Executive suite, 1 slaapkamer | Uitzicht op de stad

Beoordelingen van Sheraton Grand Hotel, Dubai

5 out of 5
Sheraton Grand Hotel, Dubai
3 Sheikh Zayed Road, Dubai

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 642 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 265 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 1001 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Sheraton Grand Hotel, Dubai op 29 dec 2021
Dear Valued Guest, Thank you for rating your experience and we hope that it was wonderful. We look forward to welcoming you again soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Sheraton Grand Hotel, Dubai op 16 dec 2021
Dear Peter, Thank you for taking the time to rate your stay and we are extremely happy that you had a wonderful experience. We can't wait to welcome you on your return. Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Nathan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
4 sterren
In mijn ogen geen 5 sterren waard. Kamer wel ruim en met bad en douche in de badkamer wat een plus was. Grote min was de housekeeping, er lag letterlijk stof van weken op de plinten en op kabels van de lampen. Totaal niet acceptabel. Eerder een 4 sterren hotel voor ons.
6 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Sheraton Grand Hotel, Dubai op 26 sep 2021
Dear Nathan, Thank you for taking the time to write a review of your visit. Providing the highest level of service is our number one priority and we regret to know that your visit is not satisfactory. Rest assured that your feedback has been shared with the responsible department. Feel free to share with us any additional details of your feedback. Again, thank you and we hope to have the privilege to welcome you back soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Visited the hotel for the second time, and it was even better than the first time. You can always expect the best service from all the staff. Facilities are in perfect condition and the Club Lounge is such a nice place for a small bite and a drink. I recommend the Deluxe Suite. It is spacious, very comfortable and worth every single penny.
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Sheraton Grand Hotel Dubai op 9 mei 2021
Hi, We are delighted that you enjoyed your stay with us and we are pleased to know that you like our facilities and services. We can't wait to welcome you again soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Omar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxury, clean, modern, good service, nice facilities. Definitely going back.
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Sheraton Grand Hotel, Dubai op 28 mrt 2021
Thank you for your fantastic review and kind comments Omar, we look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best hotels in Dubai. Besides the great facilities they have the best employees a hotel can wish for. The staff genuinely wants to be there for you and that contributes to a very pleasant stay and good memories. Special thanks to the team working in the Feast Retuarant, could not have been better.
7 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van Front Office Manager op 1 mrt 2021
Dear Guest, It was a pleasure serving you. We really appreciate you taking the time to share your feedback and being so open with us. We hope you'll come and see us again soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ling Ling op 15 jan 2020
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Sheraton Grand Hotel, Dubai with us.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
de accommodatie was perfect alleen de prijzen voor bv een blikje fris is belachelijk 7,50 euro voor tonic is wel wat overdreven. je mag best wat vragen in een 5 sterren hotel maar 7,50 is schandalig
14 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime moderne functionele hal/lobby. Nette, schone, complete suite met nodige voorzieningen. Enige min puntje was het uitzicht, dat beperkt was.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van General Manager op 28 nov 2019
Geachte gewaardeerde gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een recensie te schrijven. We zijn blij te weten dat je een geweldige tijd hebt gehad in het hotel. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring! Vriendelijke groeten, Algemeen manager Sheraton Grand Hotel, Dubai

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helemaal niets op aan te merken. Tip: boek een kamer met toegang tot de clublounge. De hapjes en drankjes die je krijgt zijn voldoende om je all in in Dubai te voelen. En de prijs die je er meer voor betaald is het meer dan waard
10 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van General Manager op 28 nov 2019
Geachte gewaardeerde gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een recensie te schrijven. We zijn verheugd te weten dat je een heerlijk verblijf in het hotel hebt gehad en dat je de ervaring geweldig vond. Nogmaals bedankt voor het vermelden van geweldige dingen over onze faciliteiten en we hopen je snel weer te verwelkomen voor een nog betere ervaring. Vriendelijke groeten, Algemeen manager Sheraton Grand Hotel, Dubai

