Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Randor Residential Hotel Fukuoka Annex





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 63
3 sep - 4 sep
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (10F, Shin) laden

Kamer (10F, Shin)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (3~5F, Jin) laden

Kamer (3~5F, Jin)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (2F, Rei) laden

Kamer (2F, Rei)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (2F, Jin) laden

Kamer (2F, Jin)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (6~8F, Toku) laden

Kamer (6~8F, Toku)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (6~8F, Chi) laden

Kamer (6~8F, Chi)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (3~5F, Rei) laden

Kamer (3~5F, Rei)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (9F, Toku) laden

Kamer (9F, Toku)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (9F, Chi) laden

Kamer (9F, Chi)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 70
16 sep - 17 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-11-7 Hirao, Chuo-ku, Fukuoka, Fukuoka, 8100014
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 3000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Randor Residential Hotel Fukuoka Annex Hotel
Randor Residential Hotel Fukuoka Annex Fukuoka
Randor Residential Hotel Fukuoka Annex Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Randor Residential Hotel Fukuoka Annex
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
20 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
マナミ
16 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
マナミ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Erika
9 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Erika
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
Zakenreiziger, Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
30 jul 2025
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Oi Ling
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Oi Ling
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
かずき
Zakenreiziger
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
かずき
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
miu-,-
30 jun 2025
miu-,-
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
性價比高
Rebecca
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Hilton
Reisde met familie
28 apr 2025
Hilton
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Adelicia
Reisde met familie en kleine kinderen
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adelicia
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
アサコ
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
アサコ
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
BYUNGHOO
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BYUNGHOO
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jong Ik
Reisde met familie
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jong Ik
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
takeshi
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takeshi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KANAE
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KANAE
3 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Kaihsin
25 feb 2025
Kaihsin
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
cheolhwa
Reisde met partner
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cheolhwa
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Stefany
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefany
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
tsui sze
Reisde met familie
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tsui sze
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Jeon
Reisde met een groep
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeon
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
jongin
20 jan 2025
jongin
3 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Chesney
17 jan 2025
Chesney
8 nachten verbleven in januari 2025