Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken, terras laden

Tweepersoonskamer, niet-roken, terras
Hoogtepunten
Een terras
Airconditioning
Verwarming
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Kamer (Semi Double) laden

Kamer (Semi Double)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
7,8 van 10
Goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Suite (King) laden

Suite (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
In eigen stijl gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Lcd-televisie
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 103
31 jul - 1 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-1-13 3F, Daimyo, Chuo-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0041
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Oriental Express Fukuoka Tenjin
Hotel Oriental Express Fukuoka Tenjin
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.161 beoordelingen
De prijs is € 59
18 aug - 19 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
H HOTEL Fukuoka
H Fukuoka
H HOTEL Hotel
H HOTEL Fukuoka
H HOTEL Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over H Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
17 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Isako
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Isako
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
こずえ
4 jul 2025
こずえ
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MASAKAZU
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAKAZU
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
CHIH-CHEN
Reisde met een groep
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIH-CHEN
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
TAKASHI
6 jun 2025
TAKASHI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jun
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jun
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Daisuke
Zakenreiziger
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daisuke
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ASAMI
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ASAMI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hiroshi
5 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Grace
17 apr 2025
Grace
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
HIROSHI
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROSHI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
TAKEHIKO
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
概ね快適
TAKEHIKO
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Roy
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roy
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Serikawa
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serikawa
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Naoki
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naoki
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HIROMI
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMI
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
TING KWAN
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TING KWAN
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Hiroshi
27 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HARUNA
18 mrt 2025
HARUNA
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Wing Fai
Reisde met familie
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Fai
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KIRYONG
7 mrt 2025
KIRYONG
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MIKYO
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
一人で福岡旅行を企画したらおすすめです。
MIKYO
2 nachten verbleven in februari 2025