Hotel Cristall
Hotel met een 24-uurs receptie, op 8 minuten stappen van Skyline Plaza
Fotogalerie voor Hotel Cristall





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Misschien vind je dit ook leuk

Loginn Hotel Offenbach
Offenbach am Main Binnenstad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Sportschool
9.0 van 10, Fantastisch, 233 beoordelingen
De prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
2 jan - 3 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ottostr. 3, Frankfurt, 60329
Over deze accommodatie
Hotel Cristall
Gelijkaardige accommodaties

Adler Hotel Frankfurt
Adler Hotel Frankfurt
- Gratis wifi
- Parking beschikbaar
- Zakelijke services
- Schoonmaakservice
8.2 van 10, Zeer goed, 579 beoordelingen
De prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 5.00 per persoon
- Betaald parkeren (overdekt): EUR 20.00 per dag (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Cristall Frankfurt
Cristall Frankfurt
Cristall Hotel Frankfurt
Hotel Cristall Hotel
Hotel Cristall Frankfurt
Hotel Cristall Hotel Frankfurt
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Cristall
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,2
Locatie
9,0
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jan
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Hugo
5 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hugo
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Bjorn
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bjorn
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jun 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij het station, prima kamers
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Kazuha
Reisde met een groep
16 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuha
2 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Masataka, Niiza
Reisde met familie
23 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masataka
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
David
15 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YUN YAN
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUN YAN
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
wing kin
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wing kin
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Lutz
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lutz
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Frank
30 sep 2025
Frank
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Myrna
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Myrna
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Centenie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centenie
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
FLOR DE LIS, New York
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
FLOR DE LIS
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
CARLOS
Reisde met partner
16 sep 2025
CARLOS
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Chih Yu
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chih Yu
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Joe
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joe
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
YUSUKE
24 aug 2025
YUSUKE
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
MARTIN
19 aug 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
MARTIN
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Glenn
13 aug 2025
Glenn
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
William
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Christoffel
Zakenreiziger
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good customer service
Christoffel
1 nacht verbleven in augustus 2025

















