The Chatsworth Hotel

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Chatsworth Hotel

Luchtfoto
Executive tweepersoonskamer | Uitzicht vanuit de kamer
Executive tweepersoonskamer, uitzicht op zee | Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed
Lounge
Executive tweepersoonskamer, balkon, gedeeltelijk uitzicht op zee | Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Spa
  • Fitnessruimte
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice

Kameropties

Executive tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2020
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bidet
  • 32 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive tweepersoonskamer, uitzicht op zee

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Smart-tv
Gerenoveerd in 2020
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
  • 33 m²
  • Uitzicht op het strand
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Junior suite, uitzicht op zee

8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Privébubbelbad binnen
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Een eettafel
Smart-tv
  • 60 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Executive tweepersoonskamer (No sea view)

9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Gerenoveerd in 2020
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer (No sea view)

7,0 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2020
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer, gedeeltelijk uitzicht op zee

8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Smart-tv
Gerenoveerd in 2020
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 19 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op zee

9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Smart-tv
Gerenoveerd in 2020
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • 28 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive tweepersoonskamer, balkon, gedeeltelijk uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Verwarming
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Smart-tv
Gerenoveerd in 2020
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • 28 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Double Room No Sea View

  • Max. aantal: 2

Executive Double Room, Partial Sea View With Balcony

  • Max. aantal: 2

Executive Double Room No Sea View

  • Max. aantal: 2

Executive Double Room Full Sea View With Balcony

  • Max. aantal: 2

Deluxe Double Room With Partial Sea View

  • Max. aantal: 2

Executive Double Room, Partial Sea View

  • Max. aantal: 2

Executive Double Room, Full Sea View

  • Max. aantal: 2

Junior Suite, Sea View

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Grand Parade, East Sussex, Eastbourne, England, BN21 3YR

In de buurt

  • Eastbourne Beach - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Eastbourne Bandstand - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Eastbourne Pier - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Devonshire Park Lawn Tennis Club - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Beachy Head - 6 min. rijden - 5.6 km

Lokaal vervoer

  • Eastbourne Station - 11 min. wandelen

Restaurants

  • ‪To the Rise Bakery - ‬2 min. wandelen
  • ‪The Belgian Cafe - ‬2 min. wandelen
  • ‪O Farol - ‬5 min. wandelen
  • ‪Cafe Express - ‬5 min. wandelen
  • ‪Qualisea Fish Restaurant - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Chatsworth Hotel

Hotel met een luxe stijl, verbouwd in 2020 en niet ver van Eastbourne Bandstand
The Chatsworth Hotel bevindt zich dicht bij Eastbourne Pier en Devonshire Park Lawn Tennis Club en biedt een terras, een bar en een fitnesscentrum. Verwen jezelf met een diepe bindweefselmassage, een manicure/pedicure of een lichaamsbehandeling bij Chatsworth Treatment Room, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga vooral lekker eten bij The Piano Bar, het restaurant ter plaatse. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en toegang tot een healthclub in de buurt
  • Snelle uitcheckservice, een kruier/portier en meertalig personeel
  • Een lift, een 24-uurs receptie en conciërgeservice
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij The Chatsworth Hotel bieden volop comfort dankzij luxe beddengoed en voorzieningen zoals gratis wifi. Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Smart-tv's van 50 inch met Netflix, streamingdiensten en premium tv-zenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Prijzen en affiliaties

Deze accommodatie is lid van Small Luxury Hotels of the World.

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (GBP 2,35 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.30 uur: GBP 20 voor volwassenen en GBP 10 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • The Piano Bar

Dingen om te doen

  • Piano
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan het strand
  • Terras

Volledig uitgeruste spa

  • Behandelingsruimte
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Spa dagelijks geopend
  • Sportmassages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Hoogpolig tapijt in de kamer
  • Lift (76 centimeter brede deur)

Meer

  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in maart 2020
  • Gebouwd in 1860
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Lakens van Egyptisch katoen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Netflix
  • Smart-tv van 50 inch met premium digitale zenders
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je GBP 20 per accommodatie, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer GBP 20.00 voor volwassenen en GBP 10.00 voor kinderen
  • Betaald parkeren (openlucht): GBP 2.35 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 20 per accommodatie, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Chatsworth Hotel Eastbourne
Chatsworth Eastbourne
The Chatsworth Hotel Hotel
The Chatsworth Hotel Eastbourne
The Chatsworth Hotel Hotel Eastbourne

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Chatsworth Hotel?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van GBP 20 per accommodatie, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent The Chatsworth Hotel voor parkeren?

Parkeren kost GBP 2.35 per dag.

Hoe laat kan ik bij The Chatsworth Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Chatsworth Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat The Chatsworth Hotel?