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van General Manager op 31 okt 2019
Dear valued guest, Thank you for rating us. We look forward to welcoming you back again soon! Kind regards, General Manager Sheraton Grand Hotel, Dubai

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in september 2019
Reactie van General Manager op 10 okt 2019
Dear valued guest, Thank you for giving us a perfect rating. We look forward to welcoming you back again soon! Kind regards, General Manager Sheraton Grand Hotel, Dubai

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van General Manager op 17 jun 2019
Dear valued guest, Thank you for taking time to write us a review. We are delighted to know you had a perfect stay at the Sheraton Grand Hotel, Dubai and we look forward to welcoming you back again! Kind regards, General Manager Sheraton Grand Hotel, Dubai

10/10 – Uitstekend

Merel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel!
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van General Manager op 17 jun 2019
Dear Merel, Thank you for taking time to give us a perfect rating. We are glad to know you had a fantastic stay at the hotel and we look forward to welcoming you back again soon! Kind regards, General Manager Sheraton Grand Hotel, Dubai

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome hotel. Clean. Quite modern and with very friendly staff. Would def stay here again
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van General Manager op 3 jun 2019
Dear valued guest, Thank you for giving us a perfect rating and mentioning such great things about the hotel. Please rest assured your feedback will be shared with the team! We look forward to welcoming you back again soon for an even better experience! Kind regards, General Manager Sheraton Grand Hotel, Dubai

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
By far one of the best Hotels in Dubai. The subway is very nearby. From stop The World Trade Centre is 2 minutes walk to the hotel. Very good connection and you can do everything with the Subway. Taxi is expensive. This Sheraton hotel has very kind staff and allways willing to help you. One of the staff members his name is Saeed, i will give him a 10 plus for his extrodinary service. He works at the 31 floor at the CLUB restaurant. Further more this hotel has a swimming pool at the 54th floor with a beautifull few.
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van General Manager op 15 apr 2019
Dear valued guest, Thank you for taking time to write us a review. We are delighted to know you had a perfect stay at the Sheraton Grand Hotel, Dubai and you loved your overall experience. We hope to welcome you back again soon! Kind regards, General Manager Sheraton Grand Hotel, Dubai

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van General Manager op 4 apr 2019
Dear valued guest, Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back again for another grand experience! Kind regards, General Manager Sheraton Grand Hotel, Dubai

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van General Manager op 31 jan 2019
Dear valued guest, Thank you for giving us a perfect rating. We hope to welcome you back again for an even better experience. Kind regards, General Manager Sheraton Grand Hotel, Dubai

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
I was arriving 25/01 early morning 00:15, they denying my booking. and ask more money 840 AED per night. if I pay this then I will get rooms 6:30 morning, so for that reason I’m looking others hotel.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van General Manager op 31 jan 2019
Dear valued guest, I would like to thank you for staying with us and sharing your experience. Please accept our sincere apologies for the inconveniences experienced during your stay. Our guest's satisfaction is a key priority for our hotel and I am very sorry that we fell short of your expectations. Kindly rest assured that your comments have been shared with the management team in an effort to improve our service and to make sure this remains an isolated issued. We hope to have an opportunity to better your experience with us. Whenever travels bring you back to Dubai, please contact our Director of Operations and we will make sure your next stay will be an unforgettable and memorable one. Kind regards, General Manager Sheraton Grand Hotel, Dubai

