Himeji 588 Guesthouse – Hostel
Hostel met een bar/lounge, op wandelafstand van Tuin van Koko-en
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Himeji 588 Guesthouse – Hostel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 48
15 jul - 16 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese-Style (Cash Only)) laden

Twin kamer, gemeenschappelijke badkamer (Japanese-Style (Cash Only))
Hoogtepunten
Airconditioning
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen vrouwen (Japanese-Style Bed (Cash Only)) laden

Slaapzaal, alleen vrouwen (Japanese-Style Bed (Cash Only))
Hoogtepunten
Airconditioning
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Slaapzaal, gemengd (Japanese-Style Bed, Cash Only) laden

Slaapzaal, gemengd (Japanese-Style Bed, Cash Only)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Bed In Bed In Female Dormitory Room laden

Bed In Bed In Female Dormitory Room
Alle foto's voor Bed In Bed In Mixed Dormitory Room laden

Bed In Bed In Mixed Dormitory Room
Japanese Style Room With Shared Bathroom
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

68 Honmachi, Himeji, Hyogo-ken, 670-0012
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station
Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.6 van 10, Uitstekend, 167 beoordelingen
De prijs is € 75
26 jul - 27 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor late check-in: JPY 1500 als je incheckt tussen 21.00 uur en 22.00 uur
- Handdoektoeslag: JPY 100 per persoon, per nacht (gasten kunnen ook hun eigen handdoeken meenemen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 15.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 6 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Himeji 588 Guesthouse Hostel
588 Guesthouse Hostel
Himeji 588 Guesthouse
588 Guesthouse
Himeji 588 – Hostel Himeji
Himeji 588 Guesthouse – Hostel Himeji
Himeji 588 Guesthouse – Hostel Hostel/Backpacker accommodation
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Himeji 588 Guesthouse – Hostel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met partner
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
??
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Takafumi
7 jun 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Takafumi
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Gabriel
Reisde met een groep
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
ふみと
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ふみと
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Kenta
28 mrt 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Kenta
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Miss
10 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A top reccomendation.
Miss
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
shinishi
11 dec 2020
shinishi
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
クロカギ, 東京
19 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
クロカギ
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
さとし, 福岡
Reisde met een groep
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
さとし
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
フレンドリーな宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
히메지 588 게스트하우스
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
kazuhito
7 okt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
かあず
kazuhito
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
KAZUO
11 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リーズナブルで快適な宿。オーナーが最高!
KAZUO
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Pascal
19 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pascal
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Jordan
1 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jordan
6/10 – Redelijk
Bruce, Edmonton, Alberta
31 mrt 2018
Positief: Personeel en service
Close to Himeji Castle
Bruce
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Céline
17 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay in the private bedroom
Céline
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Chia-Li
12 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置優越。生活機能佳

Chia-Li
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
YUN CHENG
21 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
刷卡與城
YUN CHENG
2 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017