Een seizoensgebonden buitenzwembad en parasols bij het zwembad

Beoordelingen van Venezia Resort Hotel Rhodes - All Inclusive

4 out of 5
Venezia Resort Hotel Rhodes - All Inclusive
Faliraki, Kalithies, Rhodes, Rhodes Island

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 106 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

linda, geldrop

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel met een uitzicht waar je u tegen zegt.
Fantastische vakantie gehad mooi hotel heerlijk eten en geweldig lieve eigenaren en personeel zeker een aanrader.

4/10 – Matig

Kimmetjuhh, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aardig hotel, mag wel wat verbetert worden
het hotel ziet er verder goed uit, jammer dat het eten amper/niet varieert bij de all-inclusive. persoonlijk is het wel handig lijkt me als er bordjes bij het eten zouden staan wat het is, ivm allergieën, ik heb goed op moeten letten met mijn champignon allergie, als ik niet had opgelet was dit een ander verhaal geworden. dit had voorkomen kunnen worden door aanduidingen bij het eten wat het is. de bedden zijn erg kort en hard, ik ben 1.75 lang en ik lag met me benen over de rand. het personeel is heel aardig, bij de receptie en de bar. de schoonmakers vond ik minder aardig, aantal keer woorden met deze mensen gehad over de handoeken. (de kamer maken ze wel goed schoon).

10/10 – Uitstekend

Elisabeth, Opheusden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig ik wil weer terug
Het is een prachtig hotel waar voortdurend gewerkt wordt aan verbetering en verfraaiing van het hotel. Wij hadden een premium kamer geboekt omdat we niet twee weken in een kleine kamer wilden zitten. De kamer die wij kregen was heel groot, splinter nieuw en had een prachtig groot terras met een comfortabel zitje. Alles was mooi schoon en keurig verzorgd. Onze kamer was ook geschikt voor gehandicapten, de badkamer was daarvoor aangepast. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam, het voelt alsof ze familie zijn. Wij hadden half pension, het eten is gevarieerd goed klaargemaakt en voor ons veel te veel. Soep vooraf, salade gerecht, hoofdgerecht (iedere dag keus uit twee gerechten) en dan nog een toetje. Als je niet uitkijkt wordt je moddervet ha ha. Op zondag is er een barbecue, heerlijk. Het zwembad is prachtig met een houten terras eromheen en een weide met ligbedden etc. Kinderbadje en speeltoestellen, binnen ook nog een speelkamer met ballenbak (naast eetzaal). Bij het zwembad is ook nog een bar restaurant alwaar Nectarius je verwent met de heerlijkste drankjes en hapjes. Verwacht niet echt een hapje, want wat je ook besteld, ieder hapje is een mega hap, maar erg lekker. Wij hebben een geweldige vakantie gehad in dit hotel. De winkelstraat van Faliraki is ongeveer een kwartiertje lopen en het strand nog 5 minuutjes meer. Wij lopen niet zo hard dus het kan ook in minder tijd. Eerst dachten we dat het te ver was om te lopen, maar dat valt dus reuze mee.
zitgedeelte van onze kamer
slaapgedeelte van onze kamer
badkamer
badkamer

8/10 – Goed

Zoltan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Maurice

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
After check in we found our room with a dirty toilet, an empty shower dispenser, a used water bottle (don‘t know if it was supposed to be complementary water) and a shirt from the previous guest. Also two dirty blankets with nasty stains. We informed the front desk twice and they promised to take care of it. Instead still no shower gel, still a dirty toilet, blankets are still dirty and were not exchanged … but also no hand towels on another day and the shower rug was gone for the rest of our stay… again we informed the front desk (3rd time) … Finally we received a clean blanket and towels, that was it! The bathroom remained dirty, sink uncleaned and we bought our own shower gel…
6 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Martin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alleine die Renovierungsarbeiten im Speisesaal sind hervorzuheben.Personal sehr gut.Je nach Preis verschiedene Zimmer zur Verfügung.(Privat Pool,Whirlpool,Familienzimmer).2 Pools,Kinderpool und einen wasserrutschenpark.Reichlich Sonnenliegen vorhanden.Etwas außerhalb Faliraki gelegen.(ca 1,0 km).Internationales Publikum.
10 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