8/10 – Goed

Djilani, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pluspunten: * Kamer is altijd schoongemaakt als je terugkomt van buiten. Wat logisch is maar ze vouwen zelfs je kleren op etc. Prima service. * Lekker dicht bij de metro Minpunten: * Veel clubs in de buurt en zelfs in het hotel ( niet op de site vermeld als dat vermeld was had ik dit hotel niet genomen ) * Als je aan het douchen bent lijkt het alsof je met alleen chloor aan het douchen bent wat heel erg jammer is want je lichaam ruikt er erg na zelfs als je showergel gebruikt. Ook heb je maar 6 a 7 minuten warm water en moet je telkens 30 min wachten voor de ander kan douchen dit was erg vervelend waardoor we ook telkens later naar buiten gingen. * Zwembad is op de 54e etage en hoe warm het ook is boven is het gewoon veelste koud ook voor de kleintjes. Mijn kleine was 10 maanden en vond het zo zielig elke keer bibberen dus daardoor hebben we ook maar 3 x gezwommen in 3 weken in het hotel zelf.
20 nachten verbleven in december 2018
Reactie van General Manager op 14 jan 2019
Geachte Dijilani, Ik wil u bedanken voor uw verblijf bij ons, en met vermelding van grote dingen over de uitstekende service van onze medewerkers! Toch is de tevredenheid van de gasten een belangrijke prioriteit voor ons hotel en het spijt me zeer dat het zwembad en douche tekort vielen van uw verwachtingen. U er zeker van zijn dat uw opmerkingen zijn gedeeld met het engineering team in een poging om onze service te verbeteren. Ik hoop dat u zult overwegen ons de volgende keer dat uw reizen brengen u terug naar Dubai. Vriendelijke groeten Algemeen directeur Sheraton Grand Hotel, Dubai

8/10 – Goed

Faisel, Den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, vriendelijk personeel. Goed bereikbaar, goede locatie
8 nachten verbleven in december 2018
Reactie van General Manager op 9 jan 2019
Beste Faisel, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een recensie te schrijven. We zijn blij dat je een algeheel geweldige ervaring hebt gehad en je waardeert de netheid van de toegewezen kamer, ontbijtervaring en service die onze medewerkers bieden. We kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Algemeen directeur Sheraton Grand Hotel, Dubai

4/10 – Matig

Sergey, Baie Lazare

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Olha Melnyk op 22 mei 2024
Dear Sergey,Thank you for posting your review.It was a pleasure to have you as our guest at Sheraton Grand Hotel Dubai and we are happy to know that you very much enjoyed your stay.Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Kelechi

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were exceptional
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Olha Melnyk op 2 mei 2024
Dear Kelechi, Thank you for posting your review. It is such a pleasure to know that your stay with us was enjoyable and you especially highlighted our team members. Thank you once again and we look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards,

6/10 – Redelijk

HOSAM

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location , nothing special , no welcoming, nothing !!!!old hotel , busy !!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Olha Melnyk op 27 apr 2024
Dear HOSAM,Thank you for taking the time to review your recent experience with us. It saddens us to know that your stay did not fully met your expectations. We wish we would have had an opportunity to address your concerns while being at the property, and our team members would do their best to turn your experience around. Nevertheless, we appreciate you sharing your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back in the near future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

John, Parker

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is beautiful, the rooms are well designed for comfort and convenience. There is a nice exercise facility and a beautiful pool on the top level. I was very impressed by the positive attitude of the staff that cleaned my room (Sange and Narendra), the wait staff in the hotel dining room (Gagan, Sweety, Abbasi, Dipesh and Hunny), and Don the pool manager.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Olha Melnyk op 14 apr 2024
Dear John, Thank you for taking the time to review your experience with us. We are thrilled to read your positive comments about our facilities and our team members. We will definitely share your feedback with the team and it will serve as encouragement to deliver even better services. Thank you once again and we look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Whatkekeyi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe hotel to stay at very luxury. Very quiet. Transportation it’s right on their door train or tax. They have restaurant inside and bar, jacuzzi and so on very awesome place to stay at if you’re in Dubai I recommend it.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 8 apr 2024
Dear Whatkekeyi,Thank you for posting your review.We'd like to thank you for this amazing feedback and review after your recent stay at Sheraton Grand Hotel Dubai.We're glad to hear that we exceeded your expectations and very thrilled to hear you enjoyed every moment of your stay with us. Your highlight on our hotel facilities is truly appreciated and please know that your great feedback will be shared with our team.Thank you once again for sharing your experience with us, and we hope to serve you again in the future.Kind Regards,

