Fukuoka U-BELL Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Fotogalerie voor Fukuoka U-BELL Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(45 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 99
8 dec - 9 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-9-3 Kego, Chuo Ward, Fukuoka, Fukuoka, 810-0023
Over deze accommodatie
Fukuoka U-BELL Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Hokke Club Fukuoka
Hotel Hokke Club Fukuoka
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1800 voor volwassenen en JPY 1100 voor kinderen
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 1500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
FUKUOKA UBELL hotel
Fukuoka U BELL Hotel
Fukuoka U-BELL Hotel Hotel
Fukuoka U-BELL Hotel Fukuoka
Fukuoka U-BELL Hotel Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Fukuoka U-BELL Hotel
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,8
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 jan 2024
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
TING LEUNG
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TING LEUNG
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hajime
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hajime
9 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Isabel
31 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabel
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Marco Paul
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco Paul
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
n
Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
n
3 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Yuki
15 okt 2025
Yuki
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Harlan
12 okt 2025
Harlan
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ashton
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashton
3 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Kei
3 okt 2025
Kei
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kozue
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kozue
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Marc
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
8 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
フミコ
12 sep 2025
フミコ
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Noriko
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
タクヤ
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
タクヤ
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
すずか
Reisde met partner
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
すずか
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Okamoto
Reisde met een groep
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Okamoto
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HIDENORI
Zakenreiziger
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDENORI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
むらかみなつき
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
むらかみなつき
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
MIZUE
14 aug 2025
MIZUE
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
masamichi
Zakenreiziger
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
masamichi
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
KIMIE
3 aug 2025
KIMIE
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
suenaga
27 jul 2025
suenaga
1 nacht verbleven in juli 2025











