Royal Mediterranean Hotel

5.0-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl bij het shoppingcenter in Guangzhou met 4 restaurants

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Royal Mediterranean Hotel

Lobby
Ingang binnen
Balzaal
Interieur
Karaokeruimte

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeren inbegrepen
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Spa
  • Roomservice
  • Fitnessruimte

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
25 van 25 kamers weergeven

Deluxe kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 58 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Gerenoveerd in 2019
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 65 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Elite studio suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 290 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Gerenoveerd in 2019
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 60 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 55 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Premier suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Gerenoveerd in 2019
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
  • 100 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Premier kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 80 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe Smart Room (Double bed)

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Deluxe Twin Bed Suite - 1Bedroom (Bathtub)

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Deluxe Queen Bed Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Executive Room (Double Bed)

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Deluxe Twin Bed Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Deluxe Queen Bed Suite - 1 Bedroom(Bathtub)

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

B.duck Family Friendly Themed Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Deluxe Smart Room (2 beds)

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Superior Queen Bed Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Presidential Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Embassy Executive Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Executive Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Paul Frank Family Theme Room With Canton Tower View

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

King Bed Room With Projector

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Superior Twin Bed Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Deluxe Executive Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Mystery Family Friendly Themed Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Tianhe Road, Guangzhou, Guangdong, 510620

In de buurt

  • Taikoo Hui - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Grandview Mall - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Canton Tower - 4 min. rijden - 4.2 km
  • Canton Fair Complex - 5 min. rijden - 6.3 km
  • Beijing voetgangerszone - 7 min. rijden - 7.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Shipaiqiao - 2 min. wandelen
  • Station Guangzhou Oost - 15 min. rijden
  • Internationale luchthaven Baiyun (CAN) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪江南厨子 - ‬2 min. wandelen
  • ‪筅sen.日本茶贩売店 - ‬3 min. wandelen
  • ‪精品大家乐 - ‬2 min. wandelen
  • ‪特色蛋包饭 - ‬3 min. wandelen
  • ‪吉兆日本料理 - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Royal Mediterranean Hotel

Hotel met een luxe stijl, verbouwd in 2019 en niet ver van Beijing voetgangerszone
Een nachtclub, vervoer van/naar de luchthaven en een koffiebar/café verwelkomen je bij Royal Mediterranean Hotel. Trakteer jezelf op wikkeltherapie, een massage of aromatherapie bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 4 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van Chinese gerechten. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Een 24-uurs receptie, een receptieruimte en bagageopslagruimte
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de uitstekende staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
De 210 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Regendouches, badkuipen of douches en haardrogers
  • Televisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: CNY 50 tot 168 per persoon
  • 4 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Fu Man Lou Restaurant
  • Junlin Palace Restaurant
  • Ours Western Restaurant
  • Private Chef Restaurant

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Fitnesscentrum
  • Nachtclub
  • Sauna
  • Stoombad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Kinderspeelgoed
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 4 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (18 vierkante meter)

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Hotstone-massages
  • Hydrotherapie
  • Manicures/pedicures
  • Reflexologie
  • Spabehandelingsruimtes
  • Stoombad
  • Thaise massages
  • Wikkeltherapie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 52 etages
  • Aparte rookruimtes
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in januari 2019
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2006
  • Mediterrane architectuur
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche

Entertainment

  • Tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan CNY 600.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer CNY 50–168 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: CNY 600 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
  • Toeslag voor extra bed: CNY 600.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten van minder dan 18 jaar oud worden niet toegelaten in de spa. Gasten jonger dan 12 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten.

Nationale beoordeling

Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Mediterranean
Royal Mediterranean Guangzhou
Royal Mediterranean Hotel
Royal Mediterranean Hotel Guangzhou
Royal Mediterranean
Royal Mediterranean Hotel Hotel
Royal Mediterranean Hotel Guangzhou
Royal Mediterranean Hotel Hotel Guangzhou

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Royal Mediterranean Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Royal Mediterranean Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Royal Mediterranean Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Royal Mediterranean Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Royal Mediterranean Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van CNY 600 per voertuig.

Waar staat Royal Mediterranean Hotel?

Dit luxe hotel ligt in Tianhe, op 10 minuten wandelen van Taikoo Hui en OneLink Walk. Ook Grandview Mall en Tianhe-stadion liggen op een kwartiertje wandelen. Station Shipaiqiao ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Tianhe Sports Center is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen over Royal Mediterranean Hotel

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 174 van 693 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 299 van 693 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 133 van 693 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 54 van 693 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 693 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Gaby

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
goede locatie
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Geen hotel voor toeristen

Staf en personeel spreekt nagenoeg geen Engels. Wel vriendelijk en personeel Maar dat een pilsje koud moet zijn valt moeilijk duidelijk te maken.
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

marinus anton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
10 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Kanchan, Panama

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I suggest to have a rooms without carlet
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Kanchan, Panama

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Because there was no room without carpet I had a very bad alergy
9 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Paras

Staff doesn’t speak English , toilets keep blocking
7 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

shane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service
10 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

PARESH

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

HATIM, Orlando

Positief: Netheid, personeel en service
Property is hidden in plain s
13 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
お部屋が広くゆったりと過ごせました。
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Hugo Daniel, Guatemala

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No me lavaron mi ropa
5 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Simon

5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Kendy

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel appearance is nice and looks like a 5-star hotel. However, it needs to do some upgrade of the carpets due to normal wear and tear. In general, the hotel is nice and the price is very decent.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Tuan Vinh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich würde diese Hotel weiter empfehlen
16 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Garry

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
this was old and run down, carpet terribly stained, floor and bathroom dusty, mini fridge didn’t work, sink plug didn’t work, cupboard light gave me a shock (not properly insulated). very old and run down - not maintained. not a single chair or lounge in foyer. buffet breakfast was very poor. good location and that’s about it.
3 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stick with their cheap rooms only.

Very dated hotel. We booked a cot but didn't get one until the last night. They only offered more blankets and the floor but we'd insisted on a bed. We had multiple rooms, the cheap ones were renovated with hot water, the more expensive ones were from yesteryear badly in need of renovation with only mildly warm water.
3 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Mason

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Maintenance crew needs more investment

We had 3 rooms, the two rooms at lower levels were nice besides basic plumbing and maintenance issues but the more ‘premium’ room was very lacking. Water took 5 minutes to become warm, never hot. We had to boil the kettle to get water to right level to give baby a bath so we know the temperature. Poor plumbing and maintenance, loud elevator noise and people coming and going via a fire escape at all hours echoing into the bedroom. Bedroom view was of a padlocked balcony with the decorative fake bricks pealing back. Less premium rooms seemed much nicer and just as spacious, they also had hot water though drains all need a good clean. Is an easy 2 star for the top room and 3 stars for the lower rooms. Stayed there as they promoted a free cot which even we’d booked for was not available without some alternative solution offered by staff. Pretty sure the room we were assigned was not one that was renovated in any recent decade if we look at the state of the heavily torn carpets and old wall panelling. They mentioned some new shower head but the shower we had could only use the old one as the roof was heavily rusted and shot in all directions.
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Hideaki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設の老朽化が目立ちますが、室内は清掃されており特に気になることはありませんでした。 広州の中心街にあり、地下鉄の駅からも近くてどこへ行くにも便利です。 百貨店や飲食街も徒歩圏内で、周辺には深夜も営業している飲食店がたくさんあります。 この立地でホテルのクオリティを考えるとコスパが素晴らしいので、また利用したいと思うホテルの一つです。
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

nagai

5 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Jia Liang Benjamin

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
This 5 star property to me is probably 4 star at best? The hotel is actually quite nice but its abit run down. The air outside feels cleaner than my room. But overall i think its pretty great in terms of location amenities and its beautiful. BUT there is a day staff named Carine and a night staff guy with pony tail. They have VERY BAD SERVICE. Their service makes this hotel cheap like budget hotel. Carine’s attitude is very bad, doesnt greet or help n will make some remarks etc. The guy with pony tail hair, we happened to approach the counter to check something on 2 seperate nights, he doesnt greet, no smile, after hearing out queries jus look down and ignore us. Both times the colleague beside him have to answer out questions. This 2 staff ARE TERRIBLE.
5 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Ashley

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
The WiFi was slow and charging appliances was a bit of an issue. Convenient location and close to public transportation.
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Kaoru

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2回目です。最寄駅C出口から約5分位で意外と近いです。大通り沿いのショッピングセンター入り口から入ればフロントの後ろと繋がっていることに気がつきました。 部屋は広かったですが空調の効きがよくなく、いつまで経っても暖かくならなかったです。 五つ星でこのお値段ならまあ満足です。
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Deniz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024