The OneFive Marine Fukuoka
Hotel met een 24-uurs receptie, op 7 minuten stappen van Hakataza Theater
Fotogalerie voor The OneFive Marine Fukuoka





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 25
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
7,4 van 10
Goed
(48 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.007 beoordelingen
De prijs is € 100
4 nov - 5 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

10-21 Narayamachi, Fukuoka, Fukuoka, 812-0023
Over deze accommodatie
The OneFive Marine Fukuoka
Gelijkaardige accommodaties

Plaza Hotel Premier
Plaza Hotel Premier
- Gratis wifi
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Wasservice
- Receptie 24/7
7.8 van 10, Goed, 959 beoordelingen
De prijs is € 34
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 2000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marine Hotel Shinkan Fukuoka
Marine Shinkan Fukuoka
Marine Shinkan
Hotel Marine Hotel Shinkan Fukuoka
Fukuoka Marine Hotel Shinkan Hotel
Hotel Marine Hotel Shinkan
Marine Hotel Fukuoka
Marine Hotel Shinkan
The OneFive Marine Fukuoka Hotel
The OneFive Marine Fukuoka Fukuoka
The OneFive Marine Fukuoka Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The OneFive Marine Fukuoka
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
30 okt 2025
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Chi Ho
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Chi Ho
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
satoru
Zakenreiziger
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
satoru
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
SHIZUE
19 okt 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIZUE
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
SHOICHI
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHOICHI
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
MADOKA
Reisde met een groep
15 okt 2025
Negatief: Netheid
MADOKA
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
찬송
9 okt 2025
찬송
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kiyoshi
Zakenreiziger
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiyoshi
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Tojo
Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Netheid
Tojo
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Shiho
16 sep 2025
Shiho
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ハルヒ
14 sep 2025
ハルヒ
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Kosaku
7 sep 2025
Kosaku
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mika
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mika
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
シズコ
23 aug 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
シズコ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
あさみ
Reisde met familie en kleine kinderen
17 aug 2025
Positief: Personeel en service
あさみ
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Yoshitaka, tondabayashishi
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshitaka
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
MOEKA
15 aug 2025
MOEKA
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
しんいち
Reisde met partner, Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
しんいち
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshie
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshie
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Shuk Han
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
浴室勁窄
Shuk Han
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
みお
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
みお
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
OSAKI
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
OSAKI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
TAEHUN
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAEHUN
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
TOMOKI
Reisde met een groep
25 jul 2025
TOMOKI
1 nacht verbleven in juli 2025

















