Exterieur

Beoordelingen van Heiwadai Hotel Arato

2 out of 5
Heiwadai Hotel Arato
1-5-27 Arato Chuo-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 314 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 125 van 314 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 102 van 314 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 314 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 314 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

??

Reisde met een groep
少し繁華街から離れており 夜間はタクシーがなかなかこず やや不便ではありますが ホテル自体は安く 朝食もありおすすめです。
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

wing shan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
服務好前台
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

CHUN WING

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
鄰近大濠公園駅,交通很方便。房間有獨立洗手間,居住環境很寧靜。每天房間清潔工作也做得很好。
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

???

2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Min seok

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
바이크 타고 방문. 후쿠오카 내, 주차를 할 수 있는 호텔은 많지 않고 또한 이만한 가격의 호텔도 거의 없다. 호텔 자체는 오래 됐고, 전기코드 또한 침대 근처에도 없지만, 오호리 공원, 걸어서 번화가까지 충분히 갈 수 있고, 무엇보다 주차장이 큰 메리트이다. 작년 9월에도 바이크 타고 방문한 이력이 있어서 또 찾아왔다.
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

アキコ

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

???

Positief: Personeel en service
フロントの方がいつも優しいです。
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

YUGA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

motoki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
コスパが良い
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

KOSUKE

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

ヒロタカ

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
暖房が強い
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Takeru

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
受付や清掃スタッフの方々の対応が、とても心地よく、良い旅行になりました! 部屋は少し狭いですが、寝るだけだったので安くて大満足です!また、利用しようと思いました!
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

motoki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
コスパが良い
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

YASUSHI

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

IZUMI

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

HUNG-CHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
整體而言,簡單的住宿,接待親切,如果能有飲水機更好
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Akihiko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
同じフロアの宿泊客がうるさかった。大声で話しながら廊下を歩きドアの開け閉めがバカじゃないかってくらい大きかった。 古いホテルだけど清潔だし滞在しやすいけど、こういう客がいると問題だ。
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

motoki

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

pinchieh

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

?

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワーの水圧が弱すぎたのと温度調整が難しく、冬の宿泊は辛いかもです。
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

ゆう

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PayPayドームでライブがあったので利用しました。スタッフさんの対応がよく、施設の設備も十分でした。朝食には、小さなパンが2つもらえました。貸し出してもらったドライヤーに髪の毛が入っていたこと以外、清潔感は悪くなかったです。値段も安く済み満足でした。
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Masayuki

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

TAI HEI

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valuable price but a small room
The price is reasonable and friendly. But the hotel is not clean and the building is smelly. Also, the toilet is too small.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

motoki

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Gene Loulette

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

えみこ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Fumitake

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
駐車場が狭い
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

motoki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
いつも気持ち良く宿泊してます
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

ひかる

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

ゆうこ

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝ごはんがネット情報と違った
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

KENICHI

2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

LEYU

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

MASAYA

Reisde met familie en kleine kinderen
フロント対応は毅然として、しっかりしていた。
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Iizuka

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Huy

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

KATSUNORI

Reisde met familie
ウォシュレットをつけてほしい
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

HIDEKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Jacob Walden

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very old. Not comfortable room due to lack of renovation. Would not recommend.

6/10 – Redelijk

Kouichi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

MINORU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食のサービスはもう少し早い時間からやって頂けるといいな
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

kazuhiro

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
駐車場がもう少し止め易ければ更に良い。
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

ソウイチロウ

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
予想より設備が古かったです。
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

???

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
古いし狭いし小汚い。接客の方はとても良かったです!お風呂狭すぎる。部屋、テーブル一つでもいいのでほしい。まぁ置けるスペースないだろうけど。 空調もすごい古かった。部屋のカーペットも古いし汚い。 たぶん安くても、改装しない限り私はいかないと思う。古くても狭くても小汚い感じでも気にしないなら安いし、いいのでは。
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

???

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

りゅういち

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
今回、PayPayドーム野球観戦の為利用させて頂きましたが、周辺にグルメ、買い物スポットが多く、地下鉄駅も近い為、立地は最高です。ただ、やはり建物自体が古いので、所々でゴミが溜まっているところや、壁の薄さなどを感じました。隣の部屋の話し声レベルが聞こえてきます。ここはなんとかして頂きたいところです。
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Benedict

Positief: Netheid, personeel en service
Location near the subway and Ohori Park convenient enough. Staff were friendly. The interior is a little run-down but that doesn't bother me and everything was generally clean. The breakfast, although free, was disappointing: only two small bread rolls per person, sometimes with a boiled egg, sometimes without! I'd rather they charged more to do a proper job...
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

みり

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂の天井付近や、洗面台のゴムパッキンのところがカビて黒くなってるとこが多くびっくりした。また朝食時間について、朝7時より早くの提供にも対応と書いてあったのでスタッフさんに確認したら10分程でしたら早く対応することは可能ですが、それより早くは出来ないと断れました。10分ぐらいしか早く対応出来ないのであれば7時より早くの提供に対応出来るとは書かない方が良いと思います。ちなみに私は7:30の飛行機に乗るため、6:20頃の電車に乗らなくてはならなかったので朝食を頂けず残念でした。利用者に早朝の飛行機に乗る方は他にもいらっしゃると思うので、朝食の時間を早くても対応とするのであれば、朝5時半から、または遅くても朝6時から朝食の対応をして頂けたらなぁと思いました。 またお部屋にあった床置きエアコンが冷風機能のみのもので、少し寒かったです。 ただ、とてもお安いお値段での提供であったのでその辺りは仕方ないのかなと思い、この評価にさせて頂きました。
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

マサノブ

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
古いホテルなので各所の老朽化が目立つものの、価格面において概ね満足です。 地下鉄駅が近いことや騒音対策に部屋の窓が二重になっていたりドアのオートロックやカードキーになっていない昔ながらのシリンダー錠なところはレトロ感楽しめました。
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

SUNAH

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
It was good because the subway station and the accommodation were close. But the room is humid and not soundproof. If you are traveling alone, I recommend this accommodation, but if you are traveling with family, I recommend you to go to another accommodation. (It wasn't bad to sleep alone :D)
1 nacht verbleven in mei 2023