The Dragon Hotel Hangzhou
Hotel in luxe stijl bij het congrescentrum in Hangzhou met 3 restaurants
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

120 Shuguang Road, Xihu Area, Hangzhou, Zhejiang, 310007
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Zhejiang Narada Grand Hotel
Zhejiang Narada Grand Hotel
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
8.4 van 10, Zeer goed, 70 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CNY 117 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: CNY 650 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: CNY 460.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Gasten van minder dan 12 jaar oud worden niet toegelaten in de spa. Gasten jonger dan 17 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dragon Hangzhou
Dragon Hotel
Dragon Hotel Hangzhou
The Dragon Hotel
The Dragon Hangzhou Hangzhou
The Dragon Hotel Hangzhou Hotel
The Dragon Hotel Hangzhou Hangzhou
The Dragon Hotel Hangzhou Hotel Hangzhou
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Dragon Hotel Hangzhou
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
30 okt 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
ENG CHIONG
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ENG CHIONG
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
広く素晴らしい庭園と眺望の良い部屋と良質な朝食のホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Barbara
25 apr 2019
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Helles Hotel am Berg, für Raucher geeignet
Barbara
4 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
5 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 apr 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Sheila
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sheila
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Yuen Kam
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuen Kam
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
david
26 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruyant
david
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jan 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience, great staff
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
joshua
15 sep 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
의사소통이 안됩니다
joshua
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Pengfei
27 aug 2018
Pengfei
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
うり, 日本
15 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
うり
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Kiak Cong
13 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kiak Cong
1 nacht verbleven in augustus 2018