FREDERIC VAN

7 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

david

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Bradley

Reisde met een groep
July Break
The stay was very average. The resort looks a little tired and run down in places. It’s clean enough. However we were here all inclusive and have to be honest the food is below average. There’s choices but always cold and tasteless. Ended up eating out more. Lunchtime menu is extremely poor burgers, hotdogs, pizza all carbs rubbish. Overall the rooms are small and beds uncomfortable. At best the hotel is 3 star really. I would look elsewhere.
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Monika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Nick F. op 8 jul 2023
Dea Monika,Thank you for your kind score. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to our resort. Best regards

8/10 – Goed

Laura, Kent

3 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Ann-Christin

Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Mikko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Niko

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Good hotel, overall service was very good expecially reception.
7 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Cloé

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bel hotel, parfait pour les familles. En revanche la fermeture de la piscine à 18h est contraignante et la propreté de la chambre est a revoir (poussière et serviette tachées). L’hotel est un peu loins du centre si vous êtes à pied, mais le système de navette pour aller a la plage est pratique. La nourriture est correcte mais très orientée pour la clientèle britannique.
6 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Ali Najm

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ystävällinen henkilökunta ja hyvä palvelua.
14 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Jenni

6 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Satu

3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Nick F. op 15 jul 2022
Dear Satu, We really appreciate the kind score you have given us. This does not mean we will stop improving ourselves of course. We hope to welcome you back to our resort soon. Best regards Nick F. Customer relations

8/10 – Goed

Sanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
siisti ja puhdas, rauhallinen sijainti kaukana kaupoista oli huonompi asia
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Nick F. op 15 jul 2022
Dear Sanna, Thank you for sharing your feedback with us. We are glad you enjoyed your stay with us, and you found our level of cleanliness to your liking. Allow me to add our mini market is open all day and night right next to our lobby. Best regards Nick F. Customer relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
We got free room upgrade for our three night midsummer break which made our stay very comfortable! Facilities are old but clean and nice. Food and drinks are ok and evening programs quite entertainement 😃. Free parking is right at the hotel entrance. We can clearly recommendate this place. But WIFI was extremely slow. Barely possible to check simple news
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Nick F. op 15 jul 2022
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your previous feedback with us through Expedia. We are glad you enjoyed our services and facilities. We do not shy away from going the extra mile for all our guests, if it is possible of course. This is part of the traditional Greek hospitality we are so proud of. We also note that you found our WIFI to be slow. While, we are a bit limited to what the local infrastructure can offer, we will try our best improve in that area. We are looking forward to having the pleasure of welcoming you back to our resort in the near future. Warmest regards Nick F. Customer relations

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L'hôtel est très bien les piscines sont vraiment top pour toute la famille même si elle ferme un peu tôt. Le personnel est adorable. Petit bémol sur la nourriture plutôt adaptée à une clientèle anglaise ou hollandaise mais on trouve toujours quelque chose à manger surtout les pizza au bar qui sont vraiment bonne
7 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Child friendly hotel
Had a nice stay. Kids loved the water park and different pools. The all inclusive offer, especially the drinks, was not great. Bought some wine from the local super market because could not drink the hotel wine. Staff is very friendly (and hard working).
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Child friendly stay
We had a nice stay. Very friendly people and great swimming pools for the kids. Didn’t like the all inclusive wine and bread at breakfast.
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Lisa, Norddeutschland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sauber, super Service, leider das Essen ein wenig auf Engländer ausgerichtet
7 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Nick F. op 28 aug 2020
Lieber geschätzter Gast, Vielen Dank, dass Sie uns Ihr Feedback zu Expedia gegeben haben. Ich freue mich, dass Sie unsere Einrichtungen und Dienstleistungen nach Ihren Wünschen gefunden haben. Lustigerweise beschweren sich einige unserer englischen Gäste, dass unser Essen nicht für sie geeignet ist. Wir nehmen Ihre Kommentare jedoch zur Kenntnis und nehmen sie sehr ernst. Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Meinung mitgeteilt haben. Freundliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Erlend Kirchner

