GM Premium Hotel
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een gratis minibar
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Suite, terras, uitzicht op de stad laden

Suite, terras, uitzicht op de stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een gratis minibar
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Honeymoon kamer, uitzicht op de stad (Honeymoon Suite City View Room) laden

Honeymoon kamer, uitzicht op de stad (Honeymoon Suite City View Room)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een gratis minibar
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,2 van 10
Fantastisch
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een gratis minibar
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Alle foto's voor Executive suite, balkon laden

Executive suite, balkon
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een gratis minibar
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Junior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Junior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een gratis minibar
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Kamer, uitzicht op de stad laden

Kamer, uitzicht op de stad
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een gratis minibar
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Alle foto's voor Familie suite laden

Familie suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een gratis minibar
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Premium suite (GM) laden

Premium suite (GM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

41 Hang Bong Str, Hoan Kiem District, Hanoi, 10000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

GRAND HOTEL du LAC Hanoi
GRAND HOTEL du LAC Hanoi
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 499 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 577000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 0108162750
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
LeaH Silk Hotel
GM Premium Hotel Hotel
GM Premium Hotel Hanoi
GM Premium Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over GM Premium Hotel
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Camille
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camille
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Katrina, Fremont
Reisde met een groep
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katrina
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ronnie
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronnie
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michael, Rancho Palos Verdes
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nenita
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nenita
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
stephen
2 jul 2025
stephen
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dennis
Reisde met partner
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Vladimir
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vladimir
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Julia, Elk Grove
Reisde met familie
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David, Stratford
Zakenreiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




David
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shannon
Reisde met een groep, Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shannon
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gisele, Cary
Reisde met partner
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gisele
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sharni
4 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharni
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nadine
Reisde met partner
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadine
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Grant
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grant
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Grant
Reisde met een groep
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grant
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Samantha
25 mei 2025
Samantha
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Theonie
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theonie
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
Reisde met partner
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
29 apr 2025
Stephanie
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic staff and lovely hotel
Chris
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025