Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Hotel aan het vlonderpad met een spa en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer (with Loft) laden

Twin kamer (with Loft)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Marinoa Twin Room laden

Marinoa Twin Room
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Loft Twin Room Non smoking laden

Loft Twin Room Non smoking
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Oriental Express Fukuoka Tenjin
Tenjin
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.153 beoordelingen
De prijs is € 60
1 sep - 2 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-12-43 Odo, Nishi-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 819-0001
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

THE BASICS FUKUOKA
THE BASICS FUKUOKA
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, 1.795 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2600 voor volwassenen en JPY 1300 voor kinderen
- Toeslag voor zetelbed: JPY 2000 per dag
- Toeslag voor extra bed: JPY 7200 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Marinoa
Marinoa Fukuoka
Hotel Marinoa Resort
Marinoa Resort Fukuoka Fukuoka
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Hotel
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Fukuoka
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
MAKIKO
Zakenreiziger, Reisde met partner
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKIKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KIHOON
11 jun 2025
KIHOON
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ronald, Augsburg
Reisde met familie
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Daniel
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
masahiro
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
masahiro
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
ning
3 mei 2025
Positief: Personeel en service
ning
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
andy
Reisde met familie
2 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
千萬不要考慮這間酒店,價錢與服務不成正比
andy
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
YOSHITOMO
28 apr 2025
YOSHITOMO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yan Tung
Reisde met een groep
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yan Tung
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MIHO
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIHO
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Masaaki
Reisde met familie en kleine kinderen
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Masaaki
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしいホテルでした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
RISA
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RISA
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
TATSURO
Zakenreiziger
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TATSURO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
heeyoung
Reisde met familie
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heeyoung
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
I
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
atsushi
Reisde met partner
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
atsushi
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
SIK FAT
Reisde met partner
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SIK FAT
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Arlene
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Arlene
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
HONG SHING JOE
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HONG SHING JOE
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Wing Cheong
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing Cheong
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしい
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Mayumi
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An amazing ocean/city view!
Mayumi
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Youngsam
15 sep 2024
Youngsam
3 nachten verbleven in september 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels