Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van RIHGA Royal Hotel Hiroshima

4 out of 5
RIHGA Royal Hotel Hiroshima
6-78 Motomachi, Naka-ku, Hiroshima, Hiroshima-ken

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 947 van 1614 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 455 van 1614 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 135 van 1614 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 54 van 1614 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 1614 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Will

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent place to stay
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is incredibly luxurious and a short walk to Peace Memorial Park, shops, restaurants and transportation options. Our room was spacious, quiet and comfortable, and had a panoramic view. The included elaborate breakfast, also with wonderful views, was a wonderful surprise. The room was stocked with anything you could need, including skin-care products and little packaged sweets. The staff was friendly and professional. Taxis were lined up outside, making it especially easy to get back to the train station. We would stay here again and highly recommend it.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Customer Service Manager op 26 mei 2024
Dear Michelle,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are delighted to hear that the location, the view, the size of the room, the staff and the facilities of our hotel were all satisfactory. All of our staff will continue to do everything we can to maintain the high levels of service and quality that all of our guests have come to expect. We look forward to welcoming you to the RIHGA Royal Hotel Hiroshima again in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

eri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Gilma, Corona

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really enjoyed the stay here
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Customer Service Manager op 25 mei 2024
Dear Gilma,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are delighted that your stay with us was an enjoyable one. All of our staff will continue to do everything we can to provide all of our guests with a most comfortable and enjoyable stay. We hope we will have the chance to welcome you to the RIHGA Royal Hotel Hiroshima again in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

TJ

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
整体体验非常满意。酒店员工的服务非常出色,设施也很好。房间和公共区域的清洁程度非常令人满意,给人一种舒适的感觉。
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
汚くはないけど、設備が古い。 アパホテルのように細部まで作り上げた方がいい。無駄のないように。
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Teppei

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Koichi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋からの眺めがめっちゃ良かった
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Diem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely room with city view.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Customer Service Manager op 18 mei 2024
Dear Koichi,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are very happy to hear that the room, and the view were satisfactory. We will continue to do everything we can to provide all of our guess with a most comfortable stay. We hope we will have the chance to welcome you to the RIHGA Royal Hotel Hiroshima again in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Customer Service Manager op 18 mei 2024
Dear Charles,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are glad to hear that you found our staff friendly. We will all continue to strive to be a hotel that provide all of our guests with a most enjoyable stay. We hope we will have the chance to welcome you to our hotel again in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Chun Pang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to popular attractions. Hotel is not new but it’s clean and tidy. Room size is bigger than other hotels in the same class.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Customer Service Manager op 18 mei 2024
Dear Chun Pang,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are happy to hear that the location of the hotel, the size and cleanliness of the room were satisfactory. All of our staff will continue to do everything we can to provide all of our guests with a most enjoyable stay. We hope we will have the chance to welcome you to the RIHGA Royal Hotel Hiroshima again in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Armando, Ajax

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is located in a quiet area and free from Tokyo traffic
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Customer Service Manager op 18 mei 2024
Dear Armando, Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are pleased to hear that the location of the hotel was satisfactory. We hope we will have the chance to welcome you to the RIHGA Royal Hotel Hiroshima again in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Large room, grand lobby, wide breakfast options
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Customer Service Manager op 15 mei 2024
Dear Antonio,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are very happy to hear that the large room, the lobby and the variety of breakfast options were satisfactory. All of our staff will continue to do everything we can to maintain the high standards that all of our guests have come to expect. We hope we will have the chance to welcome you to the RIHGA Royal Hotel Hiroshima again in the future. Sincerely,

4/10 – Matig

john

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are very Dated. Beds are cheap and uncomfortable, the AC in our room did not work ( filter was visibly dirty and blocked airflow). Bathroom was very small as was the toilet.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Customer Service Manager op 15 mei 2024
Dear John,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are sorry to hear that your stay with us did not meet your expectations. We thank you for the feedback on the beds, the AC, and the bathrooms. We will continue to use the feedback of our customers to improve our services., as all of our staff strive to provide our guests with a most comfortable stay. We wish you all the best in your future travels. Sincerely,

8/10 – Goed

??

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
今回もとても便利に利用させていただきました。 少し気になったのは、隣室の物音?声が少しですが聞こえた事です。 まぁ、不快なものでは無かったのですが少しビックリしました。 築年数も経っているので、いたしかたないかも知れませんね。
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

KAZUE

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お部屋も広く清潔でしたし、外の景色もよかったです。 隣にホテルと直結した商業施設があるので食事や買い物に便利でした。 スタッフの方もとても丁寧な対応で気持ち良く過ごせました。
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

???????

Reisde met familie
このクラスのホテルで客室にミネラルウォーターのサービスがないのは非常に珍しい。 ゴミのロス含めてある意味エコである。 一方で売店のドリンク類は非常に安価。
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for visiting Hiroshima. Spacious rooms.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Customer Service Manager op 10 mei 2024
Dear John,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are pleased that the location, and the rooms were satisfactory. We will continue to strive to provide all of our guests with a comfortable stay. We hope we will have the chance to welcome you to the RIHGA Royal Hotel Hiroshima again in the future. Sincerely,

6/10 – Redelijk

natsuko

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

HIROSHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Maiko

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
市内観光にはとっても良い立地です。空港へのアクセスも隣にバスターミナル、原爆ドームや資料館も徒歩圏内、厳島神社へのアクセスも良いです。
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Hiroko

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
備品(ティシュや水、コーヒー等)の備えが一流ホテルなのにビジネスホテル以下でした。
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
サービス、案内、共に従業員の皆さんは丁寧で親切でした。 エレベーターに限り少し不満が。 稼働率が悪かったのか、いつもほぼ満員で客同士でのやり取りで気まずい思いをしたのが残念でした。
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Gaku

3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

?

