Kuretake Inn Fujisan
Hotel met gratis ontbijt en een spa in Fuji
Fotogalerie voor Kuretake Inn Fujisan





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, roken laden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Badjassen
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-124-1 Nagata-cho, Fuji, Shizuoka-ken, 417-0054
Over deze accommodatie
Kuretake Inn Fujisan
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Nishimura
Hotel Nishimura
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 196 beoordelingen
De prijs is € 49
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kuretake Fujisan
Kuretake Inn
Kuretake Inn Fujisan
Kuretake Inn Fujisan Fuji
Kuretake Inn Fujisan Hotel
Kuretake Inn Fujisan Hotel Fuji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kuretake Inn Fujisan
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kunihiro
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kunihiro
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TAKUMI
Zakenreiziger
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKUMI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kenji
Zakenreiziger
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenji
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大浴場、朝食に満足
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Zhiren
Reisde met partner
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zhiren
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
KAZUHIRO
5 sep 2024
KAZUHIRO
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
KOJI
Zakenreiziger
28 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOJI
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
minako
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
minako
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
NORIHISA
28 mei 2023
NORIHISA
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
masashi
9 mrt 2023
masashi
1 nacht verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 nov 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ビジネスホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
??
14 aug 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Kengo
10 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kengo
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
TANAKA
Zakenreiziger
12 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TANAKA
1 nacht verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
kei
Zakenreiziger
3 feb 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kei
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 jan 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
yoshiko
27 sep 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
富士山が見える温泉付きのビジネスホテル
yoshiko
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
HIROKO
Reisde met een groep
22 aug 2021
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
駐車枠が狭いです
HIROKO
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
HIROYASU
Zakenreiziger
17 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

HIROYASU
11 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
tomoya
Zakenreiziger
11 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tomoya
1 nacht verbleven in juni 2021








