Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Gujo Hachiman





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese 12 Tatami-mats) laden

Traditionele kamer (Japanese 12 Tatami-mats)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een ligbad
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese 20 Tatami-mats) laden

Traditionele kamer (Japanese 20 Tatami-mats)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een ligbad
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese 10 Tatami-mats) laden

Traditionele kamer (Japanese 10 Tatami-mats)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

208 Yoshino Hachimancho, Gujo, Gifu, 501-4206
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 100.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1620 voor volwassenen en JPY 1080 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Hachiman
Hotel Gujo Hachiman Gujo
Hotel Gujo Hachiman Ryokan
Hotel Gujo Hachiman Ryokan Gujo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Gujo Hachiman
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 aug 2024
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Wai Ming Miranda
Reisde met familie
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Wai Ming Miranda
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Hirata
6 aug 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hirata
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Min hsin
7 mei 2024
Min hsin
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
けんすけ
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
1 apr 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
けんすけ
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kazuto
30 mrt 2024
Kazuto
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Lap Kei
6 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lap Kei
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Mayumi
19 feb 2024
Mayumi
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
MASANOBU
Reisde met familie
6 jan 2024
MASANOBU
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Luis Martin
Reisde met familie
12 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis Martin
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
ともみ
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ともみ
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Chun Ying
Reisde met familie
2 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chun Ying
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
ゆうじ
Reisde met partner
10 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
ゆうじ
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
shouji
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
shouji
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 apr 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gujo-Hachiman is gorgeous
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
koji
31 dec 2022
koji
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
ナツコ
20 nov 2022
ナツコ
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Masahide
10 okt 2022
Masahide
1 nacht verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
かずお
21 aug 2022
かずお
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
MICHIYO
Reisde met familie
13 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MICHIYO
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Kazunari
26 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kazunari
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Daisuke
Reisde met familie
24 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
#アクセス良い

Daisuke
2 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
(車での)アクセスがとても良い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met familie
22 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Yuji
1 aug 2021
Yuji
1 nacht verbleven in juli 2021