Smile Hotel Oita Hita
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Hita
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-2-5 Chuo, Hita, oita, 877-0015
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Amagase Onsen Seitenkaku
Amagase Onsen Seitenkaku
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 21 beoordelingen
De prijs is € 129
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 800 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Hotel Oita
Smile Oita Hita
Smile Oita
Smile Hotel Oita Hita Hita
Smile Hotel Oita Hita Hotel
Smile Hotel Oita Hita Hotel Hita
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Oita Hita
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 aug 2023
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
??
15 aug 2023
Positief: Voorzieningen
??
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
YOSHIFUMI
14 aug 2023
YOSHIFUMI
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
よしみ
Reisde met partner
6 aug 2023
よしみ
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
忠幸
29 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
忠幸
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
フミエ
21 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
フミエ
3 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Yoshihiro
19 jun 2023
Yoshihiro
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
たかお
18 jun 2023
たかお
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
TAKUNORI
14 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKUNORI
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
kyoko
27 apr 2023
kyoko
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Yoshihiro
12 apr 2023
Yoshihiro
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Mei Han
2 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mei Han
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
HIROSHI
24 mrt 2023
HIROSHI
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
リツコ
18 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
リツコ
2 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
ヨシヒロ
15 mrt 2023
ヨシヒロ
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
ユカ
2 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユカ
3 nachten verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
KAZUMI
26 feb 2023
Negatief: Personeel en service
KAZUMI
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
けいすけ
21 feb 2023
けいすけ
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
ゲンキ
Zakenreiziger, Reisde met familie
18 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゲンキ
27 nachten verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
Yamada
25 jan 2023
Yamada
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
KAZUMI
23 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service
KAZUMI
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
okubo
2 jan 2023
okubo
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Shogo, Sasebo
14 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shogo
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
KEIKO
31 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEIKO
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Hideki
29 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Hideki
1 nacht verbleven in oktober 2022