Hotel Allegro

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een bar/lounge in Halberstadt

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Allegro

Voorkant accommodatie - avond/nacht
1 slaapkamer, hypoallergeen beddengoed, een minibar
Restaurant
1 slaapkamer, hypoallergeen beddengoed, een minibar
Receptie

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Airconditioning
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Dr.-Springorum-Str. 2, Halberstadt, SA, 38820

In de buurt

  • Kathedraal van Halberstadt - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Strand am Halberstädter See - 5 min. rijden - 2.7 km
  • Oude stad van Quedlinburg - 17 min. rijden - 17.9 km
  • Quedlinburger Schloss - 17 min. rijden - 18.2 km
  • Hexentanzplatz - 31 min. rijden - 31.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Halberstadt - 19 min. wandelen
  • Hecklingen (CSO-Magdeburg - Cochstedt) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Adria Zum Johannestor - ‬15 min. wandelen
  • ‪Dschingis Khan - ‬8 min. wandelen
  • ‪Papermoon - ‬13 min. wandelen
  • ‪Kaffeerösterei Löper - ‬10 min. wandelen
  • ‪Eiscafé Venezia - ‬9 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Allegro

Hotel met een chique stijl
Bij Hotel Allegro zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een terras en een droogkuis/wasserijservice. Naast een bar genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en bagageopslagruimte
  • Een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Allegro hebben leuke voordelen zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Minikoelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Duits

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet dagelijks beschikbaar
  • Een bar/lounge

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Hypoallergeen beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 11.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 15.00 uur tot 20.00 uur.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies en informatie voor het ophalen van de sleutel te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, ophalen van sleutel, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.30, per nacht voor gasten van 6 tot 17 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 6 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Allegro Hotel
Hotel Allegro Halberstadt
Hotel Allegro Hotel Halberstadt

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Allegro?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Allegro voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Allegro inchecken?

Inchecken kan vanaf: 11.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Allegro uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Allegro?

Dit hotel in Halberstadt ligt op 15 minuten wandelen van Kathedraal van Halberstadt en Sankt Burchardi Kirche. Ook Strand am Halberstädter See en Harz-Saxony-Anhalt Nature Park liggen op 5 km afstand. Station Halberstadt ligt op 19 minuten wandelen en naar Station Halberstadt Oststraße is het 27 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Allegro

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 33 beoordelingen

9,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dik

Goed
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Norbert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Besser in ein anderes Hotel in Halberstadt!

Die Zimmer sind in Ordnung, aber Klimakompressorlärm die ganze Nacht aus dem Innenhof. Service und vor allem das Frühstück sind richtig ist schlecht. Aufback- Brötchen, nur hart gekochte Eier und das soll ein 4 Sternehotel sein, niemals.
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Nicole, Bielefeld

1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Maximilian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Im großen und ganzen war's ok
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Gerhard

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ist sehr sauber. Personal ist nicht wirklich greifbar. Rezeption selten besetzt. Zimmerschlüssel gab es aus dem Schließfach. Restaurant nur für Frühstück geöffnet. Frühstück überschaubar und nichts besonderes. Preis-/Leistungsverhältnis aber absolut ok.
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Csaba

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sehr angenehmer Aufenthalt

Etwas ausserhalb des Zentrums gelegen, hatte ich glücklicherweise daran gedacht, das Faltfahrrad mitzunehmen. Die Öffis sind leider fast unschlagbar schlecht und fahren ab frühem Abend und sonntags nicht. Das Hotel ist ansprechend, sauber und das grosse Zimmer wirklich gut klimatisiert bei 31 °C aussen. Frühstück mit grosser Auswahl und guter Kaffeemaschine. Personal sehr nett und hilfsbereit. Einzig den Lift habe ich vermisst.
3 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Personal war praktisch nicht vorhanden. Einmal beim Frühstück kurz und beim Check-Out. Frühstückszeit ist bis 09:30 Uhr. Allerdings war um 08:30 nur noch 1 Ei, 4 kleine Scheiben Wurst, 2 Brötchen, 2 Scheiben Brot und etwas Käse vorhanden. Klar, Müsli hab es ohne Ende. Aber ich esse ausschließlich Wurst und Ei - also Sparflamme - hungrig in dem Tag starten. Irritierend: Das Restaurant hat geschlossen - nirgends im Netz oder am Haus ein Hinweis dazu. Und das, obwohl das Hotel in einer kulinarischen Wüste liegt; man muss also wieder los. Beim Check-Out habe ich dann erfahren, dass das Rest wohl an dem 01.09. einen neuen Betreiber haben wird.
2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Jan

1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Zdenka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Zimmer gut, großes Bad. Sonntag Nachmittag kein Empfang mehr. Frühstück vorgewählt aber reichhaltig
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Eine klare Empfehlung

Das Buchen und Änderungen sind völlig einfach und jederzeit möglich. Anreisen nach 18:00 Uhr sind problemlos möglich aber vorher abzustimmen, damit der Zimmerschlüssel im Tresor hinterlegt wird. Kein großer Schnickschnack oder übertriebener Prunk sondern Konzentration auf das Wesentliche und die Zimmer der Gäste. Die Zimmer sind sehr geräumig, mit Fliesenboden ausgestattet, modern und mit einem separatem Bad eingerichtet. Frühstück ist angemessen, ausreichend, nett angerichtet und in Teilen auf Convenience-Produkte ausgerichtet.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Reiner

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleines, recht neues Hotel, daher keine dauerhaft besetzte Rezeption. Das Einchecken war trotzdem sehr gut organisiert. Die Lage des Hotels war sehr ruhig. Das Frühstück war sehr gut, die Zimmer geräumig, die Betten sehr bequem. Fussläufig zum Zentrum, gute Parkmöglichkeiten vor dem Haus.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Dimitrios

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hervorragend kurz Urlaub

2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Uwe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Unterkunft
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Andreas

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Sven

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Bettina

3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Waldemar

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Holger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Frühstück schwach!

Beim Frühstück ist noch viel Luft nach oben. Das ausgebreitet hinstellen von Joghurtbechern sollte wohl die überschaubare Auswahl überdecken. Hier erwartet man von eimen 4* Hotel deutlich mehr.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Dimitrios

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Simone

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel war sehr chic und modern eingericht. Leider haben wir eine Infomappe/Stadtplan von Halberstadt auf dem Zimmer vermisst. Und da wir während der regulären Rezeptionszeiten angereist sind war diese nicht besetzt. Es hing eine Telefonnummer an der Tür die man anrufen konnte, hier wude uns dann der PIN für den Schlüsseltresor genannt in dem unser Zimmerschlüssel hinterlegt war.Hat also auch gut geklappt, aber fanden wir ziemlich ungewöhnlich.
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Obwohl die Bilder etwas anderes aussagen, gibt es leider kein Restaurant. An der Serviceorientiertheit sollte noch gearbeitet werden.
3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2021