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
家族で滞在しました。 買い物等に便利でした。眺めも最高でした。
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Atsuhisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地条件がよくとても便利。スタッフのサービスも申し分なし。
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Tomomi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方の対応が良かったです。さすが老舗のホテルで、落ち着いた雰囲気で部屋もきちんと清掃され気持ちよくゆっくりと過ごせました。交通の便もよくまた利用させていただきます。
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Katsumi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
特に良かった点は観光スポットから非常に近いこと。
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Hunter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I can not even begin to explain how much my group loved this place. We all wish that we had booked a longer stay in the area at this hotel. 10/10 stay. This is the prime location in Hiroshima as well as connected to a large shopping area. I definitely recommend staying here.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Customer Service Manager op 4 mei 2024
Dear Hunter,First, thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are delighted that your stay with us was an enjoyable one. All of our staff will continue to do everything we can to maintain the high levels of service you have mentioned in your comments, and provide all of our guests with a most enjoyable stay. We hope we will have the chance to welcome you to the RIHGA Royal Hotel Hiroshima again in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

megumi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルもサービスもスタッフさんも すごくよかったです! 初めての広島旅行でしたが また来たいと思いました‼︎
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ueda

Reisde met familie
食事や観光スポットへのアクセスがとても良く、大変満足でした。
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Robyn

2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

miki

Reisde met familie
別の部屋からの音が少し気になった
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Consuelo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent locatio, very close to Hiroshima park,
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Customer Service Manager op 30 apr 2024
Dear Consuelo,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are delighted that the location of the hotel was satisfactory. All of our staff will continue to do everything we can to provide all of our guests with an enjoyable stay. We hope we will have the chance to welcome you to the RIHGA Royal Hotel Hiroshima again in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Yasuyo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗で快適でした。 ロケーションもとてもよく 原爆ドームまだ歩いていけます。
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Laura

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

KOJI

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gorgeous hotel and within walking distance to all the sights. We arrived early and they held our luggage for us until we were ready to check in later that afternoon
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Customer Service Manager op 24 apr 2024
Dear Anna,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are glad to hear that your stay with us was an enjoyable one. We will continue to do everything we can to provide all of our guests with a most comfortable stay. We hope we will have the chance to welcome you to our hotel again in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Zach

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay here. The hotel was luxurious and immaculate. Staff was super helpful and the room was enormous. Perfectly walkable to many of the major sites and only 10 minutes away from the train station. We intend to return to Hiroshima and definitely plan to stay here again.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Customer Service Manager op 24 apr 2024
Dear Zach,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are delighted that your stay with us was an enjoyable one, and pleased that the service provide by our staff was satisfactory. All of our staff will continue to strive to maintain all of the levels of service and quality that all of our guests have come to expect. We hope we will have the chance to welcome you to the RIHGA Royal Hotel Hiroshima again in the future. Sincerely,

8/10 – Goed

Wendy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Our rooms had a lovely view towards Hiroshima Castle. The bathrooms could use a reno; tile is dated and looks worn. The hotel is within walking distance of the Atomic Bomb dome, the Peace museum, Hiroshima Castle, and the museum of Art. The ferry terminal to Miyajima Island is also close by.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Customer Service Manager op 17 apr 2024
Dear Wendy,First, thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are happy to hear that the location of the hotel, and the view were satisfactory. Thank you for the feedback on the decor in the bathrooms. We will continue to do everything we can to provide our guests with a comfortable stay. We hope we will have the chance to welcome you to our hotel again in the future. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Monika

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Great location. Hiroshima castle and Atomic bomb dome and museum are a 5 minute walk from hotel. Lobby of hotel looks impressive but rooms and bathroom very dated. We were on the 22nd floor and had a wonderful view facing the castle.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Customer Service Manager op 17 apr 2024
Dear Monika,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We are pleased that the location of the hotel, and the view from the room were satisfactory. Thank you for the feedback on the decor in the rooms. We will continue to strive to do everything we can to provide all of our guests with a most enjoyable stay. We hope we will have the chance to welcome you to our hotel again in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Onji

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントやレストラン等のスタッフの方、とてもフレンドリーで堅苦し過ぎず感じ良くて楽しいホテルライフを過ごさせていただきました。
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Minoru

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
また行きたいです。
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

ameda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Mariana

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Staff including front desk didn't speak English, although they tried to be helpful. The interior was very dated but everything was clean and worked. It definitely wasn't a 4-star hotel and service.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Customer Service Manager op 17 apr 2024
Dear Mariana,Thank you for taking the time to leave us your valuable comments. We regret that your stay with us was not an enjoyable one. Thank you for the feedback on the check in process, and the decor of the hotel. We will continue to do all that we can to provide all of our guests with a most comfortable stay. We wish you all the best in your future travels. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

saori, owariasahictyi sanngo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Takashi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフ、施設、立地など全てにおいて最高のホテルでした。 今回の旅行でホテルを三か所利用しましたが、特にホテルスタッフの親切・丁寧さ、また他の宿泊者(全く面識のない方々)のマナーの良さなど素晴らしいと思います。
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

hirotaka

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
さすがスタッフさんの対応が気持ち良かったです。説明も笑顔でとても丁寧です。 外国人観光客の宿泊利用が多いホテルのようです。国際色豊かなホテルの雰囲気がまた何とも言えず素敵でした。
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Hiroki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024