because the bottom sheet lifted off when l turned back the upper duvet. It hasn’t been tucked in, let alone made with hospital corners. Overall, a class act spoilt by a couple of false economies!
1 nacht verbleven in december 2019