Hotel Ascent Hamamatsu
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Hamamatsu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Ascent Hamamatsu





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 41
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken (Small) laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken (Small)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

353-1, Sunayama Town, Chuoh-Ward, Hamamatsu, Shizuoka, 430-0926
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL LiVEMAX Hamamatsu-Ekimae
HOTEL LiVEMAX Hamamatsu-Ekimae
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Receptie 24/7
7.2 van 10, Goed, 279 beoordelingen
De prijs is € 45
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1100 voor volwassenen en JPY 1100 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 1200 per dag (op 50 meter afstand)
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ASCENT HAMAMATSU
HOTEL ASCENT HAMAMATSU Hotel
HOTEL ASCENT HAMAMATSU Hamamatsu
HOTEL ASCENT HAMAMATSU Hotel Hamamatsu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Ascent Hamamatsu
Beoordelingen
7,4
Goed
7,0/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 jun 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mayumi
30 mei 2025
Mayumi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Blenner Vinicius
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Blenner Vinicius
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Hideki, Torrance
8 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideki
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
KEIICHI
Zakenreiziger
16 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIICHI
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Kaori
15 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaori
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Norihide
Zakenreiziger
9 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Norihide
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Hitoshi
1 feb 2025
Hitoshi
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Naomi
30 dec 2024
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
MITUMASA
Zakenreiziger
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MITUMASA
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Mitsuo
Zakenreiziger
18 dec 2024
Mitsuo
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Yukihisa
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Yukihisa
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
katsuya
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
katsuya
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
TOKIFUMI
Zakenreiziger
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOKIFUMI
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
toshiko
26 sep 2024
toshiko
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Kohei
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kohei
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 sep 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
SHINICHIRO
Zakenreiziger
5 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINICHIRO
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
TOMOKAZU
1 sep 2024
TOMOKAZU
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
SOTO
29 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SOTO
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
TOMOKAZU
Zakenreiziger
28 aug 2024
Negatief: Personeel en service
TOMOKAZU
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
HIRONOBU
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
HIRONOBU
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Hidetaka
29 jul 2024
Hidetaka
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Shuto, Kyoto
4 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Shuto
1 nacht verbleven in juli 2024