Hotel Lombardia
Hotel in Florence, op wandelafstand van Cattedrale di Santa Maria del Fiore
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Orto De Medici Hotel
Historisch centrum
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Zakelijke services
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 142
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Panzani 19, Florence, FI, 50123
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Paris
Hotel Paris
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.019 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 6.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
- Valetparkeerkosten: EUR 30 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT048017A1P8U6X3GX
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lombardia Hotel
Hotel Lombardia Florence
Hotel Lombardia Hotel Florence
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lombardia
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
marcela
Reisde met familie
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
marcela
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Fernando
20 jul 2025
Positief: Personeel en service
Fernando
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Miguel, Katy
Reisde met familie en kleine kinderen
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Rong
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid
Rong
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Idalia
Reisde met partner
20 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Idalia
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jacob
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Terrence
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrence
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mauricio
Reisde met familie
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauricio
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Esteban, Syracuse
Reisde met familie
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esteban
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Emilio
Reisde met partner
1 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Emilio
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Aneica
26 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Aneica
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Raymond
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raymond
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Karen, Hurst
Reisde met familie
20 apr 2025
Negatief: Voorzieningen
Karen
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Harjit
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harjit
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
OSVALDO
8 apr 2025
Positief: Personeel en service
OSVALDO
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Abigail
Reisde met partner
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abigail
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Aimei
Reisde met familie
1 apr 2025
Aimei
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Saeed
Zakenreiziger
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent location

Saeed
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Monica Dessiree
13 mrt 2025
Monica Dessiree
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jose Arturo
Reisde met partner
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Arturo
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yosafat
Reisde met partner
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yosafat
4 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Vitor
9 mrt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
v. Hotels überbewert!Entspricht nicht ein 3* Hotel
Vitor
2 nachten verbleven in maart 2025