Hotel Bonjour
Hotel met een koffiebar/café en een restaurant in Bad Soden am Taunus
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Bonjour





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort eenpersoonskamer laden

Comfort eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Dorint Hotel Frankfurt/Oberursel
Oberursel
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 448 beoordelingen
De prijs is € 124
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sebastian-Kneipp-Str. 9, Bad Soden am Taunus, Hessen, 65812
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

H+ Hotel Bad Soden
H+ Hotel Bad Soden
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 458 beoordelingen
De prijs is € 94
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer EUR 18 voor volwassenen en EUR 8 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bonjour Hotel Frankfurt
Bonjour Frankfurt
Hotel Bonjour Bad Soden am Taunus
Bonjour Bad Soden am Taunus
Hotel Bonjour Hotel
Hotel Bonjour Bad Soden am Taunus
Hotel Bonjour Hotel Bad Soden am Taunus
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Bonjour
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
7 aug 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Grit
2 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grit
8/10 – Goed
Christiane
1 nov 2022
Christiane
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Eun Yeong
28 mei 2022
Eun Yeong
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Timo
28 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Timo
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Claudia
8 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zu empfehlen!
Claudia
5 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Michael
23 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Michael
27 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
10/10 – Uitstekend
Jan
29 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
6/10 – Redelijk
Johannes
18 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
VIEL ZU TEUER
Johannes
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Gitte , Berlin
10 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Schönes Hotel am Wald
Gitte
2 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Sandrine
20 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandrine
4 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Mat
27 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Mat
1 nacht verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer