Sawa Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Kawaguchimeer
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sawa Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 61
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Hollywood) laden

Twin kamer, niet-roken (Hollywood)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2090, Funatsu, Fujikawaguchiko-machi, Minamitsuru-gun, Fujikawaguchiko, 401-0301
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Toyoko Inn Fuji Kawaguchiko Ohashi
Toyoko Inn Fuji Kawaguchiko Ohashi
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 1.165 beoordelingen
De prijs is € 81
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 800 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
SAWA HOTEL Fujikawaguchiko
SAWA Fujikawaguchiko
SAWA HOTEL Hotel
SAWA HOTEL Fujikawaguchiko
SAWA HOTEL Hotel Fujikawaguchiko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sawa Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ひろし
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
ひろし
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Jianwei
15 jun 2025
Jianwei
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
David
Reisde met partner
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
michiyoshi
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
michiyoshi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ray Randolph
Reisde met familie
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ray Randolph
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
William
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Jenny
19 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Jenny
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pa Chang
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pa Chang
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
SACHIKO
12 mei 2025
Positief: Netheid
SACHIKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
23 apr 2025
Positief: Netheid
Daniel
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Akinori
20 apr 2025
Akinori
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tatiana
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatiana
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
PANU
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
PANU
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Chiew Jun
Reisde met partner
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Chiew Jun
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Blanche
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blanche
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Charunee
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charunee
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mei Mei
Reisde met een groep
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mei Mei
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Yukie
24 mrt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Yukie
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mei Mei
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mei Mei
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MAKOTO
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
仕事で行きました
MAKOTO
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
KOUJI
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOUJI
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Suzanne
Reisde met familie
14 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Suzanne
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Micky
Reisde met familie
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Micky
2 nachten verbleven in januari 2025