GM Premium Hotel
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt
Fotogalerie voor GM Premium Hotel





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Honeymoon kamer, uitzicht op de stad (Honeymoon Suite City View Room) laden

Honeymoon kamer, uitzicht op de stad (Honeymoon Suite City View Room)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,2 van 10
Fantastisch
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Kamer, uitzicht op de stad laden

Kamer, uitzicht op de stad
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Suite, terras, uitzicht op de stad laden

Suite, terras, uitzicht op de stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Junior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Junior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Familie suite laden

Familie suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Alle foto's voor Premium suite (GM) laden

Premium suite (GM)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Alle foto's voor Executive suite, balkon laden

Executive suite, balkon
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Misschien vind je dit ook leuk

JW Marriott Hotel Hanoi
Nam Từ Liêm
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 563 beoordelingen
De prijs is € 178
inclusief belastingen en toeslagen
5 dec - 6 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

41 Hang Bong Str, Hoan Kiem District, Hanoi, 10000
Over deze accommodatie
GM Premium Hotel
Gelijkaardige accommodaties

GRAND HOTEL du LAC Hanoi
GRAND HOTEL du LAC Hanoi
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 631 beoordelingen
De prijs is € 99
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 577000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 0108162750
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
LeaH Silk Hotel
GM Premium Hotel Hotel
GM Premium Hotel Hanoi
GM Premium Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over GM Premium Hotel
9,8
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,6
Voorzieningen
10
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rejean
27 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rejean
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
evelyne
25 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
evelyne
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Albert
Reisde met partner
24 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Albert
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Aarti
Reisde met partner
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aarti
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Timothy
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timothy
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anthony
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tina
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tina
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jeff
Reisde met partner
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Cecile
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cecile
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kerstin
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerstin
7 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Chia Wen
Zakenreiziger
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chia Wen
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Patrizia, Saronno
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrizia
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Phuong
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Utmärkt fint hotell

Phuong
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Camille
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camille
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Dan
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lækkert ophold
Dan
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location and service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Camille
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camille
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
YING-WEI
Zakenreiziger
22 jul 2025
很好
YING-WEI
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Katrina, Fremont
Reisde met een groep
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katrina
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mikkel
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mikkel
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Isabelle
13 jul 2025
Isabelle
2 nachten verbleven in juli 2025











