Particuliere eigenaar

The Ramayana Hotel Ayodhya

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in de buitenwijken bij een trein-/metrostation in Faizabad met gratis parkeerplaatsen

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Ramayana Hotel Ayodhya

Interieur
Evenementenzaal
Voorkant van accommodatie
Superior tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, Select Comfort-bedden, een minibar
Restaurant

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Executive tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Booth No. 4, Shehnawazpur Manjha, Faizabad, Uttar Pradesh, 224135

In de buurt

  • Sita Ki Rasoi - 5 min. rijden - 4.9 km
  • Raja Mandir - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Ramjanamabhoomi - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Swarg Dwar - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Ram ki Paidi - 9 min. rijden - 8.1 km

Lokaal vervoer

  • Faizabad Junction Station - 20 min. rijden
  • Luchthaven van Ayodhya (AYJ) - 24 min. rijden

Restaurants

  • ‪Kanak Sarkar Ki Rasoi - ‬6 min. rijden
  • ‪Panchvati - ‬5 min. rijden
  • ‪Hotel Shaan-E-Awadh - ‬8 min. rijden
  • ‪Makan Malai Restaurant - ‬5 min. rijden
  • ‪Baba Sweets Shop - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

The Ramayana Hotel Ayodhya

Hotel bij een trein-/metrostation
Bij The Ramayana Hotel Ayodhya zijn er de volgende voorzieningen: dagelijks een gratis receptie, een wasserij en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
  • Een receptieruimte, meertalig personeel en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 56 kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben veel comfort dankzij luxe beddengoed en kussenmenu's, naast leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Hypoallergeen beddengoed en Select Comfort-bedden
  • Regendouches, bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 44 inch met satellietzenders
  • Aparte zitruimtes, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilators

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: INR 500 voor volwassenen en INR 500 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handdouche
  • Handgreep in de douche
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Trapleuningen

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Select Comfort-matras

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 44 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1200.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 500 voor volwassenen en INR 500 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: INR 1200.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Ramayana Ayodhya Faizabad
The Ramayana Hotel Ayodhya Hotel
The Ramayana Hotel Ayodhya Faizabad
The Ramayana Hotel Ayodhya Hotel Faizabad

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Ramayana Hotel Ayodhya?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Ramayana Hotel Ayodhya voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij The Ramayana Hotel Ayodhya inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Ramayana Hotel Ayodhya uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat The Ramayana Hotel Ayodhya?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, op 5 km afstand van Tulasi Smarak Bhavan, Hanuman Garhi Temple en Sita Ki Rasoi. Ook Ramkatha Park en Mausoleum of Bahu Begum liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over The Ramayana Hotel Ayodhya

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 10 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Venkata Sathya

1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Sarita

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I am disappointed that when I reached the hotel to check in I was told I that they didn’t have my reservation and they have no rooms. I had to request and prove to them that I had reservations. I had to wait for three hours before the room was made available. Expedia's may want to check why the reservation was not available with the hotel. Staff members were helpful to accommodate but this situation should not have happened to begin with. I would like Expedia to address this so future guests booking through Expedia don’t run into such issues.
2 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Pooja

Unpleasant stay

This is the first time i realised staying at this hotel is that some of the staff are very dishonest. 2 days in a row Money was taken out of my bag. I asked for cctv footage yo see who all went into our room but i was diverted to check the trolley of the room service. I kept on asking for the footage but no one bothered to take any action. Me and my husband suspect one staff named Himanshu. The hotel management should take some action and my stolen money which was inr21500 should be refunded. We stay in hotels thinking its the best trusted place. Pls publish this review so that other people thinking to book this place are more careful. This should be brought the the attention of the owner Mamta Pandey as to what’s happening behind her back
7 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Apeksha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Sushama

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is excellent, ready to help.
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Rekha

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Gautam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good everything!
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Shivani

2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Kashmin

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very slow service. The sheets feel dusty. Ac is controlled by reception.
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Amish

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bright looking property in the evening