Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Campanile Gent





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 86
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
7,4 van 10
Goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Akkerhage 1, Ghent, 9000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 15.5 voor volwassenen en EUR 7.75 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in België. Deze accommodatie is beoordeeld met 2 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 2,5 sterren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Campanile Gent
Campanile Gent Ghent
Hotel Campanile Gent
Hotel Campanile Gent Ghent
Campanile Gent / Gand Hotel Ghent
Campanile Gent Gand Ghent
Hotel Campanile Gent Hotel
Hotel Campanile Gent Ghent
Hotel Campanile Gent Hotel Ghent
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Campanile Gent
Beoordelingen
7,2
Goed
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 aug 2025
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
GRIET
Reisde met partner
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
GRIET
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met partner
6 jul 2025
Peter
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
MARTIN
Zakenreiziger
30 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARTIN
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
A.A
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
A.A
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Arie arnold
Reisde met partner
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arie arnold
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Monji
Zakenreiziger
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Monji
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Leon
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leon
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Christophe
Reisde met familie
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christophe
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Dick
Reisde met een groep
17 aug 2024
Positief: Personeel en service
Dick
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Stefan
11 aug 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Lucas
22 jul 2024
Lucas
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Bernard
Reisde met familie
1 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Bernard
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Hans
12 jun 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Martijn
9 mei 2024
Martijn
1 nacht verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
ANNEMIEKE
24 jan 2024
ANNEMIEKE
4 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 jan 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer slechte staat, veel kapot
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Marleen
11 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marleen
2 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Bernard
20 nov 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernard
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Mark
Zakenreiziger
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Haroon
7 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haroon
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
François
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
François
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Ivo
Reisde met een groep
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivo
3 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Ria
8 sep 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ria
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Anneke
Reisde met een groep, Reisde met partner
24 aug 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Anneke
1 nacht verbleven in augustus 2023