FFFFFF HOTEL
Hotel in Fukuoka, in de buurt van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Fotogalerie voor FFFFFF HOTEL





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
15 dec - 16 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Wasmachine
Een haardroger
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Wasmachine
Een haardroger
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Wasmachine
Een haardroger
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Misschien vind je dit ook leuk

Rakuten STAY Kokura Station
Kokura
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 254 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-13-1 Hakataekiminami Hakata Ward, Fukuoka, Fukuoka, 812-0016
Over deze accommodatie
FFFFFF HOTEL
Gelijkaardige accommodaties

ZONK HOTEL HAKATA
ZONK HOTEL HAKATA
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Receptie 24/7
- Microgolfoven
8.4 van 10, Zeer goed, 907 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
FFFFFF HOTEL Hotel
FFFFFF HOTEL Fukuoka
FFFFFF HOTEL Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over FFFFFF HOTEL
8,4
Zeer goed
8,8
Netheid
8,2
Voorzieningen
7,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Sze Chung
Reisde met een groep
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sze Chung
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Helen, Coquitlam
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ahnya
7 nov 2025
Ahnya
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Megumi
Reisde met partner
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megumi
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Kasumi
Zakenreiziger
29 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kasumi
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Mary rose
24 okt 2025
Negatief: Personeel en service
Mary rose
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
TOMOYA
Reisde met familie
24 okt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOYA
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
RIKA
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RIKA
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Seiya
13 okt 2025
Seiya
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
MAKOTO
9 okt 2025
MAKOTO
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
SAKINA
1 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
SAKINA
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
kyr
Zakenreiziger
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kyr
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Izumi
23 sep 2025
Izumi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
NARITOSHI
Zakenreiziger
16 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
NARITOSHI
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
FUMITAKA
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUMITAKA
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
ASUMI
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ASUMI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
YOUKO
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOUKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
chui shan
Reisde met familie
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chui shan
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
NATSUKO
Reisde met familie en kleine kinderen
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



NATSUKO
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jacob
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob
1 nacht verbleven in augustus 2025

