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van VENEZIA RESORT HOTEL TEAM op 12 aug 2020
Thank you

8/10 – Goed

Aurelie, Chessy

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Petit bémol pour la nourriture, sinon hôtel bien situé proche de la crique Anthony Quinn, chambre propre et spacieuse, dommage que le jacuzzi ne soit pas chauffé
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Nick F. op 22 okt 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this review on Expedia. We are more than happy to read you were satisfied with the cleanliness and space of our rooms. Of course, we take notes on the things you did not find to your liking as well. Your feedback is precious to us as we use it to improve ourselves. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel, in the near future. Best regards Nick F. Customer relations

4/10 – Matig

Bengt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell med iskall pool och urusel restaurang.
Incheckningen gick perfekt och då vi kom till rummet blev vi mycket glada...fint rum och egen pool....sedan finns det inget mer positivt att säga om detta hotell. Mycket kallt vatten i poolen (under 20c), men värst av allt var maten. Vi hade bokat all-inclusive, men det som serverades på detta hotell var bland det värsta vi upplevt. Mycket klent utbud, ej färdiglagad mat och i princip samma mat som serverades varje dag...i en skala 1-10 får restaurangen betyg -1. Detta är något som hotellets ledning måste ta tag i annars är jag övertygad om att hotellet försvinner snart...
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Nick F. op 8 okt 2019
Dear valued guest, We would like to thank you for writing this review on Expedia. After reading your review, we realised your biggest issue was our food. We understand that food taste is something heavily subjective, and that is why we offer a wide variety of dishes to choose from everyday (more than 200 different dishes in total). With regard to your private pool, let us highlight the fact we never advertised that our pools were heated. Considering you stayed with us at the end of September, it is only normal that water in pools can be somewhat chilly during the night. Last but not least, our location is no secret. While it has some advantages like the breathtaking view it offers, it has disadvantages as well. That is why, we offer a free transfer to Faliraki Center (near the beach) three times per day on a daily basis. We hope to change your mind next time, if you are willing to visit us again of course. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Allasalueet olivat asialliset . Huoneen suihkutilat erittäin ahtaat.Painan n.70 kg ja puolet kehostani jäi suihkutilan ulkopuolelle.Myös wc-pytty oli erittäin ahtaasti sijoitettu.Illallisella melu oli aivan korvia huumaava, lasten leikkipaikan läheisyyden vuoksi.
14 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Nick F. op 8 okt 2019
Dear valued guest, Thank you for bringing your feedback to our attention through Expedia. While our bathrooms are certainly not big in size, we believe that exaggerations like "my half body was out of the shower area" do not help anyone. We are glad you at least enjoyed our pools. We hope to see you again in the near future. Best regards

8/10 – Goed

Jaakko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really nice All Inclusive hotel in peaceful location but not so far from beach and bar street of Faliraki. Because hotel is some way uphill we found it easy to walk to the city and take 5€ taxi back to the hotel. Hotels shuttle bus drove scheduled three times per day to the beach and back for free. Staff was very friendly and food delicious with enough day-to-day variations in menu. Our room was clean and big enough (superior room). Pool and bar areas were quite large and we had never problems to find free sunbeds. All-inclusive drinks were easy to get from taps. We enjoyed our time in Venezia Resort.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Nick F. op 15 sep 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this wonderful review on Expedia. Our mission is to deliver a memorable experience of authentic greek hospitality to all our guests.We are glad to read we succeeded in your case, as you enjoyed your stay with us. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you back in the near future. We wish you all the best.

