ANA Crowne Plaza Fukuoka by IHG

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 9 minuten stappen van Canal City Hakata (winkelcentrum)

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Sportschool
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parking beschikbaar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privĂŠbadkamer
Een minibar
  • 15 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privĂŠbadkamer
  • 23 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 queensize bed

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privĂŠbadkamer
Een minibar
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, toegang tot de clublounge

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Club lounge
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privĂŠbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een ligbad
  • 36 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, toegang tot de clublounge

Hoogtepunten

Airconditioning
Club lounge
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privĂŠbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een ligbad
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed

7,6 van 10
Goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privĂŠbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer (Upgraded)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privĂŠbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer

8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privĂŠbadkamer
Een minibar
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, toegang tot de clublounge (High Floor)

Hoogtepunten

Airconditioning
Club lounge
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privĂŠbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een ligbad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Premium kamer, Meerdere bedden, toegang tot de clublounge

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Club lounge
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privĂŠbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een ligbad
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons zetelbed

Standaard kamer, 1 queensize bed, toegang tot de clublounge

Hoogtepunten

Airconditioning
Club lounge
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privĂŠbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een ligbad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Junior suite, 2 eenpersoonsbedden, toegang tot de clublounge

Hoogtepunten

Airconditioning
Club lounge
Een koelkast
Lcd-televisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privĂŠbadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premium kamer, Meerdere bedden, toegang tot de clublounge

Hoogtepunten

Airconditioning
Club lounge
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privĂŠbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Premium kamer, 1 kingsize bed, toegang tot de clublounge

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Club lounge
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privĂŠbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een ligbad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, toegankelijk voor mindervaliden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een privĂŠbadkamer
Een minibar
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Hakata-Ku, 3-3-3 Hakata-Ekimae, Fukuoka, Fukuoka-ken, 812-0011

In de buurt

  • Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Sumiyoshi schrijn - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Heiligdom van Kushida - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • Kindermuseum Fukuoka Anpanman - 19 min. wandelen - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Fukuoka Hakata - 3 min. wandelen
  • Kushida Shrine Station - 12 min. wandelen
  • Fukuoka (FUK) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪DACOMECCA - ‬2 min. wandelen
  • ‪博多一幸舎 (Hakata Ikkousha) - ‬2 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬3 min. wandelen
  • ‪博多たんか - ‬2 min. wandelen
  • ‪クラブラウンジ - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

ANA Crowne Plaza Fukuoka by IHG

Hotel met een chique stijl niet ver van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Bij ANA Crowne Plaza Fukuoka by IHG zijn er de volgende voorzieningen: een kapsalon, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een fitnesscentrum en een businesscentrum.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en vergaderruimtes
  • ConciĂŤrgeservice, een kluis bij de receptie en een receptieruimte
  • Huwelijksservices, meertalig personeel en een kruier/portier
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 320 kamers hebben leuke voordelen zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Diepe ligbaden en toiletten met elektronische bidets
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.600 per dag)
  • Beperkte gelegenheid voor zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: JPY 3.300 voor volwassenen en JPY 1.750 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • ConciĂŤrgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 0 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (90 centimeter brede deur)
  • Luisterhulpmiddelen
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciĂŤrgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (100 centimeter hoog)

Meer

  • 15 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Balzaal
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Diep bad
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 02.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Op 14 januari 2026 wordt tussen 01.00 en 04.00 uur de stroom uitgeschakeld. Alle voorzieningen die stroom gebruiken, waaronder liften, tv's en internet, zijn gedurende deze tijd niet beschikbaar.
Als je een rate plan inclusief ontbijt hebt geboekt, ontvang je ontbijt voor maximaal 2 volwassenen die een kamer delen. Voor extra personen is ontbijt verkrijgbaar tegen een toeslag.
Als je een rate plan inclusief diner hebt geboekt, krijg je diner voor maximum 2 volwassenen die een kamer delen. Er geldt een dinertoeslag voor extra gasten.
De ontbijttoeslag voor kinderen geldt voor kinderen van 10 jaar en jonger.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geĂŻnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3300 voor volwassenen en JPY 1750 voor kinderen
  • Betaald parkeren: JPY 1600 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiÍren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

ANA Crowne Plaza Fukuoka
ANA Fukuoka
Crowne Plaza ANA Fukuoka
Crowne Plaza ANA Hotel Fukuoka
Crowne Plaza Fukuoka
Fukuoka ANA Crowne Plaza
Fukuoka Crowne Plaza
Ana Crowne Plaza Hakata Hotel Fukuoka
Ana Hotel Fukuoka
ANA Crowne Plaza Fukuoka Hotel

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij ANA Crowne Plaza Fukuoka by IHG?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost JPY 1600 per dag.

