Jaleriz Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Gaziantep

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Jaleriz Hotel

Exterieur
Interieur
Receptie
Bar (ter plaatse)
Serveert ontbijt, lunch, diner, Turkse gerechten

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bubbelbad
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
ATATURK BULV., GAZI SOKAK,4, Gaziantep

In de buurt

  • Kasteel van Gaziantep - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Hışva Han - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Bakırcılar Çarşısı - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Turks Badhuis Naib - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Zeugma-mozaïekmuseum van Gaziantep - 3 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Gaziantep - 3 min. rijden
  • Gaziantep (GZT-Internationale luchthaven Oguzeli) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bayazhan Restaurant - ‬4 min. wandelen
  • ‪Ciğerci Mustafa - ‬2 min. wandelen
  • ‪Ciğerci Yunus Usta - ‬4 min. wandelen
  • ‪Ciğerci Mustafa Kemal - ‬2 min. wandelen
  • ‪Eskici Kahve Evi - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Jaleriz Hotel

Hotel in Sahinbey
Een gratis ontbijtbuffet, een tuin en een droogkuis/wasserijservice verwelkomen je bij Jaleriz Hotel. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en een businesscentrum.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Snelle uitcheckservice, koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en een 24-uurs receptie
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, conciërgeservice en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Jaleriz Hotel bieden voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en aparte zitruimtes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Aparte zitruimtes, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Turks

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 11.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Binnen de 24 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Bij het inchecken dienen gasten een negatieve PCR-test voor Covid-19 of bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Alle gasten vanaf 12 jaar dienen een bewijs van een negatieve Covid-19-test voor te leggen. Het resultaat van de test mag niet ouder zijn dan 24 uur voor het inchecken. Alle gasten vanaf 12 dienen een bewijs van een Covid-19-vaccinatie voor te leggen. Gasten dienen ten minste 1 dagen vóór het inchecken een volledige vaccinatie te hebben ontvangen

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 12204
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Jaleriz Hotel Gaziantep
Jaleriz Gaziantep
Jaleriz
Jaleriz Hotel Hotel
Jaleriz Hotel Gaziantep
Jaleriz Hotel Hotel Gaziantep

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Jaleriz Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Jaleriz Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Jaleriz Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Jaleriz Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken.

Waar staat Jaleriz Hotel?

Dit hotel ligt in Sahinbey, op 10 minuten wandelen van Stadsmuseum Bayazhan Gaziantep, Sanko Shopping Center en Kendirli Kilisesi. Ook Kurtuluş-moskee en Kamer van Koophandel van Gaziantep liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen over Jaleriz Hotel

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 51 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Kartal

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Serdar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Hala

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

EMRE

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Mustafa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yousif

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

semih

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hakan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hayalkırıklığı

Otele girişte ücretsiz minibar hizmetimiz var diye söyleyip, otel çıkışında 2 su için 450 TL minibar kullanma ücreti talep eden, sözünün eri olmayan, ticaret fırıldağı olmuş bir işletmedir.
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Basher

2 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Magd

Negatief: Personeel en service
It was a nice stay, clost to the city center. The room was clean and warm. I wish the staff was more friendly. Breakfast was nice and different.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Muhammet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Lin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tek basima gittiğim tatilde otel personeli her konuda yardımcı oldu. Her zaman nazikler. Temizlik konusunda titizler. Konum acisindan da otel gayet iyi. Zeugma muzesi disinda her yere yuruyerek gidebildim. Ilgilerine cok teşekkürler. Antep gezisi isteyen tum arkadaşlarıma tavsiye ettim.
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, professional staff, big room and bed. I had a bit of an issue with the internet on my laptop (it worked on a phone), and since my stay was short I couldn't resolve it (err name not resolved).
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Ismail hakki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Keşke mescit için bir oda ayrılmış olsaydı

Mescit olmayışı eksiklikti.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

soha

2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

onur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

MEMNUN KALDIK

KAHVALTISI, KONFORU VE TEMİZLİĞİ GÜZEL. ÇOK MEMNUN KALDIK ÇALIŞANLARDAN YANA.
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

ismail

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

rana

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Sertan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fiyat performans oteli. Temiz . Sadece kahvalti zayif.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Soha

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Yahya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Family - Dec - 2020 - 3 nights.

Very friendly staff, they can communicate a little in english. The breakfast included is very good and the chef is good too. The price deserve what you get and the room was clean and well heated, the only problem I faced was in hot water. There is a bumbing problem to our room. Other than that every thing is good. The place of hotel nearby a park, shopping mall (10 min walking). The neighbourhood is quite with a lot of local shops nearby.
3 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

HUMBERTO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Onur Muharrem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Güzel

Konum olarak güzel yerde sakin sessiz
1 nacht verbleven in augustus 2020