Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hangzhou Marriott Hotel Qianjiang





Hangzhou Marriott Hotel Qianjiang bevindt zich dicht bij MIXC Mall en Groot Theater van Hangzhou en biedt een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Trakteer jezelf op reflexologie, hydrotherapie of een diepe bindweefselmassage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 4 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en een kindermenu, en je geniet er van internationale gerechten.
Naast een bar en een fitnesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 101
inclusief belastingen en toeslagen
7 sep - 8 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Club kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Club kamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op rivier laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Club suite, 1 slaapkamer, uitzicht op rivier laden

Club suite, 1 slaapkamer, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Gratis babybed
Lcd-televisie
Alle foto's voor Club kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op rivier laden

Club kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op rivier
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op rivier laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op rivier
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hangzhou Marriott Hotel Qianjiang in Nieuwe Stad Qianjiang bevindt zich aan het water en bij een winkelcentrum. Ook MIXC Mall en Groot Theater van Hangzhou zijn zeker een bezoekje waard.

No 399 Juyuan Road, Jianggan District, Hangzhou, Zhejiang, 310016
In de buurt
- MIXC Mall - 5 min. wandelen - 0.5 km
- Groot Theater van Hangzhou - 1 min. rijden - 1.3 km
- Zhejiang University Huajiachi Campus - 3 min. rijden - 2.9 km
- Hangzhou Olympisch Sportcentrum - 4 min. rijden - 4.1 km
- West Lake - 5 min. rijden - 5.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Jardin de Jade(苏浙汇) - 4 min. wandelen
- 港丽餐厅 - 1 min. wandelen
- Forty8 - 1 min. wandelen
- Element Fresh (新元素) - 1 min. wandelen
- HEYTEA 喜茶 - 1 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Servicetoeslag: CNY 16.6 per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer CNY 196 per persoon
- Toeslag voor extra bed: CNY 250 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marriott Hotel Qianjiang
Hangzhou Marriott Qianjiang
Marriott Qianjiang
Hangzhou Marriott Qianjiang
Hangzhou Marriott Hotel Qianjiang Hotel
Hangzhou Marriott Hotel Qianjiang Hangzhou
Hangzhou Marriott Hotel Qianjiang Hotel Hangzhou
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hangzhou Marriott Hotel Qianjiang
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
KWANGEUI
22 jul 2025
KWANGEUI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Keng Yuen
Reisde met familie
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Keng Yuen
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Håvar
Zakenreiziger
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Håvar
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Fung Mei Maria
25 mei 2025
Fung Mei Maria
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yanling
23 mei 2025
Yanling
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Bosheng
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bosheng
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Karen
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet and comfortable hotel



Karen
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Luca
Zakenreiziger
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luca
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kingston
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kingston
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KIM HYUN
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIM HYUN
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
CHEN
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHEN
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Guan
8 feb 2025
Guan
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
delong
7 feb 2025
delong
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
HY
Reisde met een groep
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HY
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mohammed
Zakenreiziger
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohammed
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ahmad
Zakenreiziger
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ahmad
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Nancy
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Chun Ping
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chun Ping
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Kenny
Reisde met partner
12 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenny
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
YUN FU ALEX
6 nov 2024
YUN FU ALEX
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Brian
Zakenreiziger
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brian
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Amanda
28 okt 2024
Amanda
5 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Tan
27 okt 2024
Tan
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mirko
Zakenreiziger
19 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mirko
1 nacht verbleven in oktober 2024