Hoe laat kan ik bij ANA Crowne Plaza Fukuoka by IHG inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 02.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij ANA Crowne Plaza Fukuoka by IHG uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat ANA Crowne Plaza Fukuoka by IHG?

Dit hotel ligt in Wijk Hakata, op 10 minuten wandelen van Winkelcentrum Amu Plaza in Hakata en Canal City Hakata (winkelcentrum). Ook Marine Messe Fukuoka en Haven van Hakata liggen op 5 km afstand. Station Fukuoka Hakata ligt op maar 3 minuten wandelen en naar Kushida Shrine Station is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over ANA Crowne Plaza Fukuoka by IHG

8,2

Zeer goed

8,4

Netheid

8,8

Locatie

8,6

Personeel en service

8,2

Milieuvriendelijkheid

8,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 388 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 402 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 130 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 47 van 1003 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 36 van 1003 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met nette kamer, dichtbij groot station (Hakata) en daardoor veel voorzieningen (winkels, restaurants, openbaar vervoer) in de buurt.
4 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

IKUKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
お部屋は綺麗でしたが、部屋の甘〜い匂いに慣れるのが大変でした。あと加湿器のコンセントが曲がっていて差し込みが出来なかったので…使用は控えました。
1 nacht verbleven in december 2025

8/10 – Goed

MAHOKO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
受付の対応も丁寧で、お部屋も清潔でした。
1 nacht verbleven in december 2025

8/10 – Goed

Shiro

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔できれい
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

carlee

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was great.
5 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

HARIHARAN

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The reason for 3 star rating is the room size and floor cleanliness. No complaint with any other aspect of the hotel. Room was a quite small and constrictive, particularly for leisure travellers on a week's stay. Room also looked tired, with patched up carpets, disconnected air purifier, and average quality air conditioning. Aged carpets seemed to produce dust during day time. Lack of English labels and descriptions on AC control was disappointing. Clearly a hotel for business or corporate travellers on a 1 or 2 nights stay. I fault Expedia for not checking the purpose of stay and produce suggestions with appropriate hotels. Expedia also gives very limited choices when it comes to rooms and amenities. Room size is also an an important feature and therefore an amenity!
7 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Naomi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A bit outdated interior & bathroom but can see they did the best to keep in good condition.
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Emi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
客室は綺麗でしたが、窓からの景色が良くなかったのが残念。また、友達と5室取りましたが、客室続きでなく離れた部屋もあり、どういう事?って感じでした。
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Milton

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness, excellent shower head, amenities
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Keiko, Torrance

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋がタバコ臭が染み付いた匂いがしており、時間が経てば鼻が慣れるのではと思い我慢していましたが、時間が経過すると共にやや胸が苦しくなる感じになり、内線をしその旨を伝え部屋の変更を依頼しました。すぐに対応してくださり、7日間の滞在を快適に過ごす事ができ助かりました。
7 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

MARIE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適に過ごせました。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Willis, Ft Laudable

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We've stayed here for 4 nights each of the past 3 years, and have been booking Citadines since 2017 all around Japan. We love the experience staying at all Citadines.
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

kimiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食がよかった。
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Hiroko

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
冷蔵庫の前に置いてある椅子が大きくて重たかったので、ない方が良いのではないかと思いました。 ツインにしては部屋が狭いのではないでしょうか… スタッフの対応はよかったです。
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

hiroaki

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
施設の老朽化以外 何の問題もありません。
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Nishida

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設は新しくはありませんが、昭和の人間なんでこの重厚さは好きです、賑やかな博多駅前にありながら、部屋は物音ひとつせず静かに過ごせました、欲を言えば枕の高さが自分には合ってなかったことです、ひとつなら低すぎ、二つ重ねると高い、それだけです
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

CHI KIT

5 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Takafumi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ohashi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方々もすごく親切でお部屋もキレイなによりシャワーの勢いがあって最高でした!博多駅から徒歩で行く事ができるので便利でしたよ!
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Katsuya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近でしかも綺麗。レストランもあって便利。今回飛行機とパックでとりましたが、ツインで広々なのに一泊朝食付きで1万5,000円と安い。ビジネスホテルの狭いワンルームでこれくらいかかる時代、かなりお得でオススメです。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

YUJIRO, Yokohama

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
優良なホテルです。ビジネスに最適。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Man Kuen

4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

MASAYUKI

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Kazuharu

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

HIROSHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025