8/10 – Goed

Daniele, TO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura molto ampia sulla collina di Faliraki (dalla sala del buffet - e non solo - si ha una vista strepitosa!) Pulizia quotidiana della camera, clientela internazionale e varia. Ambiente informale, la formula “alla inclusive” è un po’ diversa da quella solitamente venduta a catalogo dai nostri tour operator ma è soddisfacente, buffet vario anche se dai sapori/abitudini alimentari più nordici che non italiani. Se dotati di auto questo albergo/resort vale sicuramente la pena di conoscerlo!
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Nick F. op 10 sep 2019
Dear valued guest, Thank you for taking time to review our hotel on Expedia. We are glad you found the services and the atmosphere of our hotel to your liking. We are looking forward to see you again in the future one day.

8/10 – Goed

M.Mistry, Luton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great family run hotel situated just outside the hustle and bustle of Faliraki centre. Note: actual location is on a hill 15 min walk from the main road. All inclusive option is great however top shelf spirits and western brand names are at an extra cost. Having read a number of negative reviews about the food I must say the choice on offer every day is fantastic with a mixture of traditional Greek and international dishes. Two decent size pools and a small 'water-park' on site offer entertainment for all ages. The Animation team are the highlight of this resort who provide daily fun filled activities throughout the day. A special mention to Nick in reservations who went out of his way to find another room in the new block as the rooms in the old block are in need of a little bit of modernisation. He also arranged for a bottle of wine on my birthday. All in all a memorable holiday in sun soaked Rhodes!
12 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Nick F. op 8 okt 2019
Dear valued guest, We would like to thank you for taking time to write this wonderful review on Expedia. We are glad to read you enjoyed your overall experience in Venezia Resort. We are looking forward to your return at our resort in the near future. Best regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Commentaire à lire jusqu’au bout puisqu’il y’a du négatif mais aussi du positif. Nous sommes partis en couple une semaine dans cet hôtel. Nous avons eu une chambre moderne (comparer à d’autres) avec une douche à l’italienne, un lit double, la clime et une terrasse.La nourriture n’est vraiment pas terrible. Un soir sur deux c’est un menu international et les autres soirs c’est un menu à thème : Asie, Grec, Barbecue. Concernant le menu asiatique ce n’était pas vraiment asiatique, grec il n’y avait même pas de pita gyros ( énormément décevant) et barbecue il y avait deux viandes grillées. Le beurre au petit déjeuner reste a température ambiante, il n’est même pas au frais, pareil pour la mayonnaise et le ketchup pour le déjeuner et le dîner. Le all in pour les boissons est assez juste puisque la journée nous avons le droit à uniquement des sodas,du vin (rouge/blanc) ou de la bière. Les cocktails ou autres alcools sont gratuits à partir de 18h et jusque 23h. Si vous souhaitez consommer de l’alcool la journée il faut payer. Les animations sont justes nulles. L’aquagym dure le temps de 3-4 chansons puis l’animatrice met de la musique et s’assoit sur une chaise. Que ce soit pour le water polo ou le volley dans l’eau,pareil l’animateur donne les ballons et s’assoient pour regarder sans mettre l’ambiance ou participer. Le soir c’est pareil il n’y a rien de terrible. Sinon l’hôtel est magnifique, avec une magnifique vue sur les montagnes et sur la mer. Le personnel est agréable et
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Nick F. op 23 aug 2019
Dear valued guest, Thank you for taking time to write this review on Expedia. Your feedback is valuable to us, as we improve ourselves based on it. Just allow me to underline the fact, the entertainment is supposed to be soft, although, we already look into ways to improve our entertainment. With regard to our food, we offer a wide variety of dishes in order to satisfy most (if not everyone). And last but not least, we do offer Pita and Gyros, during lunch. We hope to see you again one day in order to have the chance of improving your opinion about our resort. Best regards Nick F. Guest relations

