Hotel Marinoa Resort Fukuoka

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het vlonderpad met een spa en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Marinoa Resort Fukuoka

Lobbylounge
Twin kamer (with Loft) | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een strijkplank/strijkijzer
Deluxe Twin kamer | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een strijkplank/strijkijzer
Lounge
Uitzicht vanuit accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Twin kamer (with Loft)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
  • 51 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 eenpersoons zetelbed

Twin kamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
  • 42.0 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
  • 55 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 eenpersoons zetelbed

Marinoa Twin Room

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 3
  • 2 Twin Beds

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 Twin Beds

Loft Twin Room Non smoking

  • Max. aantal: 4
  • 2 Twin Beds

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-12-43 Odo, Nishi-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 819-0001

In de buurt

  • Marinoa City (winkelcentrum) - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Fukuoka-toren - 3 min. rijden - 3.7 km
  • Strand van Momochi - 4 min. rijden - 4.0 km
  • PayPay Dome - 5 min. rijden - 5.3 km
  • Ohori-park - 7 min. rijden - 7.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Meinohama - 3 min. rijden
  • Muromi Station - 4 min. rijden
  • Fukuoka (FUK) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪マクドナルド - ‬3 min. wandelen
  • ‪すき家 - ‬18 min. wandelen
  • ‪スターバックス - ‬4 min. wandelen
  • ‪ファディ小戸店 - ‬16 min. wandelen
  • ‪オオカミの口 - ‬17 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Marinoa Resort Fukuoka

Hotel met een chique stijl niet ver van PayPay Dome
Hotel Marinoa Resort Fukuoka biedt onder andere een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Verwen jezelf met wellness, zoals reflexologie, een lichaamsbehandeling of aromatherapie. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een Japans ontbijt (toeslag), gratis vervoer vanaf het treinstation en parkeerplaatsen voor campers, bussen en vrachtwagens
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de uitstekende staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Marinoa Resort Fukuoka bieden voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag), extra futonmatrassen (toeslag) en gratis baby-/kinderbedden
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en toiletten met elektronische bidets
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation tussen 11.30 uur en 21.00 uur
  • Treinstationshuttle op vaste tijden
  • Gratis vervoer naar het treinstation
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Japans ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 2.600 voor volwassenen en JPY 1.300 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Aan het vlonderpad/de promenade
  • Aan het water
  • Tuin

Spa

  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimte
  • Gezichtsbehandelingen
  • Massage
  • Reflexologie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Balzaal
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Extra futon (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Bij het tarief inclusief ontbijt is voor kinderen van 0 t/m 3 jaar geen ontbijt inbegrepen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan JPY 7200 per dag.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2600 voor volwassenen en JPY 1300 voor kinderen
  • Toeslag voor zetelbed: JPY 2000 per dag
  • Toeslag voor extra bed: JPY 7200 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Marinoa
Marinoa Fukuoka
Hotel Marinoa Resort
Marinoa Resort Fukuoka Fukuoka
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Hotel
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Fukuoka
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Marinoa Resort Fukuoka?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Marinoa Resort Fukuoka voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Marinoa Resort Fukuoka inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Marinoa Resort Fukuoka uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Marinoa Resort Fukuoka?

Dit hotel in Nishi-ku bevindt zich op enkele stappen van Marinoa City (winkelcentrum) en op 5 km van PayPay Dome. Ook Sogo-bibliotheek van Fukuoka en Gemeentelijk Museum van Fukuoka liggen op 5 km afstand. Station Meinohama ligt op 25 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Marinoa Resort Fukuoka

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 241 van 356 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 95 van 356 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 356 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 356 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 356 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

FUMI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方がみなさん親切です。
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

MAKIKO

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よかったです。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

KIHOON

2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Ronald, Augsburg

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwar in die Jahre gekommen, aber trotzdem schöner entspannter Aufenthalt. Frühstück wird auf das Zimmer gebracht. Abends ist ein Snack und Getränke Buffet vor Ort enthalten.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Check in staff were so amazing. When ordering a cab, they would come out and make sure the driver knew where we were going. Only unfortunate thing is the area is undergoing demolition of the neighboring mall. Not much around the property. But still a nice view
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

masahiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

ning

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

andy

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

千萬不要考慮這間酒店,價錢與服務不成正比

簡直是垃圾的服務,預訂4晚酒店,合共一萬港幣,我們不希望有什麼星級的服務,亦不敢要求提供什麼服務 於酒店預訂時,是選擇了包括了早餐服務,目的是讓小朋友可以吃得比較開心,但原來花費了一萬港幣的費用,是不包括小朋友的早餐,要額外再付款才有,而且份量非常之少 如果大家選擇這家酒店要考慮清楚 而且內部非常殘舊 以這個價錢去預訂,簡直是惡夢的開始 入住時表示包括了早餐,但從未有提及小朋友是未包括在內,但於網站預計是表示已包括了,其次,網站預計時表示已包括了稅款,但臨時又要加收稅款 所謂晚上有花火活動,原來只是一場垃圾的活動 簡直浪費時間 服務人員亦非常差,家人到2樓享用食物時被告知不允許,要出示房的鎖匙才可以進入,但一個家庭4人,只獲安排一條鎖匙,如果要分開出入是否非常麻煩? 早餐份量少 極不推薦這間酒店
4 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

YOSHITOMO

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Yan Tung

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is clean and the view is nice. Also have free parking
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

MIHO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から少し遠いのでどこへ行くにもタクシーを使わなければいけないのがちょっと大変でした。 客室からは海と夜景が見えて素敵でした。 ラウンジは海外の方が大声で騒いでいたのでゆっくりした雰囲気はあまり味わえませんでした。
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Masaaki

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
コスパは大満足です。おもてなしのパンケーキも大変良かった。朝食は、もう少しボリュームがほしかったです。ただ、それを考えても広い部屋でゆっくりくつろげました。
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

素晴らしいホテルでした

サービス、環境、清潔さ全てにおいて大満足でした
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

RISA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

TATSURO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
仕事で素泊まりで利用させていただきました。 最寄りの地下鉄駅から少し遠いためタクシー利用となりましたが、客室設備、景色、スタッフサービスなどとても良いホテルでした。リピートしたいと思います。
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

heeyoung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

I

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

atsushi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
景色も良く静かでサービスもお酒類が無料で頂けたりルームサービスもとても満足しました。
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

SIK FAT

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
泊車方便,房間有露台,早餐有日式及西式選擇,預先選好後款式及用餐時間後便會送上房間享用 。
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Arlene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

HONG SHING JOE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Wing Cheong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

素晴らしい

ヨットハーバーの前で 朝日がお部屋に差し込みすばらしいviewです。ベランダ 海が見えるお風呂、とても快適でした。
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Mayumi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

An amazing ocean/city view!

Beautiful ocean and city view from the room/balcony and also from the bathroom! Service was exceptional and the locally sourced Japanese breakfast was amazing.
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Youngsam

3 nachten verbleven in september 2024