NH Groningen
Hotel voor gasten met huisdieren in Groningen, met een restaurant, bij het shoppingcenter
Fotogalerie voor NH Groningen





Beoordelingen
8,4 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 111
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een privรฉbadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Alle foto's voor Standaard kamer (View) laden

Standaard kamer (View)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een privรฉbadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Alle foto's voor Superior kamer (View) laden

Superior kamer (View)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Een privรฉbadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hanzeplein 132, Groningen, 9713 GW
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Leonardo Hotel Groningen City Center
Leonardo Hotel Groningen City Center
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is โฌย 101
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 4.65 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 5 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 18โ19.90 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 23 per dag (incl. in- en uitrijden)
- Toeslagย voor huisdieren: EUR 25 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslagย voor extra bed: EUR 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Nederland een officiรซle sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Groningen NH
Hotel NH Groningen
Nh Hotels Groningen
NH Groningen Hotel
Nh Hotels Groningen
NH Groningen Groningen
NH Groningen Hotel Groningen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over NH Groningen
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Jeroen
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeroen
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Steven
24 mei 2025
Steven
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Peter, Groningen
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Ronald
Reisde met partner
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Jan
Zakenreiziger
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Gerwin
22 jan 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gerwin
8 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Milan
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Milan
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 โ Goed
Joyce
24 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joyce
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 โ Goed
Dirk
Reisde met partner
3 jun 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirk
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 โ Uitstekend
Yannick
Reisde met partner
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yannick
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 โ Uitstekend
Jappe
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jappe
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 โ Uitstekend
Karin
18 mrt 2024
Karin
1 nacht verbleven in maart 2024
2/10 โ Ontzettend slecht
Victor
9 feb 2024
Victor
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 โ Redelijk
Ruud
Zakenreiziger
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Ruud
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 โ Goed
Frank
18 jan 2024
Frank
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 โ Uitstekend
Harmien
13 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harmien
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 โ Goed
Pim
Reisde met partner
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pim
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 โ Uitstekend
MAE
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAE
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 โ Goed
Edwin
16 nov 2023
Edwin
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 โ Goed
FPC
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
FPC
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 โ Goed
Jaap
30 okt 2023
Jaap
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 โ Goed
Peter
Reisde met partner
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 โ Goed
Ingrid
Zakenreiziger
23 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ingrid
3 nachten verbleven in september 2023