8/10 – Goed

Hilina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Beautiful hotel. Great staff. Great room. However, the toilet in the half bathroom constantly runs after you flush unless you press the flush a certain way or press it a few times to stop the water running. The shower door does not close properly which caused our bathroom floor to constantly be wet and slippery after a shower and we we’re constantly having to put multiple towels on the floor to soak up all the water. The maintenance man came to fix these but nothing was actually fixed.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Olha Melnyk op 4 apr 2024
Dear Hilina,Thank you for taking the time to review your recent experience with us. It is a pleasure to know that overall, you have enjoyed your stay. We very much appreciate your recognition on the service as well as the overall hotel facilities and it was a pleasure to have you as our guest.Please be assured that your constructive comments are taken on board positively and we sincerely do apologize for any inconveniences caused.Thank you once again for taking the time to provide us with feedback of your recent stay and we sincerely do hope that we would have the opportunity of welcoming you back again as our guest.Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Jagtar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had to request to adjust bill several time. Price quoted on arrival was different then they added $1100 AED for extra owrson even though that was already add
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Olha Melnyk op 4 apr 2024
Dear Jagtar,Thank you for taking the time to review your recent stay at the Sheraton Grand Hotel Dubai and it saddens us to know that your experience was not up to your expectations. Kindly accept our apologies for any inconveniences caused to you with the payment. Rest assured, your comments have been shared with concerned department since we always aim to improve our services.Thank you once again and we sincerely hope to have another opportunity to welcome you back in the near future.Kind Regards,

8/10 – Goed

Dainius

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helpful and friendly staff, especially at the pool bar.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Olha Melnyk op 1 apr 2024
Dear Dainius, Thank you for posting your review. We are pleased to know that you found our team members helpful and friendly. Thank you once again and we look forward to welcoming you back. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

RICARDO

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Olha Melnyk op 27 apr 2024
Dear RICARDO, Thank you for your rating. We are delighted to know your stay with us met all your expectations. We appreciate you sharing your feedback and looking forward to welcome you back in the near future. Kind Regards,

8/10 – Goed

Maria Elena

4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Olha Melnyk op 27 apr 2024
Dear Maria Elena, Thank you for your rating. We are happy to know your stay with us met all your expectations. We appreciate you sharing your feedback and looking forward to welcome you back in the near future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly and helpful staff. Very well run property. I enjoyed the dining facilities, workout room, and pool. Highly recommend.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Olha Melnyk op 29 mrt 2024
Dear John,Thank you for taking the time to review your recent experience with us. We are delighted to know that our facilities fully met your expectations and our team members ensured a pleasant stay for you. Thank you once again and we look forward to welcoming you back in the future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Marianne

Positief: Voorzieningen
Immaculate hotel. Really every corner of the room was clean and I have OCD. Very comfortable stay and wonderful staff.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Olha Melnyk op 26 mrt 2024
Dear Marianne,Thank you for posting your review.It was a pleasure to have you as our guest at Sheraton Grand Hotel Dubai and we are happy to read from your comments that you very much enjoyed your stay.Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It looks very nice and clean
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 21 mrt 2024
Dear Mohammed, Thank you for taking the time to review your recent experience.We are delighted to read your comments and to know that stay with us was up to your expectations. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards,

8/10 – Goed

Yee Man

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
If the water they provided is mineral water but not filter water would be better
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Olha Melnyk op 15 mrt 2024
Dear Yee Man,Thank you for taking the time to review your recent experience with us. It saddens us to know that water which we offer did not meet your expectations. Rest assured, we have shared your feedback with concerned departure as we are constantly working on enhancements of our services.Thank you once again and we look forward to welcoming you back in the near future.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Hazel Anne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best places
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Olha Melnyk op 15 mrt 2024
Dear Hazel Anne,Thank you for your rating. Happy to know that you had an enjoyable stay and we look forward to welcoming you again in the near future.Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Marco

