Particuliere eigenaar
Quintessa Hotel Chiba Funabashi
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van LaLaport
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Quintessa Hotel Chiba Funabashi





Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Economy kamer, niet-roken (Semi Double) laden

Economy kamer, niet-roken (Semi Double)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin Nonsmoking laden

Twin Nonsmoking
Alle foto's voor Semi-double Nonsmoking laden

Semi-double Nonsmoking
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Double Nonsmoking laden

Double Nonsmoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-5-18 Minatocho, Funabashi, Chiba, 273-0011
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Double Funabashi
Hotel Double Funabashi
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 344 beoordelingen
De prijs is € 33
18 aug - 19 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 650 per persoon
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 990 per dag (op 100 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
QuintessahotelChibafunabashi
Quintessa Chiba Funabashi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Quintessa Hotel Chiba Funabashi
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Eunice
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eunice
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Zola
Reisde met een groep
28 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zola
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
WONJAE
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
WONJAE
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
トモユキ
Reisde met familie en kleine kinderen
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
トモユキ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoe
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoe
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
Reisde met partner
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HARA
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARA
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
Reisde met partner, Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Luanne
Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Luanne
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
リカ
14 jun 2025
Positief: Personeel en service
リカ
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
そうた
12 jun 2025
Positief: Netheid
そうた
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Kazunori
4 jun 2025
Kazunori
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
アキオ
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アキオ
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
hanwool
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hanwool
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
?
20 mei 2025
?
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
SHUNYA
19 mei 2025
SHUNYA
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
?
Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Darrel
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darrel
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anthony
Reisde met een groep, Reisde met partner
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
真也
4 mei 2025
Positief: Netheid
真也
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kaito
Zakenreiziger, Reisde met partner
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaito
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pedro, Santa Ana
Reisde met een groep
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pedro
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Katsuhiko
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
よい
Katsuhiko
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sophia
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophia
13 nachten verbleven in april 2025