Blossom Hotel Hirosaki
Hotel met een restaurant, in de buurt van Hirosaki Museum of Contemporary Art
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Blossom Hotel Hirosaki





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 slaapkamers laden

Standaard Twin kamer, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Studio suite, 1 kingsize bed laden

Studio suite, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 slaapkamers laden

Deluxe Twin kamer, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Twin
Double
Twin
Double
Double
Double
Single
Twin
Twin
Twin
Double
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7-3 Ekimae-cho, Hirosaki, AOMORI, 036-8003
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Art Hotel Hirosaki City
Art Hotel Hirosaki City
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.4 van 10, Zeer goed, 569 beoordelingen
De prijs is € 57
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 200.00 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 1100–1320 voor volwassenen en JPY 1100–1320 voor kinderen
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 550 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
BLOSSOM HIROSAKI
BLOSSOM HOTEL HIROSAKI Hotel
BLOSSOM HOTEL HIROSAKI Hirosaki
BLOSSOM HOTEL HIROSAKI Hotel Hirosaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Blossom Hotel Hirosaki
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Daisuke
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daisuke
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
MAKOTO
16 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKOTO
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Masao
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masao
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
JIAHUI
3 feb 2025
JIAHUI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Oliver, Ottawa
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oliver
10/10 – Uitstekend
YUKA
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
YUKA
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Kunichika
Zakenreiziger
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kunichika
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
2525
4 okt 2024
2525
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
YI CHUN
1 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




YI CHUN
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
ken
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ken
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
masahide
11 sep 2024
masahide
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Mai
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mai
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
ヤスカズ
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヤスカズ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
RYOHEI
Zakenreiziger
1 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RYOHEI
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Shinya
5 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shinya
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
sadao
8 sep 2022
sadao
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフの方がとても親切
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
4 jul 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
女性1人旅には不向きなホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
AKIKO
10 jun 2022
AKIKO
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
nomura
27 mei 2022
nomura
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Daniel
22 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅近&親切&リーズナブル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
kenji
Zakenreiziger
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kenji
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 nov 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019