4/10 – Matig

Lene

Positief: Netheid
Under middel
Poolområde var godt. Værelser ok men bestem ikke som vist på billeder. Maden var ikke særlig god - særlig morgenmad var elendig.
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Nick F. op 5 aug 2019
Dear guest, Thank you for bringing your feedback to our attention through Expedia. We are glad you found our pool areas to your liking. However, please let me just underline the fact we offer more than 200 different hot dishes in total. In addition, our breakfast has more than 70 items, with a few of them changing daily. As you understand, we try our best to satisfy most, if not all, tastes. We would love to hear your opinion on how we can improve our menu even further though, so feel free to send us additional feedback any time. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Det er et rigtig lækkert sted og kan kun anbefale stedet
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Nick F. op 3 aug 2019
Dear valuted guest, Thank you for taking time to write this wonderful comment on Expedia. We are looking forward to welcome you back to our hotel one day. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La posizione è ottima per raggiungere il centro di Faliraki, anche a piedi raggiungibile in meno di 30 minuti. La struttura nel complesso è di stile moderno. Il personale della reception è stato sempre disponibile. Idem il personale del ristorante e del bar. Unica nota negativa va alla ristorazione e alle pulizie. Per quanto riguarda la ristorazione, è sempre molto limitata, ripetitiva e non di ottimo gusto. Per quanto riguarda le pulizie delle camere nel complesso sono svolte bene. Però, gli asciugamani delle volte non sono stati cambiati giornalmente, nonostante fossero stati usati. La domenica è da sottolineare il fatto che non attuano nessun tipo di pulizie alle camere, nonostante sul sito e su Expedia ci sia scritto pulizie tutti i giorni. Nel complesso è ben servita se non
6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Nick F. op 3 aug 2019
Dear valued guest, I would like to thank you for bringing your feedback to our attention through Expedia. With regard to cleaning, I kindly inform you that Expedia does not let us to mention detailed information about the cleaning days. After reading your review we decided to change the housekeeping note to "weekdays only" which is not true either but at least this way guests will not get frustrated while expecting someone to clean their room every Sunday. Regarding the food, we offer more than 200 different hot dishes in total through 5 different theme nights (Asian, Greek, Italian, BBQ and International). We try to satisfy most, if not all, tastes. We apologise if we still could not meet your expectations. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you back to Venezia Resort one day. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Saara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Venezia Resort Team op 23 jul 2019
Dear valued guest, Thank you for taking time to grade us in Expedia. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel one day. Warmest regards

6/10 – Redelijk

Jannie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Godt resort, men lav standard på maden
Resortet ligger et stykke uden for byen, så en fordel med bil. Værelset var fint og vi blev gratis opgraderet grundet en aircondition i uorden. Godt poolområde med masser af stole og mulighed for både sol og skygge. Tider for alt all inklusiv hvilket gav mange begrænsninger. Mad af virkelig ringe standard.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Venezia Resort Team op 8 jul 2019
Dear valued guest, Thank you for bringing your feedback to our attention through Expedia. We are more than happy to read that you enjoyed our facilities and room to the fullest. Please allow me to just underline the fact we offer more than 200 different hot main dishes in total, as we have four different theme nights, Greek, Asian, Italian and BBQ. We try to satisfy most if not all tastes and we are sorry we were not able to meet your expectations. Hope we will welcome you back to our hotel some day. Kind regards

