Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Pigalle





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(43 beoordelingen)
Hoogtepunten
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(86 beoordelingen)
Hoogtepunten
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(118 beoordelingen)
Hoogtepunten
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Södra Hamngatan 2A, Gothenburg, 41106
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer SEK 225 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards of pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Palace Hotell Gothenburg
Palace Hotell Hotel Gothenburg
Hotel Pigalle Gothenburg
Hotel Pigalle
Pigalle Gothenburg
Hotel Pigalle Hotel
Hotel Pigalle Gothenburg
Hotel Pigalle Hotel Gothenburg
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Pigalle
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
anna
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
anna
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Mehrzad
Reisde met familie
11 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Mehrzad
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
S
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
S
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
David
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
5 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Ryan
12 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kristen
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristen
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Robin
21 mei 2025
Robin
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Arne
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anbefales på det varmeste
Arne
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Anders
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anders
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christofer
20 mei 2025
Christofer
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mikael
20 mei 2025
Mikael
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Emma
20 mei 2025
Emma
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Erik
Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Pontus
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pontus
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andreas
18 mei 2025
Andreas
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Karolina
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Det var bättre förr
Karolina
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Gro
Reisde met familie
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gro
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
Zakenreiziger
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samuel
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Karen
Reisde met een groep
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karen
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
lina
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vilken morgon

lina
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Stefan
Zakenreiziger
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefan
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Zakenreiziger
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Peter
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Zakenreiziger
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stans personligaste hotell
Thomas
2 nachten verbleven in mei 2025