Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Restaurant Burgerklause Tapken





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een koer
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Deluxe tweepersoonskamer, voor 1 persoon
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een koer
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Hauptgebäude) laden

Tweepersoonskamer (Hauptgebäude)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hauptstraße 8, Garrel, 49681
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 5 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5.50 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor late check-in: EUR 15 als je incheckt tussen 22.00 uur en 01.00 uur
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Restaurant Burgerklause Tapken Garrel
Hotel Restaurant Burgerklause Tapken
Restaurant Burgerklause Tapken Garrel
Restaurant Burgerklause Tapken
Restaurant Burgerklause Tapken
Hotel Restaurant Burgerklause Tapken Hotel
Hotel Restaurant Burgerklause Tapken Garrel
Hotel Restaurant Burgerklause Tapken Hotel Garrel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Restaurant Burgerklause Tapken
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
12 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Rainier
Zakenreiziger
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rainier
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 sep 2019
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs en netheid was zeker oké.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Dietmar
Zakenreiziger
25 jan 2025
Dietmar
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Larry
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Value
Larry
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
6 okt 2024
Thomas
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Håkan
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Håkan
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Ludger
Zakenreiziger
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Freundliche nette Menschen
Ludger
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
SUNGDO, Youngin
Zakenreiziger
29 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUNGDO
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Jan
Zakenreiziger
20 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Jan
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Alexander
Zakenreiziger
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Zimmer und Frühstück
Alexander
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Tommy
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tapken
Tommy
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Anders
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
What more can you ask for
Anders
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Christian
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Freundlich
Christian
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr nette Bewirtung und Service. Empfehlung!!!!
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Ulla
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett hotell vi gärna återkommer till
Ulla
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Karin
25 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karin
4 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Sandra, Hamburg
2 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toller Aufenthalt
Sandra
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Antonia, Hannover
11 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Hotel
Antonia
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Sascha
29 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sascha
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Michael, Neuss
18 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel in einer schönen Umgebung
Michael
3 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Carsten Hering
27 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer