Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Higashimatsuyama

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama

Ingang accommodatie
Receptie
Terras
Verduisterende gordijnen, gratis wifi
Restaurant

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
  • Airconditioning

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-5-14 Yakyucho, Higashimatsuyama, Saitama, 355-0028

In de buurt

  • Yakyu Inari-schrijn - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Musashi Kyuryo nationaal park - 6 min. rijden - 5.8 km
  • Shoboji-tempel - 7 min. rijden - 7.7 km
  • Kumagaya Sports cultuurpark - 22 min. rijden - 19.9 km
  • Saitama Super Arena - 35 min. rijden - 33.8 km

Lokaal vervoer

  • Minami-Yorii Station - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪松屋 - ‬11 min. wandelen
  • ‪ぎょうざの満洲東松山駅前店 - ‬13 min. wandelen
  • ‪やきとりひびき 東松山駅前本店 - ‬12 min. wandelen
  • ‪PIZZERIA PER TUTTI - ‬11 min. wandelen
  • ‪紅豚 - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama

Hoogtepunten van de accommodatie
Geniet van een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice bij Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama. Naast een restaurant genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), vergaderruimtes en een feestzaal
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een automaat
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de uitstekende staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama zorgen voor volop comfort met airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Koelkasten, verwarming en schoonmaakservice

Talen

Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.00 uur: JPY 1.650 voor volwassenen en JPY 1.100 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 16.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 2 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1650 voor volwassenen en JPY 1100 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

GARDEN HOTEL SHIUNKAKU HIGASHIMASTUYAMA Higashimatsuyama
GARDEN SHIUNKAKU HIGASHIMASTUYAMA Higashimatsuyama
GARDEN SHIUNKAKU HIGASHIMASTU
Shiunkaku Higashimastuyama
GARDEN HOTEL SHIUNKAKU HIGASHIMASTUYAMA Hotel
GARDEN HOTEL SHIUNKAKU HIGASHIMASTUYAMA Higashimatsuyama
GARDEN HOTEL SHIUNKAKU HIGASHIMASTUYAMA Hotel Higashimatsuyama

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 16.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama?

Dit hotel in Higashimatsuyama ligt op 0,6 km van Yakyu Inari Shrine en op 3,2 km van Hundred Caves of Yoshimi. Ook Musashi Kyuryo nationaal park en Roade Station Strawberry Village Yoshimi liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Garden Hotel Shiunkaku Higashimastuyama

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 130 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 55 van 130 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 130 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 130 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 130 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Satoshi

1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Yuichi

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Toshiyuki, Ageo-Shi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located behind Yakyu Inari Shrine, and it feels as if it is located within the shrine grounds. Access to the Higashi Matsuyama station is also very convenient as there is a short cut that passes through the grounds of the shrine.
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

yoshiyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

ともこ

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

ひろゆき

Reisde met een groep
ありがとございます
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

ヤスヒロ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
広い、比較的安い
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Kok Yau Cauchy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

High grossing hotel

Spacious room. Old hotel with renovation. It is quite a surprise taht thw wifi speed is perfect. Public bath is a bit small. As it was public holiday in Japan that day, we didn't have any expectation. But it is actually not bad, good aircon big room and decent buffet breakfast.
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Airi

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
いつも丁寧に対応していただいています。 お風呂の時間がいつも女性が早く男性が遅くという形です。 できたら逆にもしてほしいです。 女性も遅くまで仕事頑張っています。 また部屋のお風呂に入った際、洗面所の端に毛が落ちていたり、お風呂の端にも落ちていたりで気持ち悪かったです。 お風呂場の換気扇もほこりだらけでした。 清掃はきれいにしていただけると嬉しいです。 3ヶ月に1回は埼玉に仕事で行くのでまた泊まらせていただきたいと思っています。 よろしくお願いいたします。
1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

サトシ

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
丁寧な対応と、綺麗なホテルでした!
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

SHINJI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
広々して良かった。
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

TAMIE

Positief: Voorzieningen
非日常というよりはアットホームなおうちの居間ですごしているような雰囲気が大好きなホテルで東松山に来る時は必ずお世話になっています。これからもよろしくお願いします。
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Hiroyuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

SHOGO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
館内が綺麗で良かったです!
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

kohei

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
出張で使わせていただきました。 街中の観光ホテルという感じで、部屋は特に可もなく不可もなく。 大浴場があるのが個人的に良かったです。
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Shinya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Kazuki

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

TAKASHI

Positief: Netheid, personeel en service
ホテル内のトイレの匂いがきつかったが、それ以外は本当に綺麗でした。 今回は仕事の都合上、素泊まりだったのですが 食事やその他施設も充実しており、今度はそういった施設や食事も楽しみたいです。 駅からも近く、駅近にお店も揃っていたので楽しめると思います。
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yurika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

TAKAYUKI

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
色々いけてない。
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Shinichi

Positief: Personeel en service
サービスはとても良かったが設備が古い
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Hakbu

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023