Dit hotel in Eastbourne Town Centre ligt aan het strand, op 5 minuten wandelen van Eastbourne Bandstand, Eastbourne Beach en Eastbourne Pier. Ook Devonshire Park Lawn Tennis Club en Beachy Head liggen op 5 km afstand. Eastbourne Station ligt op 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over The Chatsworth Hotel

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 226 van 338 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 67 van 338 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 338 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 338 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 338 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Eelco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderfully renovated 1905 mansion hotel. A pleasure to stay there. Friendliest staff and just 10 steps away from the sea/Boulevard.
3 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Slecht

Dit hotel verdient geen 5 sterren. Tapijt zat vol met vlekken. De bank en muren ook. Gewoon smerig. Verder Geen airco, geen minibar, geen safe. Ontbijt was drie keer niets. Geen worst, geen kaas. Alleen vettige warme gerechten. Niets voor Europeanen. Hooguit 2 sterren. Dit hotel zal ik volgende keer overslaan. Medewerkers waren wel vriendelijk, maar verder wel een van de slechtste ervaringen die ik heb meegemaakt en ik heb heel wat hotels gezien in mijn leven.
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Jean-Louis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Renny, LONDON

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room noisy due to Plumbing problem . This was told to staff to investigate
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Taqi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfast
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

nehal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice and comfortable hotel, special shout out to George at the front desk, who went out of his way to make sure we were comfortable
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

nehal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent, can’t fault these guys and reasonably priced
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

lance

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay at the Chatsworth. Everyone was friendly and attentive. Food in the restaurant was Delicious, well priced and Large portions. We shall return.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Perla

1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely friendly and efficient reception staff. Would definitely stay again
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Liz

Positief: Netheid, personeel en service
.
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Joanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicely maintained old hotel on the beach. Helpful staff, easy walk to restaurants and shopping.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very friendly and helpful. Room was very clean
6 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Jamie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Alastair

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

norman

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful staff, very attentive very nice evening entertainment, and the food was to die for
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Maureen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
I wanted a hotel with a balcony that was the whole reason but was disappointed with what the balcony looked like wasnt easy it was an obstacle to get to such a high step inside the room and out needed two steps added in/out to make it easier was a total letdown also the table on balcony was dirty. Got the occasional visit from the seagull. The lift was a novelty love a part of history. Staff were friendly and helpful thankyou to one of the staff who took our photo sitting in the lift just had to get that photo lol. Had a welcome glass of wine don't often get that in a hotel. Who knows me and hubby might be back at some point maybe with the balcony step made easier I missed my early cup of tea and watching the sunrise because of the obstacle so didn't bother with the balcony almost resembles a danger hazard unfortunately Overall we had a nice time didn't have breakfast too expensive at £20pp went to a cafe round the corner .
2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Jeremy

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very friendly and welcoming, and the downstairs area had some nice classical features as you would expect from a hotel that is over a hundred year old. We only had food once at the hotel and were disappointed, the panini was hard and dry, and the choice for lunch on the day was limited due to the airshow that was on. The bin in the downstairs ladies changing room had no bin liner and was full of ladies used feminine products. We had a dog friendly room and the carpet was badly stained and the wall had plaster coming off where the damp had set in. There was no mattress protector and some stains on the mattress and duvet. Having paid a premium due to the airshow and an additional fee for a dog friendly room we were disappointed as this is not what you would expect from a 5 star property as rated on Expedia. No one asked us if we had enjoyed our stay as I suspect that they knew it was not good value for money at over £600 including the dog fee for 2 nights room only. The owners need to spend money on the property as it does need some new carpets and the wall in room 203 needs fixing.
Stained carpet
Furniture needs updating
Stained carpet
Damp wall and plaster coming off
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Warren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff great, central Location and good value .
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ben

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

What a lovely hotel in a great location

We loved, loved, loved this hotel and would definitely stay again if back in Eastbourne. It was a last minute trip and quite unplanned so I booked based on others great feedback and we have to agree. Easy parking was followed by such a lovely warm welcome and quick checkin. They have a beautiful old and original lift int he hotel with metal shutters and a seat which was lovely. However what was even nicer was the fact that you are taken to your room to check you are happy with it. The staff at every contact were friendly and the place spotlessly clean. We would have been very happy had we been staying longer. Another nice touch was the offer of a complimentary glass of wine int he bar at 6pm as a welcome to the hotel. Whilst we couldnt take advantage it was touches like this that made the place feel out of the ordinary and a little more special. Everything about the hotel showed tradition and elegance. Well dont to the team working at this hotel - you are doing a great job!!!
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Lei

1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

selvi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lovely staff at this hotel. a new hotel carpet could be good, but its not vital as cleanliness and staff are so good.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Kristin, Darwin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were friendly and nice. The check-in process was easy and quick.
1 nacht verbleven in juli 2025