8/10 – Goed

Terry, Rhodes Venezia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Venezia is a very good resort. We enjoyed it very much. The staff are exceptional and the rooms and grounds are very good. During the day you can serve yourself Berra’s, wine, and all soft drinks. It’s on top of a hill so you get great views.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Venezia Resort Team op 16 jun 2019
Dear guest, Thank you for taking time to write your review on Expedia. With great joy we read you enjoyed your stay with us. Do not hesitate to send us your feedback anytime as it is valuable to us. We hope one day we will welcome you back to our hotel. Best regards Venezia Resort Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

titi, LA GRAND CROIX

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
hotel décevant
arrivé à l'hotel et à la réception un accueil affreux par un réceptionniste pas agréable du tout (meme personne qui est à l'acceuil au petit déjeuner).dire bonjour ne connais pas,.puis la déception viens par la suite par la chambre qui ne correspondait pas du tout à la brochure de l'hotel (chambre datant du siècle dernier.des le lever du soleil une clarté vive du à la porte d'entrée entierement vitrée et des rideaux pas ocultants.et au final un petit déjeuner pas terrible du à l'appelation de l'hotel.nous y retournerons surtout pas.nous le déconseillons.
7 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Very nice hotel with pools and restaurants, the room we stayed in was very clean, and comfy with a balcony and nice view to the pool! The staff are welcoming! The location is perfect it’s 4 mins away from all the hustle and bustle of faliraki, there is a street full of shops restaurants and nightclubs! It’s 20mins away from old town! Wifi is not free in the rooms, you pay 6€ for 3 days per user, we were 3 individuals we should have pay 18€ for wifi but the woman on reception offered us 2 free cards for 3 days so we ended up paying 6€ only!! Furthermore the breakfast was good but there’s no variety of food but you can always find something to eat! Very friendly staff on the aqua pool! Thank you venezia!
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

pietro, italia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
personale disponibile,camera pulita,ambiente pulito.
8 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Charalampos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Wagstaff, North West UK

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Disappointing Return Visit
Visited this resort many times with no issues. Arrived to be allocated a room in the old and tired hotel building next door ( a recent acquisition). Our room although clean was in desperate need of modernisation, the bathroom old-fashioned, with a leaking showerhead and a curtain that was too short. The bed frames were old although the mattress, pillows and linen was clean. New air-conditioning unit in full working order. Breakfast at the pool bar was limited, with no variation during our visit. There was no fruit although on site fruit trees were visible. Great food at the Aqua pool bar as always. The 3 pool areas are great although entertainment is sadly lacking at this hotel, just a weekly barbecue with karaoke. The drinks at the bar do not appear to be of an acceptable standard i.e. poor quality spirits. Think this is our last stay at this resort.
7 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoy stay in Falarika
The resort was close to town. Shuttle buses available for free to take you down to beach. There were actitves available to take tours of various local sights. Staff was wonderful. All inclusive food option with great food at all meals Pools were great as weather is hot. Children water park on site for playing
6 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Johnny

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ny tilbygning til denne sæson med vandland til små børn gør stedet meget bedre..Der er plads til forbedring hvad angår kvalitet af maden..Ikke så stort udvalg i buffet til hverken voksne eller børn..Værelse var super og rengøring også.Meget søde mennesker og familie drevet sted.
7 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Rob, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel and great value for money. Definitely hire a car to see the island. Staff were ever to happy to help.
5 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van GVENE op 2 aug 2018
Thank you very much

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
albergo confortevole ma lontano dalla spiaggia.
Il nostro soggiorno di una settimana è stato piacevole anche se ci aspettavamo un pò di piu' dalla struttura soprattutto per la cucina che manca di varietà sui pasti .consiglio all inclusive. Stanza pulita con cambio giornaliero della biancheria. Personale cortese e disponibile.
7 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van GVENE op 4 aug 2018
We never said nor mentioned that we are a beach hotel and at the same time our maps and google spot shows exactly where the hotel is located

8/10 – Goed

Norm, Liverpool

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely friendly hotel
Lovely stay at this well run hotel. We had a beautiful room which was cleaned regularly. Staff very friendly and helpful. All inclusive could be slightly better, although there was always a choice. Noise from the corridors in middle of the night was our only problem due to a large party of guests not being considerate. Free bus to the beach every day was great.
7 nachten verbleven in september 2017