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The people at the reception was apparently kind but gave confusing information and did not answer properly to our questions and did not check if we have understood. Tea at the entrance was the best surprise but, for the price, you can find better around
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 5 mrt 2024
Dear Marco, Thank you for taking the time to review your recent experience with us. It saddens to know that some moments of your stay did not meet your expectations. Please accept our apologies for any inconveniences caused. Rest assured, we have shared your feedback with concerned departments as we are constantly working on improvement of our services. Thank you once again and we hope to have another opportunity to welcome you back in the future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Zine el abidine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All Oki
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 3 mrt 2024
Dear Zine el abidine, Thank you for taking the time to review your recent experience with us. We are pleased to know that your stay was up to your expectations and we look forward to have another opportunity to welcome you back in the near future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Benoit

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hotel
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 29 feb 2024
Dear Benoit, Thank you for your review. We are happy to read that you have enjoyed your stay with us.Thank you once again and we look forward to welcoming you back in the future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

kevin

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 21 mrt 2024
Dear kevin,Thank you for your rating. Happy to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Suhaa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 18 feb 2024
Dear Suhaa,Thank you for taking the time to review your recent experience with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in the near future.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Mehdi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel
The hotel was amazing, thanks to the staff particularly Joel for the effort and support
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 18 feb 2024
Dear Mehdi,Thank you for posting your review. It is always a pleasure for the team to read such encouraging comments. Happy to read that Joel and rest of the team made your stay enjoyable.Thank you once again and we look forward to welcoming you back again in the not too distant future.Kind Regards,

8/10 – Goed

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Central. Clean
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 11 feb 2024
Dear Ali,Thank you for posting your review.We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and will be looking forward to seeing you again.Kind Regards,

8/10 – Goed

LIYTH

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Olha Melnyk op 6 feb 2024
Dear LIYTH,Thank you for posting your review.It was a pleasure to have you as our guest at Sheraton Grand Hotel Dubai and we are happy to read from your comments that you very much enjoyed your stay.Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Rolf

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top hotel - gute Lage für Messebesuche (zu Fuss ca 10min zum Messegelände). Reichhaltiges Frühstückbuffet.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 5 feb 2024
Dear Rolf, Thank you for posting your review. We are delighted to know that you have enjoyed your stay with us and will be definitely sharing your comments with the team. Thank you once again and we look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Michael James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A few mins walk from a metro, great facilities, lovely breakfast, really enjoyed the rooftop jacuzzi and the spa area was amazing. The staff were lovely but as i was there for a weeks it became a little repetitive that someone would ask for a google review personally naming them, when that was the first they spoke to me. Happy to give to reviews when someone deserves this, just not because that was the first encounter we had e.g they did not help with anything but just came up to me to ask for a review etc.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 6 feb 2024
Dear Michael James,Thank you for posting your review.It was a pleasure to have you as our guest at Sheraton Grand Hotel Dubai and we are happy to read from your comments that you very much enjoyed your stay.Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Hussain

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean,uodated
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Olha Melnyk op 30 jan 2024
Dear Hussain,Thank you for posting your review. Happy to read that your stay was comfortable and enjoyable. Thank you once again and we look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Elhadji

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 30 jan 2024
Dear Elhadji, Thank you for taking the time to review your recent stay. We are delighted to see your rating and happy to know you had a great experience. Thank you once again and we look forward to welcoming you back soon. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Fenella

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was great and location was very convenient!
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 25 jan 2024
Dear Fenella,Thank you for posting your review. It is such a pleasure to know that our services and location met your expectations. Thank you once again and we look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Olha Melnyk op 24 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate your recent experience with us.We are thrilled to know that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in the near future.Best Regards,