Sakura Hotel
Hotel in het centrum bij het shoppingcenter in Hanoi met een sauna
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sakura Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, roken laden

Superior tweepersoonskamer, roken
8,4 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Een minibar met enkele gratis items
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

16 Lieu Giai Street, Ba Dinh District, Hanoi, 10000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL YAH HANOI
HOTEL YAH HANOI
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 150 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 30 per persoon (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bezoekers of ongeregistreerde gasten zijn niet toegestaan in de kamers.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sakura Hotel Hanoi
Sakura Hanoi
Sakura Hotel Hotel
Sakura Hotel Hanoi
Sakura Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sakura Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Masato
26 jun 2025
Masato
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
YASUO
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUO
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Masato
11 jun 2025
Masato
9 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Masato
20 mei 2025
Masato
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 apr 2025
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
YUKI
29 mrt 2025
YUKI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kohei
2 mrt 2025
Kohei
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
YASUO
Zakenreiziger
1 mrt 2025
YASUO
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MITSURU
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MITSURU
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Atsushi
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsushi
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
YASUO
23 dec 2024
YASUO
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
YASUO
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUO
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
YASUO
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUO
6 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Masahiko, Kobe
Zakenreiziger
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahiko
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
KEIKO
Reisde met familie
23 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEIKO
6 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SATOSHI
Zakenreiziger
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SATOSHI
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Yi Ching
12 okt 2024
Yi Ching
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
YASUO
Reisde met familie
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUO
6 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
TAKASHI
Reisde met familie
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKASHI
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUYUKI
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUYUKI
6 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
YASUO
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUO
6 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Tomoko
13 jun 2024
Tomoko
6 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Takahiro
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
YASUO
Reisde met een groep
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUO
6 nachten verbleven in april 2024