mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel -

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Fukuoka, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel -

Superior vierpersoonskamer, niet-roken, terras | Gratis wifi, beddengoed
Standaard tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken | Gratis wifi, beddengoed
Voorkant van accommodatie
Standaard vierpersoonskamer, Meerdere bedden, niet-roken, terras | Balkon
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 47
5 nov - 6 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Superior vierpersoonskamer, niet-roken, terras

Hoogtepunten

Een terras
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Comfort vierpersoonskamer, Meerdere bedden, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Economy driepersoonskamer, Meerdere bedden, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Standaard vierpersoonskamer, Meerdere bedden, niet-roken, terras

Hoogtepunten

Een terras
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel - ligt in Wijk Chuo, een wijk in Fukuoka. Trek de natuur in bij Ohori-park en Haven van Hakata. Bezoek Kindermuseum Fukuoka Anpanman en Fukuoka Marine World (zeedierenpark) als je de populaire bezienswaardigheden van het gebied niet wilt missen. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen? Kijk dan even wat er te beleven valt bij Marine Messe Fukuoka of PayPay Dome.
Kaart
1-3-41 Daimyo 5F, Fukuoka, Fukuoka, 810-0041

In de buurt

  • Ondergronds Winkelcentrum van Tenjin - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Kindermuseum Fukuoka Anpanman - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 2 min. rijden - 1.6 km
  • Haven van Hakata - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Marine Messe Fukuoka - 4 min. rijden - 2.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Nishitetsu-Fukuoka - 8 min. wandelen
  • Station Akasaka - 9 min. wandelen
  • Fukuoka (FUK) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪本気や - ‬1 min. wandelen
  • ‪ホルモン大名。 - ‬1 min. wandelen
  • ‪Little Stand - ‬1 min. wandelen
  • ‪磯丸水産 大名店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪博多カオマンガイ 万国屋 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel -

Hotel vlak bij Canal City Hakata (winkelcentrum)
Niet ver van Kindermuseum Fukuoka Anpanman en Hakataza Theater ligt mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel -, waar je geniet van een terras, een wasserij en nog veel meer. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en een lift
  • Barbecues, rookvrije accommodatie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel - hebben volop comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met toiletten met elektronische bidets en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Wasserij

Buiten

  • Barbecue
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv van 32 inch

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 4 kinderen van 6 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mizuka Daimyo 6 Unmanned
mizuka Daimyo 6 unmanned hotel
mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel - Hotel
mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel - Fukuoka
mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel - Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel -?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel -?

Vandaag, 24 okt. 2025, kost een verblijf bij mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel - van één nacht voor twee volwassenen op 5 nov. 2025 min. € 46,69, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel - voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel - inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel - uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel -?

Dit hotel ligt in Wijk Chuo, op 2 km afstand van Kego-park, Canal City Hakata (winkelcentrum) en Ohori-park. Ook Kindermuseum Fukuoka Anpanman en Hakataza Theater liggen op 2 km afstand. Station Akasaka ligt op 9 minuten wandelen en naar Station Yakuin-odori is het 9 minuten wandelen.

Beoordelingen over mizuka Daimyo 6 - unmanned hotel -

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 28 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 102 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 102 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

k

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が汚かった
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

かおり

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
掃除が行き届いてない エアコンが、ホコリまみれ 掃除がされてないのでエアコンのききも 悪かった
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Kaori

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
水周りの清掃を徹底してほしい。エアコンの効きが悪かった。アクセスの良い場所でした。
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Motonori

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
可もなく不可もなく、寝るには十分でした。
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Takakazu

1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Wakana, Kawagoe

チェックアウト端末が壊れており、スタッフに連絡したが、連絡がつかなかった
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

NA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
숙박하기전 호텔에서 체크인코드를 메일로 보내두지 않아서, 체크인에 시간이 지체되고, 통화하면서 체크인을 진행했어요. 전체적인 컨디션과 청결도는 평균이었고. 에어컨에서 갑자기 물이 떨어지기 시작해서 수리를 중간에 했으나, 크게 호전되진 않았어요. 그럼에도 불구하고 평점을 이정도 준이유는 생활에 불편함이 없었고, 전화로 말이 잘 통하진 않았어도, 어떻게든 해결하려고 하는 노력이 있었기 때문이에요.
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

JUNGAE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
장소가 찾기가 좀 어렵습니다 어느분 말처럼 간판에 SEEK를 찾으시는게 더 빨를수있습니다. 장소는 텐진 거의 한가운데라 놀고 다니기엔 최적인듯 가격대비 나쁘지 않았습니다 . 다만 공항선 아카사카 역까지는 좀 거리가 있는데 그래봤자 10분정도에서 길어야 15분입니다. 참고하시길
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Ryota

1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

GIOVANNA

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Where do I start? First impression looks okay, then you realise the room and bathroom are completely dirty. Sink getting flooded with crazy amount of hair. Hair body all over the shower area. Pillows are not comfortable at all. Noise, other clients came in around 2am and turned on the music, felt like they were in our room. The best is yet to come. Left the room 11:00am, around 2:00pm I noticed I had forgotten a diabetic medication in the fridge. Call the hotel, all great over the phone, seems like they were gonna help. Took ages to get back to me saying there were gonna check. They were only really responding when I said I was going to the hotel myself as this medication is really important. Sent me photos of the room cleaned claiming they haven’t found anything and if something valuable was found they would have got it. Wouldn’t let me go through the bin as they are claiming the cleaner didn’t found anything. Am I a liar then? Because my medication was there and I know that 100%. Just be honest and say it was throw away and let me look in the bin. Privacy over bins? When you have looked yourself? Really hard to miss an insulation bag with a medication inside. Ridiculous, dishonest and not helpful. I would not recommend this place to anyone. Be aware that they are liars and the cleaning team don’t do their job properly. Don’t clean and throw away valuable items.
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Sharlaine, OAKLAND

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lots of restaurant. Close to shopping area.
4 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

YEOHAM

6 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

ユキ

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ricky

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Thick dust can be seen as soon as you enter the room. We took photos as proof for hotel management. We reserved a room for 3 nights, but due to its dust, we checked out straight away. How could this hotel have passed cleanliness standards?
3 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

KOUICHI

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
三連休に宿泊しました。 値段が安かったので仕方ないですが、清掃が行き届いていない感じがしました。
3 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

SEUNGKON

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
환기구와 에어컨 청소불량
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

sze wing

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

SIWOONG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

SONYOUNG

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Jiyoung

2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Mayu

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
It was hard to find. Convenient location.
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

jaetaek

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4인 숙박에 좋았어요

4인 숙박에 최고입니다. 흡연실이 5층 테라스에 있어 편합니다.
2 nachten verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Peter

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noisy floor scrapping noise from upstairs until 1am. Bathroom too small. Can't even sit on the toilet properly.
5 nachten verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

;;

위치는 아주아주아주 기가막혔는데 너무 청결하지않아요ㅠㅠ그리고 소음최악이에요...
3 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Shigeto

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ベッドメイキングができておらず、不潔でした。最悪です。
1 nacht verbleven in november 2024