Hotel Strandidyll
Aan het strand, met een binnenzwembad
Fotogalerie voor Hotel Strandidyll





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 144
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Een minibar
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Kitchenette
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, uitzicht op meer laden

Tweepersoonskamer, uitzicht op meer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Uferstrasse 26, Groemitz, SH, 23743
Over deze accommodatie
Hotel Strandidyll
Gelijkaardige accommodaties

Arborea Marina Resort Neustadt
Arborea Marina Resort Neustadt
- Op privéstrand
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.2 van 10, Fantastisch, 218 beoordelingen
De prijs is € 124
inclusief belastingen en toeslagen
15 dec - 16 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november t/m 31 maart betaal je EUR 2.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 18 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 31 oktober betaal je EUR 3.50 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Strandidyll
Hotel Strandidyll Groemitz
Strandidyll Groemitz
Hotel Strandidyll Hotel
Hotel Strandidyll Groemitz
Hotel Strandidyll Hotel Groemitz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Strandidyll
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,6
Locatie
9,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecka
16 feb 2025
Rebecka
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Holger
Zakenreiziger
22 feb 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Lebt wohl eher von der tollen Lage
Holger
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Super Lage
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Andre
Reisde met partner
27 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Henrik
24 feb 2023
Henrik
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Anders
Zakenreiziger
4 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anders
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Rainer
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es hat einfach alles gestimmt
Rainer
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Hans Werner
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hans Werner
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Kerstin
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wie daheim
Kerstin
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Andreas
15 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andreas
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Michael
16 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Direkt am Strand und super schöner Ausblick
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Hotel, aber schwer zu finden.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2018








